SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:36 schreef Vino_Tinto het volgende: [..] Ja maar wel een leuke vent . En directeur van een software bedrijf. Maar nee. Ga ik echt niet doen....
Is het een FOK!er?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar dan heb je ook niets gemist!quote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
even kijken ik had nieuwe vragen van iemand van paiq:
- wat zoek je hier?
-ben je gevaccineerd tegen COVID
- wil je kinderen
dat de meerkeuze. de open vragen
- welke partij zou je stemmen en waarom
-waar neem je mee naar toe op onze eerste date
- welke kwaliteiten vind je belangrijk bij een vrouw.Do what you love, love what you do!![]()
Nee denk het nietquote:Ik had even hoop omdat de site erg traag was.quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja dat merk je dan wel ineens he?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee denk het niet
[..]
Ik had even hoop omdat de site erg traag was.
🐙![]()
Kijk wel goed uit Vinoquote:Op maandag 21 juli 2025 20:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee denk het niet
[..]
Ik had even hoop omdat de site erg traag was.
Mooie verhalen kunnen ook fantasie blijken te zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar ga er ook niks mee doen.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk wel goed uit Vino
Mooie verhalen kunnen ook fantasie blijken te zijn
Nog geen behoefte aan. Maar het is een leuke man om te zien.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mooie mannen en een goede baanquote:Op maandag 21 juli 2025 20:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar ga er ook niks mee doen.
Nog geen behoefte aan. Maar het is een leuke man om te zien.
Die vrijgezel zijn
Is wel bijzonderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben benieuwd....quote:Op maandag 21 juli 2025 20:44 schreef kree het volgende:
ik kan betere vragen verzinnen eigenlijk....How can I make this topic about me?![]()
Die zijn er niet veel nee.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooie mannen en een goede baan
Die vrijgezel zijn
Is wel bijzonderHow can I make this topic about me?![]()
Met die COVID vraag filter je wel meteen de wappies er uitquote:Op maandag 21 juli 2025 20:42 schreef kree het volgende:
even kijken ik had nieuwe vragen van iemand van paiq:
- wat zoek je hier?
-ben je gevaccineerd tegen COVID
- wil je kinderen
dat de meerkeuze. de open vragen
- welke partij zou je stemmen en waarom
-waar neem je mee naar toe op onze eerste date
- welke kwaliteiten vind je belangrijk bij een vrouw.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar durf ik als man geen antwoord op te geven. Greys?
Greys durft het ook over mannen te zeggen!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Greys heeft een betere kijk op dit soort dingen dan ik.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Greys durft het ook over mannen te zeggen!How can I make this topic about me?![]()
nouja noem mezelf maar even als voorbeeld dat het wel kan, iig vrijgezel en leuke baanquote:Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vrijgezel zijn
Is wel bijzonder
dus t kan wel.Do what you love, love what you do!![]()
Kies twee van de drie. Zo werkt het meestal toch?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vrijgezel zijn
Is wel bijzonder🐙![]()
Ow heb ook nog een 50 shades of grey man.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vrijgezel zijn
Is wel bijzonder
Die is niet single
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
niet helemaal, want zie me totaal niet als een wappie en nooit zo over geweest. maar heb die eerste vaccinatie wel genomen, die tweede dacht ik, dikke lul volgens mij helpt t geen reet.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Met die COVID vraag filter je wel meteen de wappies er uit
Maar dat is wel gelijk ff een gevaarlijk onderwerp he. ik zou er niet gelijk over beginnen als eerste vragen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoor vaak van mensen die op tinder zittenquote:Op maandag 21 juli 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar durf ik als man geen antwoord op te geven. Greys?
Dat vrouwen het toch meer voor het uitkiezen hebben
En vrouwen klagen dat mannen er alleen zitten voor de seksThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij zegt dat hij directeur is van een software bedrijf.quote:
De ik wil een seksdate man dan.
The 50 shades of grey man doet wat anders
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow heb ook nog een 50 shades of grey man.
Die is niet single
zo is t ook. als man ben je sowieso niet in het voordeel.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoor vaak van mensen die op tinder zitten
Dat vrouwen het toch meer voor het uitkiezen hebben
En vrouwen klagen dat mannen er alleen zitten voor de seksDo what you love, love what you do!![]()
Jij komt daar om fijn te babbelen?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
zo is t ook. als man ben je sowieso niet in het voordeel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb alle vaccinaties genomen die verwacht werden. Toen 't vrij snel daarna allemaal werd opgeheven dacht Ik "oke, de volgende ronde dat ze 't hebben over vaccinaties krijgen ze maar jeuk"quote:Op maandag 21 juli 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
niet helemaal, want zie me totaal niet als een wappie en nooit zo over geweest. maar heb die eerste vaccinatie wel genomen, die tweede dacht ik, dikke lul volgens mij helpt t geen reet.
Maar dat is wel gelijk ff een gevaarlijk onderwerp he. ik zou er niet gelijk over beginnen als eerste vragen.Well, life can be a riot
Ja die had geen foto van hem zelf. Maar wel 2 50 shades of greys foto. Maar heeft wel een foto geupload omdat ik benieuwd was.quote:
Was op zich wel een leuke vent ook. Wilde ook trio met zn vrouw erbij.
Ik ga echt stuk soms
Toen ik zei dat ik daar geen interesse in had. Was vriendschap ook goed
ik kom niet meer op Tinder, paiq is nog ff iets anders, maar min of meer komt het op hetzelfde neer.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij komt daar om fijn te babbelen?
Maar op een andere manier. ik gok de kans groter dat je op paiq nog eens met iemand praat en elkaar leuk gaat vinden als op Tinder.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben nog nog steeds boos. Niet op jou hoor.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik kom niet meer op Tinder, paiq is nog ff iets anders, maar min of meer komt het op hetzelfde neer.
Maar op een andere manier. ik gok de kans groter dat je op paiq nog eens met iemand praat en elkaar leuk gaat vinden als op Tinder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat dacht ik dus ook, maar oke als je dat dan als eerste vraag stelt op een dating site, dan heb ik daar ook alweer een idee over.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb alle vaccinaties genomen die verwacht werden. Toen 't vrij snel daarna allemaal werd opgeheven dacht Ik "oke, de volgende ronde dat ze 't hebben over vaccinaties krijgen ze maar jeuk"
Dus naja sowieso zijn het geen handige vragen denk ik. nog niet op geantwoord btw
Do what you love, love what you do!![]()
Iemand beweert dat abortus moord is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kies twee van de drie. Zo werkt het meestal toch?How can I make this topic about me?![]()
hahaha ja je moet ook tegen tegenslagen kunnen wel als je aan die dating sites begint. niet alles is allemaal echt normaal trouwens waarom je keihard afgewezen wordt. maarja denk moet je tegen kunnen als je eraan begint.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben nog nog steeds boos. Niet op jou hoor.Do what you love, love what you do!![]()
Is die niet miljardair? Ik heb de boeken niet gelezen.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij directeur is van een software bedrijf.
De ik wil een seksdate man dan.
The 50 shades of grey man doet wat anders🐙![]()
@kree in LLDL zou best kunnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dating programma.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lang leve De liefde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
owh op tv. haha ja zou vast mooie tv maken, doe me bod van een ton ofzo en denk eroverquote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is die niet miljardair? Ik heb de boeken niet gelezen.![]()
Hij zal hebben gedachtquote:Op maandag 21 juli 2025 21:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja die had geen foto van hem zelf. Maar wel 2 50 shades of greys foto. Maar heeft wel een foto geupload omdat ik benieuwd was.
Was op zich wel een leuke vent ook. Wilde ook trio met zn vrouw erbij.
Ik ga echt stuk soms
Toen ik zei dat ik daar geen interesse in had. Was vriendschap ook goed
Kan altijd nog
moet zeggen vind die quizzen wel grappig, vermaak me er ff mee, nog eentje dan.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon nog 2Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Maar dat zijn wel allemaal wel denk ik. Je bent online toch vaak wat meer ongefilterd dan in het echt.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben wss meer normaal alsdat jullie allemaal denken
Ben in het echt ook veeeeel meer een luisteraar dan een prater en iemand die observeert, terwijl dat hier helemaal niet het geval is
Well, life can be a riot
Lijkt me écht leuk. Of bij First Dates!quote:Well, life can be a riot
Hohoho, spreek voor jezelf. Ik houd me ontzettend in hier.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel allemaal wel denk ik. Je bent online toch vaak wat meer ongefilterd dan in het echt.🐙![]()
Dit spreek ik absoluut tegen.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel allemaal wel denk ik. Je bent online toch vaak wat meer ongefilterd dan in het echt.
Ben in het echt ook veeeeel meer een luisteraar dan een prater en iemand die observeert, terwijl dat hier helemaal niet het geval isHow can I make this topic about me?![]()
Ja preciesGewoon los laten en knallenquote:Op maandag 21 juli 2025 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hohoho, spreek voor jezelf. Ik houd me ontzettend in hier.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gastquote:Well, life can be a riot
klopt ik zeg hier wss meer als wat ik in het echt zou doen.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel allemaal wel denk ik. Je bent online toch vaak wat meer ongefilterd dan in het echt.
Ben in het echt ook veeeeel meer een luisteraar dan een prater en iemand die observeert, terwijl dat hier helemaal niet het geval is
Maar is dat erg? denk niet, het gaat erom ben wel eerlijk ook de andere kant op he als ik bv praat op paiq enzo.
tis meer hier wil ik het dan beetje bespreken omdat ik gewoon fucking onzeker ben of het wel goed is wat ik zeg maar doe soms.Do what you love, love what you do!![]()
Oh echt? Vertel.quote:
Ik vind mezelf in het echt een heel stuk minder uitgesproken dan ik online ben. Gewoon omdat er dan toch nog een barricade is of zo waardoor ik vaak denk "fuck it" en IRL let ik beter op wat ik zeg
Well, life can be a riot
Op post-credit scenes wachten is domIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
de hell ha zie dat wel eens. het zou ongetwijfeld goeie tv worden, maarre dat ga ik niet gratis doen.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me écht leuk. Of bij First Dates!![]()
Nee dat is absoluut niet erg. En het zegt ook veel dat je het met ons wil/durft te bespreken. Het is juist goed dat je van jezelf weet wat je sterke/zwakke kanten zijn manquote:Op maandag 21 juli 2025 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ik zeg hier wss meer als wat ik in het echt zou doen.
Maar is dat erg? denk niet, het gaat erom ben wel eerlijk ook de andere kant op he als ik bv praat op paiq enzo.
tis meer hier wil ik het dan beetje bespreken omdat ik gewoon fucking onzeker ben of het wel goed is wat ik zeg maar doe soms.
Well, life can be a riot
Ik kijk wel uit wat ik hier zeg....quote:Op maandag 21 juli 2025 21:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh echt? Vertel.
Ik vind mezelf in het echt een heel stuk minder uitgesproken dan ik online ben. Gewoon omdat er dan toch nog een barricade is of zo waardoor ik vaak denk "fuck it" en IRL let ik beter op wat ik zegHow can I make this topic about me?![]()
Me2quote:Op maandag 21 juli 2025 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit wat ik hier zeg....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh ik let ook wel tot op zekere zin op tot wat ik zeg. Maar bedoelde het meer zo van:
Hier lul ik vaak de oren van de kop, ga ik van hak op de tak. En IRL heb ik dat veel minder, gelukkig
Well, life can be a riot
Had weer een match, zag ik, maar heb alleen nog maar een pica erop staanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
had gewild he tijd. dat ik dit vroeger wat duidelijker had gehad.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee dat is absoluut niet erg. En het zegt ook veel dat je het met ons wil/durft te bespreken. Het is juist goed dat je van jezelf weet wat je sterke/zwakke kanten zijn man
Maargoed beter laat geleerd als nooit
Deze discussie man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als je het over jezelf hebt, dat is waar ja.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:21 schreef Grotetijd het volgende:
Oh ik let ook wel tot op zekere zin op tot wat ik zeg. Maar bedoelde het meer zo van:
Hier lul ik vaak de oren van de kop, ga ik van hak op de tak. En IRL heb ik dat veel minder, gelukkig
How can I make this topic about me?![]()
Een foto zegt meer dan duizend woorden.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Had weer een match, zag ik, maar heb alleen nog maar een pica erop staan![]()
Vind je dat echt?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan duizend woorden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bent nooit te oud om te leren man.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
had gewild he tijd. dat ik dit vroeger wat duidelijker had gehad.
Maargoed beter laat geleerd als nooit
Het duurde voor mij ook veel te lang voor ik ein-de-lijk mijn mening durfde te vormen omdat ik (door mijn opvoeding) bang was voor de consequenties als ik iets anders zei of iemand tegensprak.Well, life can be a riot
herkenbaar hoor, tis hier stuk makkelijker als in het echt.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:21 schreef Grotetijd het volgende:
Over het algemeen ben ik nog wel oke met praatje te maken trouwens ook met totaal onbekenden.
Maar het hangt ook wel beetje af van de persoon tegen over me.
Soms ben ik dan ook uitgeluld nl.Do what you love, love what you do!![]()
Is ook zo.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan duizend woorden.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar met picas weet je tegenwoordig ook niet meer wat echt isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik was altijd onwijs verlegen. en nog soms hoor voor groepen. heeft niet meegeholpen.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren man.
Het duurde voor mij ook veel te lang voor ik ein-de-lijk mijn mening durfde te vormen omdat ik (door mijn opvoeding) bang was voor de consequenties als ik iets anders zei of iemand tegensprak.Do what you love, love what you do!![]()
Dat bedoel ik. Ik heb maar weinig mensen van FOK! ontmoet nu ik er zo over nadenk. 1x een DTSer, meermaals mensen van KLB. Die zeiden ook allemaal 't zelfdequote:Op maandag 21 juli 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je het over jezelf hebt, dat is waar ja.Dat iemand die zo'n debiel kon zijn op 't forum en zo onhandig met uitspraken zó relaxed en makkelijk in de omgang was IRL.
Zeker Tailfox (RIP) en LompeHork vonden mij zeer relaxed. Veel met die laatste afgesproken ook. Was echt gezellig altijd.Well, life can be a riot
hier op fok grote bek hebben is makkelijk en hebben er een hoop. maar vraag me altijd af hoe zijn die in het echt dan....Do what you love, love what you do!![]()
Zo schattig dit
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik durfde NOOIT een praatje te maken tegen vreemden en als iemand mij buiten aansprak zomaar dan sloeg ik bijna al-tijd dicht.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
herkenbaar hoor, tis hier stuk makkelijker als in het echt.
Over het algemeen ben ik nog wel oke met praatje te maken trouwens ook met totaal onbekenden.
Maar het hangt ook wel beetje af van de persoon tegen over me.
Soms ben ik dan ook uitgeluld nl.
Sinds ik zo'n hype werd online en random kids mij aanspraken/spreken op straat ben ik daar veel makkelijker in geworden. Al is het op een bepaalde manier wel benauwender
Jij lijkt me ook wel iemand waar je makkelijk mee kan lullenWell, life can be a riot
![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door MooieTop6 op 21-07-2025 21:49:14 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
is het ook, wss is het meer liefde als haten na elkaar ondanks wat we allemaal tegen elkaar zeggen he.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ff naar huis rijden
Ja serieus? Verlegen? Weet je dat ik mij dat bij jou echt niet kan voorstellen? Je lijkt mij juist ook wel iemand die feest maakt en de kar trekt. Zoals je 't voorafgaand aan de meet ook had over pianospelen op 't station en zo, en met je bandjes.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik was altijd onwijs verlegen. en nog soms hoor voor groepen. heeft niet meegeholpen.Well, life can be a riot
jawel hoor, de laatste tijd iig hoor. vroeger niet zo. maar nee kan wel altijd beetje kletsen met mensen, soms werkt het dan ook niet altijd. en heb ik het niet eens over meiden, maar tis altijd ff iets gemeenschappelijks zoeken enzo en dan is er wss meestal wel wat. en oke vanaf daar he.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik durfde NOOIT een praatje te maken tegen vreemden en als iemand mij buiten aansprak zomaar dan sloeg ik bijna al-tijd dicht.
Sinds ik zo'n hype werd online en random kids mij aanspraken/spreken op straat ben ik daar veel makkelijker in geworden. Al is het op een bepaalde manier wel benauwender
Jij lijkt me ook wel iemand waar je makkelijk mee kan lullenDo what you love, love what you do!![]()
nee dat zie je verkeerd. ik heb het wel beetje geleerd en mss denken zo dat nu over me. niet alleen hier maar ook in het echt.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja serieus? Verlegen? Weet je dat ik mij dat bij jou echt niet kan voorstellen? Je lijkt mij juist ook wel iemand die feest maakt en de kar trekt. Zoals je 't voorafgaand aan de meet ook had over pianospelen op 't station en zo, en met je bandjes.
maar ben echt van verleden onwijs verlegen. werd altijd rood enzo voor de klas al op de basis School al. en had t nog op MTS HTS en zelfs op werk nog wel eens.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1982 / +162 / +58 / 6151 / 6961
2. FreshFruit / 1092 / +0 / +25 / 1850 / 2411
3. gebrokenglas / 753 / +70 / +14 / 2475 / 2997
4. KillemWieft / 739 / +88 / +23 / 578 / 832
5. _UserName_ / 499 / +23 / +41 / 426 / 581
6. Lovely / 490 / +74 / +3 / 2046 / 2394
7. MooieTop6 / 464 / +14 / +11 / 2007 / 2299
8. Helenattenek / 410 / +4 / +76 / 449 / 574
9. DJMO / 380 / +21 / +2 / 696 / 934
10. loveislikeakiss / 372 / +0 / +23 / 1786 / 2018
11. mario390 / 371 / +5 / +9 / 725 / 953
12. Dr.Mikey / 333 / +11 / +3 / 372 / 506
13. Fogel / 313 / +0 / +0 / 950 / 1183
14. marc0871 / 299 / +3 / +0 / 646 / 843
15. MizzezAmy / 292 / +8 / +11 / 1570 / 1818
16. maily / 275 / +15 / +2 / 990 / 1136
17. Sally / 270 / +0 / +0 / 257 / 375
18. hemarookworst / 265 / +14 / +3 / 839 / 1031
19. HappyCharly / 261 / +6 / +0 / 300 / 399
20. kree / 249 / +0 / +17 / 1092 / 1288SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Het is ook maar net, hoe staat iemand anders er in he? Als jij je openstelt voor een praatje en de ander heeft een gesloten houding komt er niks uit.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
jawel hoor, de laatste tijd iig hoor. vroeger niet zo. maar nee kan wel altijd beetje kletsen met mensen, soms werkt het dan ook niet altijd. en heb ik het niet eens over meiden, maar tis altijd ff iets gemeenschappelijks zoeken enzo en dan is er wss meestal wel wat. en oke vanaf daar he.
Als jullie beide openstaan maar er is geen klik houd 't ook op.
Het zal je verrassen hoe weinig je eigelijk met iemand gemeen kan hebben en het tóch leuk met diegene kan hebben als de vibe/klik maar goed is!Well, life can be a riot
Ahh, dan heb ik dat inderdaad volledig verkeerd ingeschatquote:Op maandag 21 juli 2025 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat zie je verkeerd. ik heb het wel beetje geleerd en mss denken zo dat nu over me. niet alleen hier maar ook in het echt.
maar ben echt van verleden onwijs verlegen. werd altijd rood enzo voor de klas al op de basis School al. en had t nog op MTS HTS en zelfs op werk nog wel eens.![]()
Herkenbaar wel hoor als introvert. Vind bepaalde sociale interacties nog steeds heel ongemakkelijk en soms zelfs moeilijk. En mijn sociale batterij zegt vaak ook snel opeens "poef" en dan zone ik out en is 't weer opladen geblazen.
Beter wel dat je er aan aan't werken bent man, zelfontwikkeling is belangrijk!Well, life can be a riot
nou het is anders nu is het in pro en werk omgeving en kan mezelf dan herstellen en denk lekker boeien. Maarre ik zal geen fan van van op werk pro presentaties te houden enzo tegenover kritisch publiek.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is ook maar net, hoe staat iemand anders er in he? Als jij je openstelt voor een praatje en de ander heeft een gesloten houding komt er niks uit.
Als jullie beide openstaan maar er is geen klik houd 't ook op.
Het zal je verrassen hoe weinig je eigelijk met iemand gemeen kan hebben en het tóch leuk met diegene kan hebben als de vibe/klik maar goed is!
maar ook totaal mijn vak niet en niet mijn loonschaal. hahaha in uitvoerende vind ik t nu best ff. wie weet later want kan t overwinnen.
Want doe vanaf kind muziek maken, een hellllll vroeger. maar ben daar met optreden vrees ook overheen gekomen, maarvooal door veel te doen.Do what you love, love what you do!![]()
Altijd! Jeweettogquote:
Heb watermeloen nu
het is btw kenmerkend voor veel technisch personeel dit in de uitvoerende valt me op. beetje half autist zijn we dan vaak.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ahh, dan heb ik dat inderdaad volledig verkeerd ingeschat![]()
Herkenbaar wel hoor als introvert. Vind bepaalde sociale interacties nog steeds heel ongemakkelijk en soms zelfs moeilijk. En mijn sociale batterij zegt vaak ook snel opeens "poef" en dan zone ik out en is 't weer opladen geblazen.
Beter wel dat je er aan aan't werken bent man, zelfontwikkeling is belangrijk!Do what you love, love what you do!![]()
Dat is het ook he. Je moet 't vooral doen! Dan kom je er ook wel overheen uiteindelijk.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is anders nu is het in pro en werk omgeving en kan mezelf dan herstellen en denk lekker boeien. Maarre ik zal geen fan van van op werk pro presentaties te houden enzo tegenover kritisch publiek.
maar ook totaal mijn vak niet en niet mijn loonschaal. hahaha in uitvoerende vind ik t nu best ff. wie weet later want kan t overwinnen.
Want doe vanaf kind muziek maken, een hellllll vroeger. maar ben daar met optreden vrees ook overheen gekomen, maarvooal door veel te doen.
Prestaties leveren als mensen "op je vingers kijken" is ook altijd lastig, geeft nog meer druk.
Maar dan blijf je toch weer terugkomen op, gewoon doen. Word het ooit wel minder
Well, life can be a riot
Ik gooi even wat lekkere snacks in de airfryerquote:Op maandag 21 juli 2025 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd! Jeweettog
Heb watermeloen nu![]()
Njommmmquote:Op maandag 21 juli 2025 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd! Jeweettog
Heb watermeloen nu
Das niet goed voor de lijnquote:Op maandag 21 juli 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik gooi even wat lekkere snacks in de airfryer![]()
Je zegt bisi..quote:
ik dacht je bedoelt bezig ..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
eensquote:Op maandag 21 juli 2025 21:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is het ook he. Je moet 't vooral doen! Dan kom je er ook wel overheen uiteindelijk.
Prestaties leveren als mensen "op je vingers kijken" is ook altijd lastig, geeft nog meer druk.
Maar dan blijf je toch weer terugkomen op, gewoon doen. Word het ooit wel minderDo what you love, love what you do!![]()
Hoe meer je iets doet, hoe makkelijker het word om te denken "fuck it"quote:Well, life can be a riot
ja dat is het ook en met muziek en optreden heb ik dat gedaan, met werk nog niet zo, maar ben er mee bezig.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoe meer je iets doet, hoe makkelijker het word om te denken "fuck it"
Ben voorzitter van ons team onderhand met de vergaderingen. en gaat nog ff onhandig. maar met elke keer gaat het beter. en sowieso wil niemand anders het onwijs doen. dus mooie oefening zeg maar
en oja ondernemingsraad, tis ook wel die uitdagingen zoeken en aangaan denk ik wat mij vaak helpt.Do what you love, love what you do!![]()
Deze man weetquote:Op maandag 21 juli 2025 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, beter gooi je het in olie. Zoals het hoort
in tv. bisi is betjequote:Op maandag 21 juli 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zegt bisi..
ik dacht je bedoelt bezig ..![]()
Maar wel lekker ook.quote:
Maar heb de watermeloen weer weggezet, geen zin meer
Nee, ik kies ook voor de airfryer, #teamgebrokenglasquote:Op maandag 21 juli 2025 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, beter gooi je het in olie. Zoals het hoort
In welke taal?quote:
Bischen ( moet ringelS zijn ) ken ik welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Uitdagingen aangaan helpt zeker, jezelf uitdagen op elk vlak.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is het ook en met muziek en optreden heb ik dat gedaan, met werk nog niet zo, maar ben er mee bezig.
Ben voorzitter van ons team onderhand met de vergaderingen. en gaat nog ff onhandig. maar met elke keer gaat het beter. en sowieso wil niemand anders het onwijs doen. dus mooie oefening zeg maar
en oja ondernemingsraad, tis ook wel die uitdagingen zoeken en aangaan denk ik wat mij vaak helpt.
Lekker bezig man
Well, life can be a riot
Quippen las ik!quote:Op maandag 21 juli 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
als je even een quizje maakt dan kun je Paiq...
Ik dacht, wat is datIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Je kunt in bepaalde regionen in Duitsland ook "bissel" zeggen.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
In welke taal?
Bischen ( moet ringelS zijn ) ken ik wel![]()
Nee gewonequote:
ik heb nog perzikenquote:
Maar kies toch voor milka
Ja ik weet niet hoe ik daar aan kom. Ik vind Paiq een moeilijke naam voor een dating site.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Quippen laa ik!
Ik dacht, wat is datHow can I make this topic about me?![]()
Maar das nogquote:Op maandag 21 juli 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt in bepaalde regionen in Duitsland ook "bissel" zeggen.steeds geen bisi
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 21 juli 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee gewone
[..]
ik heb nog perziken
Maar kies toch voor milka![]()
Viezzz lekkerquote:Op maandag 21 juli 2025 21:41 schreef ToT het volgende:
En ja, die Milka is toch best wel een tedere verleiding he.
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee gewone
[..]
ik heb nog perziken
Maar kies toch voor milkais gewone alleen melkchocolade zonder iets?
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:41 schreef ToT het volgende:
En ja, die Milka is toch best wel een tedere verleiding he.
Ik sla ook overquote:Op maandag 21 juli 2025 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik niet hoor dat is niet zo best voor m'n huwelijk
Jepquote:Op maandag 21 juli 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is gewone alleen melkchocolade zonder iets?
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik denk dat het niet wordt gewaardeerd hierquote:Op maandag 21 juli 2025 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet op. En ben het ook niet van plan.
Als ik het doe
Het is het niet waard nee.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet wordt gewaardeerd hier
Als ik het doeHow can I make this topic about me?![]()
Hey Greys.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
al lijkt het me best leuk eens de date-markt op te gaan met de huidige technische mogelijkhedenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, geen idee waar de naam vandaan komt.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe ik daar aan kom. Ik vind Paiq een moeilijke naam voor een dating site.
Mja van tinder, bumble, happn, lexa, breeze, badoo weet ik het ook niet precies
😳. Je bent goed op de hoogtequote:Op maandag 21 juli 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, geen idee waar de naam vandaan komt.
die heb je allemaal al geprobeerd?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Gelukkig niet zegquote:Op maandag 21 juli 2025 21:43 schreef Masberum het volgende:
Ja ik ook niet, vrouwen zijn toch allemaal hetzelfde
Well, life can be a riot
Haha nee dat niet, maar je moet toch beetje research doen voor je een app uitkiestquote:
Het ToTquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Copilot vragen.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee dat niet, maar je moet toch beetje research doen voor je een app uitkiest
Hmm ik ga het chatgpt vragen, wat hij mij aanraadt om te doen als ik een relatie wilquote:
Tinder, als in tondel, zal wel een verwijzing zijn naar een overslaande vonk waar een vuurtje uit groeit.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja van tinder, bumble, happn, lexa, breeze, badoo weet ik het ook niet precies🐙![]()
whah mits je je bedenkt dat het totaal allemaal commercieel is en niet om je te helpen eigenlijkquote:Op maandag 21 juli 2025 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al lijkt het me best leuk eens de date-markt op te gaan met de huidige technische mogelijkheden
ja doen, vertel?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik ga het chatgpt vragen, wat hij mij aanraadt om te doen als ik een relatie wil
Welke set is dat? Ik moet nog steeds mijn Porsche afmakenquote:Op maandag 21 juli 2025 21:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga zo maar aan mijn volgende lego set beginnen denk ik.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heeft niet zo veel te vertellen.deze film
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn date is over een paar maand hier!
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oehnee, de duivel! Niet AI vragen![]()
![]()
![]()
AI is niet de duivel, je moet alleen bedenken wat je vraagt en wat je ervan verwacht en zelf blijven nadenken ook.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oehnee, de duivel! Niet AI vragen
Maar hoef de vraag niet te weten, maar ben heel benieuwd wat eruit komt als je dat vraagt dus.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Ik zei:
Hallo! Als ik als vrijgezel graag een relatie wil, wat raad je mij dan aan om te doen?
ChatGPT zei:
Hallo! Mooie en moedige vraag. Als je als vrijgezel graag een relatie wilt, zijn er een aantal dingen die je kunt doen — zowel praktisch als op emotioneel vlak — om je kans op een fijne, gelijkwaardige relatie te vergroten. Hier zijn een paar suggesties:
🔍 1. Begin bij jezelf
Een gezonde relatie begint met zelfkennis:
Wat zoek je in een partner? Denk aan waarden, levensstijl, humor, communicatie.
Wat heb jij te bieden? Denk aan jouw kwaliteiten, maar ook aan je uitdagingen.
Ben je er echt klaar voor? Of zoek je afleiding, bevestiging, veiligheid?
💡 Tip: Je hoeft niet ‘perfect’ te zijn, maar wel bereid om eerlijk naar jezelf te kijken.
🌍 2. Vergroot je wereld — ontmoet nieuwe mensen
Apps: Denk aan Bumble, Hinge, OKCupid (iets dieper dan Tinder).
Offline: Workshops, sport, hobbyclubs, vrijwilligerswerk, cursussen.
Via-via: Laat vrienden weten dat je openstaat voor een ontmoeting.
🧠 Tip: Zie elke ontmoeting niet meteen als een potentiële partner, maar als een kans om te leren en verbinden.
💬 3. Wees eerlijk en duidelijk (zonder te snel te willen)
Geef je intenties subtiel aan zonder druk op te leggen.
Stel vragen die verder gaan dan koetjes en kalfjes.
Kijk hoe iemand jou laat voelen — niet alleen of jij goed overkomt.
🧭 4. Let op rode vlaggen én groene vlaggen
Rode vlaggen: inconsistent gedrag, gaslighting, vermijding, te snel gaan, manipulatie.
Groene vlaggen: open communicatie, zelfreflectie, stabiliteit, wederzijds respect.
🧘♀️ 5. Blijf leven terwijl je zoekt
Een relatie moet je leven aanvullen, niet invullen. Richt je ook op:
je werk of passies
vriendschappen
zelfzorg
plezier maken
🪷 Tip: Geluk en aantrekkelijkheid komen vaak juist voort uit mensen die al een rijk leven leiden.
🧡 En tot slot:
Blijf vriendelijk voor jezelf in het proces. Het vinden van een passende relatie kost tijd en vraagt soms wat vallen en opstaan. Je hoeft het niet alleen te doen — praten met een coach, therapeut of goede vriend(in) kan heel helpend zijn.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
uiteraard.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
whah mits je je bedenkt dat het totaal allemaal commercieel is en niet om je te helpen eigenlijk
maar net als bij de loterij, er zijn mensen die succes hebbenSame shit, different day
SC hopper present![]()
I am serious, and don't call me Shirley!quote:
Laatst opnieuw weer eens een hele docu gekeken over deze film!![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Welke set is dat? Ik moet nog steeds mijn Porsche afmaken
Hogwarts van Harry Potter.
Mijn laatste set, dan sta ik droog.![]()
![]()
Ow nee dank uquote:Op maandag 21 juli 2025 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al lijkt het me best leuk eens de date-markt op te gaan met de huidige technische mogelijkhedenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En anders OKBoomer!quote:Op maandag 21 juli 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Apps: Denk aan Bumble, Hinge, OKCupid (iets dieper dan Tinder).![]()
![]()
je zei altijd heel wat anders.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
AI is niet de duivel, je moet alleen bedenken wat je vraagt en wat je ervan verwacht en zelf blijven nadenken ook.
Maar hoef de vraag niet te weten, maar ben heel benieuwd wat eruit komt als je dat vraagt dus.
# confusedHow can I make this topic about me?![]()
hmms oke het begint goed, maar je moet chatgtp wat meer info geven denk want dit is algemeen wat iedereen dus zegt?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja en happn kan ik eigenlijk ook wel iets bij bedenkenquote:Op maandag 21 juli 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tinder, als in tondel, zal wel een verwijzing zijn naar een overslaande vonk waar een vuurtje uit groeit.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en happn kan ik eigenlijk ook wel iets bij bedenken
Sowquote:Op maandag 21 juli 2025 21:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn laatste set, dan sta ik droog.is dat die met microsteentjes?
Godvergeten moet je nu ook al een coach om te datenquote:
Internationalcupid / internationaldating is ook wel oké!(En al hun aparte sites voor specifiekere wensen.)
![]()
naja als je een algemene vraag stelt aan AI krijg je ook een algemeen antwoord, wat als je nu eens vraagt aan AI of wat meer zegt, zou dit of dat willen?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je zei altijd heel wat anders.
# confusedDo what you love, love what you do!![]()
ik heb nog advertenties in kranten gezet, dat was de nog ergere, tragere variantquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nope, gewone lego.quote:
Alleen ben niet echt fan van Harry Potter maar goed is is wel een mooi kasteel.![]()
![]()
misschien is kree wel een AI bot?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je zei altijd heel wat anders.
# confusedSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn laatste set, dan sta ik droog.
lolquote:. naja dan ben ik iig de meest unieke wss die er ooit geweest is.
Een 3-borstige Indonesische? Waar moet ik zijn?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
Internationalcupid / internationaldating is ook wel oké!(En al hun aparte sites voor specifiekere wensen.)
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog advertenties in kranten gezet, dat was de nog ergere, tragere variant![]()
Ik heb mijn man op een apres ski feestje ontmoet
In het dorp hier![]()
Volgens mij had deze ook verborgen ruimtes?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, gewone lego.
Alleen ben niet echt fan van Harry Potter maar goed is is wel een mooi kasteel.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Asiancupid!quote:Op maandag 21 juli 2025 21:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een 3-borstige Indonesische? Waar moet ik zijn?
Volgens mij is er ook een indonesiancupid.![]()
Hee, kwam er deze zomer niet een remake van uit?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
I am serious, and don't call me Shirley!
Laatst opnieuw weer eens een hele docu gekeken over deze film!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
en klikte om?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
In het dorp hier
Nee hoor, kan wel wachten tot morgenquote:Op maandag 21 juli 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, medisch probleempje dat je nu nog de huisarts moet bellen?![]()
![]()
Zitten zeker wel een hope fakers op?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Asiancupid!
Volgens mij is er ook een indonesiancupid.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
bij mij helemaal cliche, tijdes een jongeren groepsreis in Griekenlandquote:Op maandag 21 juli 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
In het dorp hier![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kan goed hoor.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Volgens mij had deze ook verborgen ruimtes?
Wilde eigenlijk eerst alle Harry Potter films gezien hebben voordat ik hier aan zou beginnen. Maar ik vond deel 1 vrij kinderachtig dus ben nooit verder gekomen.
Dus nu ga ik die set maar bouwen, dan begrijp ik de eastereggs maar niet.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hee, kwam er deze zomer niet een remake van uit?Klopt, vandaar dat er laatst weer een nieuwe docu over het origineel was.
Liam Neeson speelt in die nieuwe?
Erg gemengde gevoelens over, maar ik heb wel een aantal scènes gezien die me echt wel aanspraken.![]()
te algemeen, er moet toch wat zijn geweest, waardoor jullie dachten klikt met elkaar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
dat lijkt me bij voorbaat al een dik dramaquote:Op maandag 21 juli 2025 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hee, kwam er deze zomer niet een remake van uit?Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij helemaal cliche, tijdes een jongeren groepsreis in Griekenland
tis wel altijd beetje zelfde film met hem waarop ie gecast wordt he?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]Klopt, vandaar dat er laatst weer een nieuwe docu over het origineel was.
Liam Neeson speelt in die nieuwe?
Erg gemengde gevoelens over, maar ik heb wel een aantal scènes gezien die me echt wel aanspraken.
btw die films zijn dan meestal nog oke.Do what you love, love what you do!![]()
Die serie wordt beter vanaf deel 4, dan wordt ie wat donkerderquote:Op maandag 21 juli 2025 21:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan goed hoor.
Wilde eigenlijk eerst alle Harry Potter films gezien hebben voordat ik hier aan zou beginnen. Maar ik vond deel 1 vrij kinderachtig dus ben nooit verder gekomen.
Dus nu ga ik die set maar bouwen, dan begrijp ik de eastereggs maar niet.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een ouzo mist ?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de bewuste avond is bij mij gehuld in een mistThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah ja misschien moet ik nog maar eens een poging wagen.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die serie wordt beter vanaf deel 4, dan wordt ie wat donkerder![]()
Fuck yeah, echt wel! Maar die pik je er zo uit.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zitten zeker wel een hope fakers op?
Ik zat nog met een CEO van TikTok te chatten. Ik zei nog: "Opgepast, ik ben heel alert op scammers he!"
De volgende dag begon diegene al over over "haar" webshop waarmee "zij" 15 mille per dag winst maakte en liet me screenshots zien, en vroeg of ik ook open stond voor investeringen!
Block & report na een berichtje gestuurd te hebben van: "I TOLD you that I am very wary of scammers!"![]()
en soortgelijke drankjes, mixjes, aangevuld met wijn en bierquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja nu dus absoluut niet!quote:Op maandag 21 juli 2025 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
tis wel altijd beetje zelfde film met hem waarop ie gecast wordt he?
btw die films zijn dan meestal nog oke.![]()
![]()
Een CEO van tiktok nog wel liefstquote:Op maandag 21 juli 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuck yeah, echt wel! Maar die pik je er zo uit.
Ik zat nog met een CEO van TikTok te chatten. Ik zei nog: "Opgepast, ik ben heel alert op scammers he!"
De volgende dag begon diegene al over over "haar" webshop waarmee "zij" 15 mille per dag winst maakte en liet me screenshots zien, en vroeg of ik ook open stond voor investeringen!
Block & report na een berichtje gestuurd te hebben van: "I TOLD you that I am very wary of scammers!"
Altijd goed voor mistquote:Op maandag 21 juli 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en soortgelijke drankjes, mixjes, aangevuld met wijn en bier
lijkt me dat de helft van de humor van destijds nu ook niet meer kanquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Echt he!quote:
De foto was ook veel te professioneel, en ze had enorm dure kleertjes aan, en dan gat ze met een FOK!ker aanpappen?![]()
![]()
Heb ik ook gehad met een Oekrainse op Tinder.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuck yeah, echt wel! Maar die pik je er zo uit.
Block & report na een berichtje gestuurd te hebben van: "I TOLD you that I am very wary of scammers!"
Hele mooie vrouw, ontzettend luxe leven. Zij zou 25% rendement hebben op investeringen op de beurs of ik dat niet ook wilde doen.Natuurlijk niet ingetrapt maar het was wel insane. Zij belde me ook op maar ik had al meteen door dat er iets niet klopte. Wilde wel even zien waar het naartoe zou leiden.
![]()
![]()
"Have you ever seen a grown man..."quote:Op maandag 21 juli 2025 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me dat de helft van de humor van destijds nu ook niet meer kan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of alleen de laatste 2 kijken, die zijn wel goed. Op youtube zal vast wel een filmpje staan om het verhaal tot dan toe uit te leggenquote:Op maandag 21 juli 2025 21:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja misschien moet ik nog maar eens een poging wagen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of Copilot vragen om een summaryquote:Op maandag 21 juli 2025 22:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Of alleen de laatste 2 kijken, die zijn wel goed. Op youtube zal vast wel een filmpje staan om het verhaal tot dan toe uit te leggen
Toch weer die 30cm hequote:Op maandag 21 juli 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
De foto was ook veel te professioneel, en ze had enorm dure kleertjes aan, en dan gat ze met een FOK!ker aanpappen?
Kan ook tegenwoordigquote:Op maandag 21 juli 2025 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of Copilot vragen om een summary
Nah als ik ga kijken begin ik gewoon bij deel 2. Wil dan wel alles gezien hebben.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Of alleen de laatste 2 kijken, die zijn wel goed. Op youtube zal vast wel een filmpje staan om het verhaal tot dan toe uit te leggen
Maar het gaat nooit zo goed zijn als Lord of the Rings.![]()
Waarom gebruik jij altijd copilot en niet chat gpt?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of Copilot vragen om een summaryThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
kan dat ook met Fok posts?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of Copilot vragen om een summary
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Echt, dat soort figuren he!quote:Op maandag 21 juli 2025 22:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad met een Oekrainse op Tinder.
Hele mooie vrouw, ontzettend luxe leven. Zij zou 25% rendement hebben op investeringen op de beurs of ik dat niet ook wilde doen.Natuurlijk niet ingetrapt maar het was wel insane. Zij belde me ook op maar ik had al meteen door dat er iets niet klopte. Wilde wel even zien waar het naartoe zou leiden.
Ook eentje die me ongevraagd direct allemaal pikante foto's ging sturen na 1 dag chatten en me gelijk "my love" noemde, en oh jee: het huis van haar oom en tante was afgebrand, of ik ff 30 mille wilde overmaken om een nieuw huis te bouwen, met heel veel "gehuil" in de tekst van "Huhuhuuuuuuu, my love, we need your money, my love! I love you so much, huhuhuuuuu!!!"
En ik was van: "We just started chatting yesterday, WTF?"![]()
Mja, niets gaat meer zo goed zijn als die eerste keer LotR in de bios zienquote:Op maandag 21 juli 2025 22:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah als ik ga kijken begin ik gewoon bij deel 2. Wil dan wel alles gezien hebben.
Maar het gaat nooit zo goed zijn als Lord of the Rings.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Omdat ik ChatGPT minder vertrouw. Net als Gemini, die mijd ik absoluut.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij altijd copilot en niet chat gpt?
Ik heb wel een inlogaccount bij ChatGPT.
Perplexity vraag ik ook wel wat, vooral voor werkgerelateerde zaken (die is opvallend goed trouwens).How can I make this topic about me?![]()
hey, ze hebben haast he, worden op slachtoffers uitbetaaldquote:Op maandag 21 juli 2025 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, dat soort figuren he!
Ook eentje die me ongevraagd direct allemaal pikante foto's ging sturen na 1 dag chatten en me gelijk "my love" noemde, en oh jee: het huis van haar oom en tante was afgebrand, of ik ff 30 mille wilde overmaken om een nieuw huis te bouwen, met heel veel "gehuil" in de tekst van "Huhuhuuuuuuu, my love, we need your money, my love! I love you so much, huhuhuuuuu!!!"
En ik was van: "We just started chatting yesterday, WTF?"
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Haha echt hequote:Op maandag 21 juli 2025 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik was van: "We just started chatting yesterday, WTF?"![]()
Maar goed, dat gebeurd ook met tig NederlandseIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat maakt dat je het minder vertrouwd ?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat ik ChatGPT minder vertrouw. Net als Gemini, die mijd ik absoluut.
Ik heb wel een inlogaccount bij ChatGPT.
Perplexity vraag ik ook wel wat, vooral voor werkgerelateerde zaken (die is opvallend goed trouwens).Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hahahah ja precies.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik was van: "We just started chatting yesterday, WTF?"
Die vrouw waar ik mee sprak was ook helemaal niet leuk. Ik heb geen moment gehad dat ik dacht: nou dit is nou een leuk gesprek. En ze was me toch verliefd en alles. Toen haar oom, die professioneel beurshandelaar was hielp haar bij investeringen. Omdat ze zoveel van me hield wilde ze wel vragen of hij mij niet ook zou helpen.
Maar het enge was gewoon dat ze belde. Kijk chatten kan ik inkomen als crimineel maar bellen vind ik toch anders.![]()
Dat ben ik met je eens!quote:Op maandag 21 juli 2025 22:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mja, niets gaat meer zo goed zijn als die eerste keer LotR in de bios zien![]()
Lekker man, hoeveel km?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Fucking hell, was gelijk ook de eerste keer dat ik surround sound hoorde!quote:Op maandag 21 juli 2025 22:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mja, niets gaat meer zo goed zijn als die eerste keer LotR in de bios zien
Die scène met Arwen en de ringwraiths in die rivier, Gandalf die tegen Bilbo zegt dat hij niet daar is om hem te beroven enzo, en zo veel meer dingen.......EN DAN DAT FUCKING OPEN EINDE?!?!?!?!¿!?!?¡?!?
"Wist je niet dat dit een trilogie is?"
- "NEE? Dat had je me wel eens mogen vertellen!!!"![]()
Dat kan ik niet goed uitleggen.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat maakt dat je het minder vertrouwd ?
Ik vind de kwaliteit van chatGPT ook lager.
Vooral voor werk had ik niets aan de gegeven antwoorden.How can I make this topic about me?![]()
Hier ook alles met chatgpt. Vooral code voor werk. Best tevreden overBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die 1e keer Halls of Khazad Dum met die muziek erbijquote:
Oefff nee inderdaad zeg!quote:Op maandag 21 juli 2025 22:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahahah ja precies.
Die vrouw waar ik mee sprak was ook helemaal niet leuk. Ik heb geen moment gehad dat ik dacht: nou dit is nou een leuk gesprek. En ze was me toch verliefd en alles. Toen haar oom, die professioneel beurshandelaar was hielp haar bij investeringen. Omdat ze zoveel van me hield wilde ze wel vragen of hij mij niet ook zou helpen.
Maar het enge was gewoon dat ze belde. Kijk chatten kan ik inkomen als crimineel maar bellen vind ik toch anders.![]()
![]()
Ik weet ook niet beter dat chat gpt 1 van de besten is , omdat deze ook meer wordt gebruikt en ook meer info vergaart dan anderenquote:Op maandag 21 juli 2025 22:05 schreef StevenHyde het volgende:
Hier ook alles met chatgpt. Vooral code voor werk. Best tevreden overThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
een remake is wellicht wel grappig nog maar veeel politiek correcter, 1 stap buiten de lijntjes en je wordt als regisseur gecancelt tegenwoordigquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Chatgpt is iets toegankelijker. Maar bij ChatGTP valt het me erg op dat ie er alles om doet om maar een positieve reactie er van te maken, ook als zit ie er helemaal naastquote:Op maandag 21 juli 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ik niet goed uitleggen.
Ik vind de kwaliteit van chatGPT ook lager.
Vooral voor werk had ik niets aan de gegeven antwoorden.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, misschien is het nu beter. Ik had er voor werk in elk geval niets aan, de antwoorden waren gewoon fout.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet ook niet beter dat chat gpt 1 van de besten is , omdat deze ook meer wordt gebruikt en ook meer info vergaart dan anderenHow can I make this topic about me?![]()
Ja hij weet het hier 9/10 keer. Waar die niet heel handig mee is dat is met beeld aanpassen. Daar liep ik wel tegen beperkingen aan.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet ook niet beter dat chat gpt 1 van de besten is , omdat deze ook meer wordt gebruikt en ook meer info vergaart dan anderenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik gebruik ChatGPT alleen maar om domme plaatjes te maken lol~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Gaat wel ok. Ben aardig rustig in mijn hoofd nu, dus koesteren. Hoe was de verjaardag dit weekend?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Op het moment dat AI alleen nog goede antwoorden geeft wordt het ietwat engquote:Op maandag 21 juli 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, misschien is het nu beter. Ik had er voor werk in elk geval niets aan, de antwoorden waren gewoon fout.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is dat beter, en gratis?quote:Op maandag 21 juli 2025 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook daar gebruik ik Copilot voor, voor plaatjes.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik Paintquote:Op maandag 21 juli 2025 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook daar gebruik ik Copilot voor, voor plaatjes.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Fijn Stevenquote:Op maandag 21 juli 2025 22:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Gaat wel ok. Ben aardig rustig in mijn hoofd nu, dus koesteren. Hoe was de verjaardag dit weekend?![]()
Verjaardag was gezellig wel erg warmThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mochten mensen denken dat ik niet meer nadenk, dat valt ernstig mee hoor.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op het moment dat AI alleen nog goede antwoorden geeft wordt het ietwat eng
Het is voor mij echt een hulpmiddel en niks meer dan dat.How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: