SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:36 schreef Vino_Tinto het volgende: [..] Ja maar wel een leuke vent . En directeur van een software bedrijf. Maar nee. Ga ik echt niet doen....
Is het een FOK!er?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar dan heb je ook niets gemist!quote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
even kijken ik had nieuwe vragen van iemand van paiq:
- wat zoek je hier?
-ben je gevaccineerd tegen COVID
- wil je kinderen
dat de meerkeuze. de open vragen
- welke partij zou je stemmen en waarom
-waar neem je mee naar toe op onze eerste date
- welke kwaliteiten vind je belangrijk bij een vrouw.Do what you love, love what you do!![]()
Nee denk het nietquote:Ik had even hoop omdat de site erg traag was.quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja dat merk je dan wel ineens he?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee denk het niet
[..]
Ik had even hoop omdat de site erg traag was.
🐙![]()
Kijk wel goed uit Vinoquote:Op maandag 21 juli 2025 20:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee denk het niet
[..]
Ik had even hoop omdat de site erg traag was.
Mooie verhalen kunnen ook fantasie blijken te zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar ga er ook niks mee doen.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk wel goed uit Vino
Mooie verhalen kunnen ook fantasie blijken te zijn
Nog geen behoefte aan. Maar het is een leuke man om te zien.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mooie mannen en een goede baanquote:Op maandag 21 juli 2025 20:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar ga er ook niks mee doen.
Nog geen behoefte aan. Maar het is een leuke man om te zien.
Die vrijgezel zijn
Is wel bijzonderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben benieuwd....quote:Op maandag 21 juli 2025 20:44 schreef kree het volgende:
ik kan betere vragen verzinnen eigenlijk....How can I make this topic about me?![]()
Die zijn er niet veel nee.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooie mannen en een goede baan
Die vrijgezel zijn
Is wel bijzonderHow can I make this topic about me?![]()
Met die COVID vraag filter je wel meteen de wappies er uitquote:Op maandag 21 juli 2025 20:42 schreef kree het volgende:
even kijken ik had nieuwe vragen van iemand van paiq:
- wat zoek je hier?
-ben je gevaccineerd tegen COVID
- wil je kinderen
dat de meerkeuze. de open vragen
- welke partij zou je stemmen en waarom
-waar neem je mee naar toe op onze eerste date
- welke kwaliteiten vind je belangrijk bij een vrouw.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar durf ik als man geen antwoord op te geven. Greys?
Greys durft het ook over mannen te zeggen!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Greys heeft een betere kijk op dit soort dingen dan ik.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Greys durft het ook over mannen te zeggen!How can I make this topic about me?![]()
nouja noem mezelf maar even als voorbeeld dat het wel kan, iig vrijgezel en leuke baanquote:Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vrijgezel zijn
Is wel bijzonder
dus t kan wel.Do what you love, love what you do!![]()
Kies twee van de drie. Zo werkt het meestal toch?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vrijgezel zijn
Is wel bijzonder🐙![]()
Ow heb ook nog een 50 shades of grey man.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vrijgezel zijn
Is wel bijzonder
Die is niet single
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: