SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:36 schreef Vino_Tinto het volgende: [..] Ja maar wel een leuke vent . En directeur van een software bedrijf. Maar nee. Ga ik echt niet doen....
Is het een FOK!er?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar dan heb je ook niets gemist!quote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
even kijken ik had nieuwe vragen van iemand van paiq:
- wat zoek je hier?
-ben je gevaccineerd tegen COVID
- wil je kinderen
dat de meerkeuze. de open vragen
- welke partij zou je stemmen en waarom
-waar neem je mee naar toe op onze eerste date
- welke kwaliteiten vind je belangrijk bij een vrouw.Do what you love, love what you do!![]()
Nee denk het nietquote:Ik had even hoop omdat de site erg traag was.quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja dat merk je dan wel ineens he?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee denk het niet
[..]
Ik had even hoop omdat de site erg traag was.
🐙![]()
Kijk wel goed uit Vinoquote:Op maandag 21 juli 2025 20:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee denk het niet
[..]
Ik had even hoop omdat de site erg traag was.
Mooie verhalen kunnen ook fantasie blijken te zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar ga er ook niks mee doen.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk wel goed uit Vino
Mooie verhalen kunnen ook fantasie blijken te zijn
Nog geen behoefte aan. Maar het is een leuke man om te zien.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mooie mannen en een goede baanquote:Op maandag 21 juli 2025 20:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar ga er ook niks mee doen.
Nog geen behoefte aan. Maar het is een leuke man om te zien.
Die vrijgezel zijn
Is wel bijzonderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben benieuwd....quote:Op maandag 21 juli 2025 20:44 schreef kree het volgende:
ik kan betere vragen verzinnen eigenlijk....How can I make this topic about me?![]()
Die zijn er niet veel nee.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooie mannen en een goede baan
Die vrijgezel zijn
Is wel bijzonderHow can I make this topic about me?![]()
Met die COVID vraag filter je wel meteen de wappies er uitquote:Op maandag 21 juli 2025 20:42 schreef kree het volgende:
even kijken ik had nieuwe vragen van iemand van paiq:
- wat zoek je hier?
-ben je gevaccineerd tegen COVID
- wil je kinderen
dat de meerkeuze. de open vragen
- welke partij zou je stemmen en waarom
-waar neem je mee naar toe op onze eerste date
- welke kwaliteiten vind je belangrijk bij een vrouw.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar durf ik als man geen antwoord op te geven. Greys?
Greys durft het ook over mannen te zeggen!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Greys heeft een betere kijk op dit soort dingen dan ik.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Greys durft het ook over mannen te zeggen!How can I make this topic about me?![]()
nouja noem mezelf maar even als voorbeeld dat het wel kan, iig vrijgezel en leuke baanquote:Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vrijgezel zijn
Is wel bijzonder
dus t kan wel.Do what you love, love what you do!![]()
Kies twee van de drie. Zo werkt het meestal toch?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vrijgezel zijn
Is wel bijzonder🐙![]()
Ow heb ook nog een 50 shades of grey man.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vrijgezel zijn
Is wel bijzonder
Die is niet single
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
niet helemaal, want zie me totaal niet als een wappie en nooit zo over geweest. maar heb die eerste vaccinatie wel genomen, die tweede dacht ik, dikke lul volgens mij helpt t geen reet.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Met die COVID vraag filter je wel meteen de wappies er uit
Maar dat is wel gelijk ff een gevaarlijk onderwerp he. ik zou er niet gelijk over beginnen als eerste vragen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoor vaak van mensen die op tinder zittenquote:Op maandag 21 juli 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar durf ik als man geen antwoord op te geven. Greys?
Dat vrouwen het toch meer voor het uitkiezen hebben
En vrouwen klagen dat mannen er alleen zitten voor de seksThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij zegt dat hij directeur is van een software bedrijf.quote:
De ik wil een seksdate man dan.
The 50 shades of grey man doet wat anders
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow heb ook nog een 50 shades of grey man.
Die is niet single
zo is t ook. als man ben je sowieso niet in het voordeel.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoor vaak van mensen die op tinder zitten
Dat vrouwen het toch meer voor het uitkiezen hebben
En vrouwen klagen dat mannen er alleen zitten voor de seksDo what you love, love what you do!![]()
Jij komt daar om fijn te babbelen?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
zo is t ook. als man ben je sowieso niet in het voordeel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb alle vaccinaties genomen die verwacht werden. Toen 't vrij snel daarna allemaal werd opgeheven dacht Ik "oke, de volgende ronde dat ze 't hebben over vaccinaties krijgen ze maar jeuk"quote:Op maandag 21 juli 2025 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
niet helemaal, want zie me totaal niet als een wappie en nooit zo over geweest. maar heb die eerste vaccinatie wel genomen, die tweede dacht ik, dikke lul volgens mij helpt t geen reet.
Maar dat is wel gelijk ff een gevaarlijk onderwerp he. ik zou er niet gelijk over beginnen als eerste vragen.Well, life can be a riot
Ja die had geen foto van hem zelf. Maar wel 2 50 shades of greys foto. Maar heeft wel een foto geupload omdat ik benieuwd was.quote:
Was op zich wel een leuke vent ook. Wilde ook trio met zn vrouw erbij.
Ik ga echt stuk soms
Toen ik zei dat ik daar geen interesse in had. Was vriendschap ook goed
ik kom niet meer op Tinder, paiq is nog ff iets anders, maar min of meer komt het op hetzelfde neer.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij komt daar om fijn te babbelen?
Maar op een andere manier. ik gok de kans groter dat je op paiq nog eens met iemand praat en elkaar leuk gaat vinden als op Tinder.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben nog nog steeds boos. Niet op jou hoor.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik kom niet meer op Tinder, paiq is nog ff iets anders, maar min of meer komt het op hetzelfde neer.
Maar op een andere manier. ik gok de kans groter dat je op paiq nog eens met iemand praat en elkaar leuk gaat vinden als op Tinder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat dacht ik dus ook, maar oke als je dat dan als eerste vraag stelt op een dating site, dan heb ik daar ook alweer een idee over.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb alle vaccinaties genomen die verwacht werden. Toen 't vrij snel daarna allemaal werd opgeheven dacht Ik "oke, de volgende ronde dat ze 't hebben over vaccinaties krijgen ze maar jeuk"
Dus naja sowieso zijn het geen handige vragen denk ik. nog niet op geantwoord btw
Do what you love, love what you do!![]()
Iemand beweert dat abortus moord is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kies twee van de drie. Zo werkt het meestal toch?How can I make this topic about me?![]()
hahaha ja je moet ook tegen tegenslagen kunnen wel als je aan die dating sites begint. niet alles is allemaal echt normaal trouwens waarom je keihard afgewezen wordt. maarja denk moet je tegen kunnen als je eraan begint.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben nog nog steeds boos. Niet op jou hoor.Do what you love, love what you do!![]()
Is die niet miljardair? Ik heb de boeken niet gelezen.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij directeur is van een software bedrijf.
De ik wil een seksdate man dan.
The 50 shades of grey man doet wat anders🐙![]()
@kree in LLDL zou best kunnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dating programma.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lang leve De liefde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
owh op tv. haha ja zou vast mooie tv maken, doe me bod van een ton ofzo en denk eroverquote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is die niet miljardair? Ik heb de boeken niet gelezen.![]()
Hij zal hebben gedachtquote:Op maandag 21 juli 2025 21:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja die had geen foto van hem zelf. Maar wel 2 50 shades of greys foto. Maar heeft wel een foto geupload omdat ik benieuwd was.
Was op zich wel een leuke vent ook. Wilde ook trio met zn vrouw erbij.
Ik ga echt stuk soms
Toen ik zei dat ik daar geen interesse in had. Was vriendschap ook goed
Kan altijd nog
moet zeggen vind die quizzen wel grappig, vermaak me er ff mee, nog eentje dan.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon nog 2Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Maar dat zijn wel allemaal wel denk ik. Je bent online toch vaak wat meer ongefilterd dan in het echt.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben wss meer normaal alsdat jullie allemaal denken
Ben in het echt ook veeeeel meer een luisteraar dan een prater en iemand die observeert, terwijl dat hier helemaal niet het geval is
Well, life can be a riot
Lijkt me écht leuk. Of bij First Dates!quote:Well, life can be a riot
Hohoho, spreek voor jezelf. Ik houd me ontzettend in hier.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel allemaal wel denk ik. Je bent online toch vaak wat meer ongefilterd dan in het echt.🐙![]()
Dit spreek ik absoluut tegen.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel allemaal wel denk ik. Je bent online toch vaak wat meer ongefilterd dan in het echt.
Ben in het echt ook veeeeel meer een luisteraar dan een prater en iemand die observeert, terwijl dat hier helemaal niet het geval isHow can I make this topic about me?![]()
Ja preciesGewoon los laten en knallenquote:Op maandag 21 juli 2025 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hohoho, spreek voor jezelf. Ik houd me ontzettend in hier.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gastquote:Well, life can be a riot
klopt ik zeg hier wss meer als wat ik in het echt zou doen.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel allemaal wel denk ik. Je bent online toch vaak wat meer ongefilterd dan in het echt.
Ben in het echt ook veeeeel meer een luisteraar dan een prater en iemand die observeert, terwijl dat hier helemaal niet het geval is
Maar is dat erg? denk niet, het gaat erom ben wel eerlijk ook de andere kant op he als ik bv praat op paiq enzo.
tis meer hier wil ik het dan beetje bespreken omdat ik gewoon fucking onzeker ben of het wel goed is wat ik zeg maar doe soms.Do what you love, love what you do!![]()
Oh echt? Vertel.quote:
Ik vind mezelf in het echt een heel stuk minder uitgesproken dan ik online ben. Gewoon omdat er dan toch nog een barricade is of zo waardoor ik vaak denk "fuck it" en IRL let ik beter op wat ik zeg
Well, life can be a riot
Op post-credit scenes wachten is domIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
de hell ha zie dat wel eens. het zou ongetwijfeld goeie tv worden, maarre dat ga ik niet gratis doen.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me écht leuk. Of bij First Dates!![]()
Nee dat is absoluut niet erg. En het zegt ook veel dat je het met ons wil/durft te bespreken. Het is juist goed dat je van jezelf weet wat je sterke/zwakke kanten zijn manquote:Op maandag 21 juli 2025 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ik zeg hier wss meer als wat ik in het echt zou doen.
Maar is dat erg? denk niet, het gaat erom ben wel eerlijk ook de andere kant op he als ik bv praat op paiq enzo.
tis meer hier wil ik het dan beetje bespreken omdat ik gewoon fucking onzeker ben of het wel goed is wat ik zeg maar doe soms.
Well, life can be a riot
Ik kijk wel uit wat ik hier zeg....quote:Op maandag 21 juli 2025 21:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh echt? Vertel.
Ik vind mezelf in het echt een heel stuk minder uitgesproken dan ik online ben. Gewoon omdat er dan toch nog een barricade is of zo waardoor ik vaak denk "fuck it" en IRL let ik beter op wat ik zegHow can I make this topic about me?![]()
Me2quote:Op maandag 21 juli 2025 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit wat ik hier zeg....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh ik let ook wel tot op zekere zin op tot wat ik zeg. Maar bedoelde het meer zo van:
Hier lul ik vaak de oren van de kop, ga ik van hak op de tak. En IRL heb ik dat veel minder, gelukkig
Well, life can be a riot
Had weer een match, zag ik, maar heb alleen nog maar een pica erop staanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
had gewild he tijd. dat ik dit vroeger wat duidelijker had gehad.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee dat is absoluut niet erg. En het zegt ook veel dat je het met ons wil/durft te bespreken. Het is juist goed dat je van jezelf weet wat je sterke/zwakke kanten zijn man
Maargoed beter laat geleerd als nooit
Deze discussie man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als je het over jezelf hebt, dat is waar ja.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:21 schreef Grotetijd het volgende:
Oh ik let ook wel tot op zekere zin op tot wat ik zeg. Maar bedoelde het meer zo van:
Hier lul ik vaak de oren van de kop, ga ik van hak op de tak. En IRL heb ik dat veel minder, gelukkig
How can I make this topic about me?![]()
Een foto zegt meer dan duizend woorden.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Had weer een match, zag ik, maar heb alleen nog maar een pica erop staan![]()
Vind je dat echt?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan duizend woorden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bent nooit te oud om te leren man.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
had gewild he tijd. dat ik dit vroeger wat duidelijker had gehad.
Maargoed beter laat geleerd als nooit
Het duurde voor mij ook veel te lang voor ik ein-de-lijk mijn mening durfde te vormen omdat ik (door mijn opvoeding) bang was voor de consequenties als ik iets anders zei of iemand tegensprak.Well, life can be a riot
herkenbaar hoor, tis hier stuk makkelijker als in het echt.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:21 schreef Grotetijd het volgende:
Over het algemeen ben ik nog wel oke met praatje te maken trouwens ook met totaal onbekenden.
Maar het hangt ook wel beetje af van de persoon tegen over me.
Soms ben ik dan ook uitgeluld nl.Do what you love, love what you do!![]()
Is ook zo.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan duizend woorden.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar met picas weet je tegenwoordig ook niet meer wat echt isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik was altijd onwijs verlegen. en nog soms hoor voor groepen. heeft niet meegeholpen.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren man.
Het duurde voor mij ook veel te lang voor ik ein-de-lijk mijn mening durfde te vormen omdat ik (door mijn opvoeding) bang was voor de consequenties als ik iets anders zei of iemand tegensprak.Do what you love, love what you do!![]()
Dat bedoel ik. Ik heb maar weinig mensen van FOK! ontmoet nu ik er zo over nadenk. 1x een DTSer, meermaals mensen van KLB. Die zeiden ook allemaal 't zelfdequote:Op maandag 21 juli 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je het over jezelf hebt, dat is waar ja.Dat iemand die zo'n debiel kon zijn op 't forum en zo onhandig met uitspraken zó relaxed en makkelijk in de omgang was IRL.
Zeker Tailfox (RIP) en LompeHork vonden mij zeer relaxed. Veel met die laatste afgesproken ook. Was echt gezellig altijd.Well, life can be a riot
hier op fok grote bek hebben is makkelijk en hebben er een hoop. maar vraag me altijd af hoe zijn die in het echt dan....Do what you love, love what you do!![]()
Zo schattig dit
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik durfde NOOIT een praatje te maken tegen vreemden en als iemand mij buiten aansprak zomaar dan sloeg ik bijna al-tijd dicht.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
herkenbaar hoor, tis hier stuk makkelijker als in het echt.
Over het algemeen ben ik nog wel oke met praatje te maken trouwens ook met totaal onbekenden.
Maar het hangt ook wel beetje af van de persoon tegen over me.
Soms ben ik dan ook uitgeluld nl.
Sinds ik zo'n hype werd online en random kids mij aanspraken/spreken op straat ben ik daar veel makkelijker in geworden. Al is het op een bepaalde manier wel benauwender
Jij lijkt me ook wel iemand waar je makkelijk mee kan lullenWell, life can be a riot
![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door MooieTop6 op 21-07-2025 21:49:14 ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
is het ook, wss is het meer liefde als haten na elkaar ondanks wat we allemaal tegen elkaar zeggen he.quote:Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: