Denk senielquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:39 schreef PSVCL het volgende:
commentator op sky gaat met de wedstrijd meer slissen, tijd om te stoppen zou je zeggen
Dit is illegaal en verboden!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:16 schreef lunko1979 het volgende:
Ik was gisteren via youtube aan het kijken en kon het daarna ineens niet meer vinden
Iemand die een link voor me heeft? Alvast bedankt!
Youtube verboden?!??!? Je houdt me voor het lapje.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is illegaal en verboden!!!!!!!!!!!
Kom knokken maat.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:43 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
Youtube verboden?!??!? Je houdt me voor het lapje.
Eens.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik sta volledig achter Littler en Jozua Steen.
Het heeft nog net geen syndroom van down.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:19 schreef Mani89 het volgende:
Wat een godvergeten amoebe jezustering.
[ x ]
Dirk moet winnen, maar andere Nlers gewoon een enkeltje terug.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:26 schreef Nober het volgende:
HOLLANDSE AVOND JAAAAAAAA![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Akkoord.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik sta volledig achter Littler en Jozua Steen.
POMPENquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:26 schreef Nober het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waarom zit Dirk zo te klotenquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:26 schreef Nober het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ben geswitcht naar de Belg, geen zin om voor die 5 dagen een nieuw Viaplay-abbo te nemen.quote:
Dirk helemaal dolgedraaid. Gilding uiterst klinisch op de dubbels.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dirk wordt verkracht door Gilding in een donker steegje en achtergelaten als een natte vaatdoek
quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dirk wordt verkracht door Gilding in een donker steegje en met een stijfje achtergelaten als een natte vaatdoek
Aangepast.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dirk wordt verkracht door Gilding in een donker steegje en achtergelaten als een klein kind
En z'n vrouw is al zwanger.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dirk wordt verkracht door Gilding in een donker steegje en achtergelaten als een natte vaatdoek
https://timstreams.site/watch?id=4cdba2quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:16 schreef lunko1979 het volgende:
Ik was gisteren via youtube aan het kijken en kon het daarna ineens niet meer vinden
Iemand die een link voor me heeft? Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |