Kende ook nog lezen maat of hoe istquote:Op maandag 21 juli 2025 16:52 schreef 111210 het volgende:
Vaag verhaal, is hij de kamer ingegaan zonder toestemming ofzo.
quote:Volgens de vrouw liet de dienstdoende mri-technicus haar man ondanks zijn zware metalen ketting gewoon binnen, zo vertelt ze aan Amerikaanse media.
"Volgens een persbericht van de politie reageerde de man op het geroep van zijn vrouw en betrad hij de kamer met de mri-machine zonder toestemming. "quote:Op maandag 21 juli 2025 16:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kende ook nog lezen maat of hoe ist
[..]
Had ie maar echt goud om zijn nek gehad. Goud is niet magnetisch.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:51 schreef tong80 het volgende:
Een 61-jarige man is door een mri-scanner om het leven gekomen in de Amerikaanse staat New York. De man droeg een zware metalen ketting en werd door het magnetische veld van de machine aan zijn ketting de scanner ingetrokken.
[ afbeelding ]
Het incident vond vorige week plaats in een medische instelling in Long Island, in de staat New York. De man was met zijn vrouw meegegaan naar het ziekenhuis, omdat zij een mri-scan van haar knie nodig had. Na de scan wilde hij zijn vrouw overeind helpen.
De man droeg echter een ijzeren ketting van 9 kilo om zijn nek, die hij gebruikte voor krachttraining. Toen hij de mri-kamer binnenkwam, werd de ketting door het sterke magnetische veld van de machine aangetrokken. Zijn vrouw vertelde in een interview met News12 Long Island dat ze nog geprobeerd heeft om haar man van de machine af te trekken, maar dat dat tevergeefs was.
De man verloor zijn bewustzijn en werd in kritieke toestand overgebracht naar een ander ziekenhuis, waar hij later overleed.
Volgens de vrouw liet de dienstdoende mri-technicus haar man ondanks zijn zware metalen ketting gewoon binnen, zo vertelt ze aan Amerikaanse media. Volgens een persbericht van de politie reageerde de man op het geroep van zijn vrouw en betrad hij de kamer met de mri-machine zonder toestemming. Een onderzoek moet uitwijzen wat er precies is gebeurd.
Een mri-machine gebruikt sterke magneten en radiofrequente golven om gedetailleerde medische beelden te maken. De machine heeft een erg krachtig magnetisch veld.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ri-machine~a2d04f20/
Misschien met Mister-T opgegroeid. Het heeft hem iig wel genekt.
Die zijn van titanium, denk ik? Anders kan je nooit met pennen of platen een MRI inquote:Op maandag 21 juli 2025 17:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik had het niet geweten. Ik weet even niet hoe het gaat met stalen pennen in het lichaam
Vaak een niet-magnetische RVS soort.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die zijn van titanium, denk ik? Anders kan je nooit met pennen of platen een MRI in
Is titanium niet een te licht materiaal..?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die zijn van titanium, denk ik? Anders kan je nooit met pennen of platen een MRI in
Daar wordt altijd naar geïnformeerd. Wat er dan moet gebeuren weet ik niet. Bij mijn MRI-scan kreeg ik eerst goudstaven rectaal geïnjecteerd.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik had het niet geweten. Ik weet even niet hoe het gaat met stalen pennen in het lichaam
Ze gebruiken juist titanium omdat het licht is. Titanium is even sterk als staal maar een stuk lichter, wat wel fijn is voor de spieren in je lichaam die het in beweging moeten krijgen.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is titanium niet een te licht materiaal..?
Inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:52 schreef 111210 het volgende:
Vaag verhaal, is hij de kamer ingegaan zonder toestemming ofzo.
Maar dus niet-magnetisch…?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ze gebruiken juist titanium omdat het licht is. Titanium is even sterk als staal maar een stuk lichter, wat wel fijn is voor de spieren in je lichaam die het in beweging moeten krijgen.
Nee hoor. Je kunt je ballen gewoon boven een open vuur houden. Geen mens die er last van heeft.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:14 schreef Hyaenidae het volgende:
En als je nou ballen van staal hebt? Is dat ook gevaarlijk.
Nee het is niet magnetisch en het reageert verder ook niet met je lichaam (biocompatible), staal kan daarentegen wel allergische reacties veroorzaken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |