Ik kijk nu terug en ze beginnen er meequote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel in de uitzending van vanavond.. geen WOORD daarover!!
Waar in?quote:
Dat hij bij de bus van Arkea staat omdat "Vauquelin het verhaal van de dag was", denk ik?quote:
Dat Tom Vauquelin zou gaan interviewen.quote:
Wel grappig dat ze daar zo lacherig over doen. Je zal NOS natuurlijk nooit een originele renner die voor het eerst een goed klassement rijdt zien interviewen!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Tom Vauquelin zou gaan interviewen.
Jij moet later uitleggen aan je zoon dat je 's avonds laat op een forum postte met stoere teksten.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:21 schreef xzaz het volgende:
Boogerd fietst met zoon Mikai 23 jaar later weer La Plagne op: 'Papa vertelt er vaak over' - https://nos.nl/l/2576419
Over de doping? Je vader heeft nooit wat gepresenteerd zonder vals te spelen.
Arensman is waarschijnlijk de eerste wielrenner die zonder doping op die berg wint.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:21 schreef xzaz het volgende:
Boogerd fietst met zoon Mikai 23 jaar later weer La Plagne op: 'Papa vertelt er vaak over' - https://nos.nl/l/2576419
Over de doping? Je vader heeft nooit wat gepresenteerd zonder vals te spelen.
Dit is aangenomen dat er nu niets rondgaat in het Pulleton.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Arensman is waarschijnlijk de eerste wielrenner die zonder doping op die berg wint.
Fignon, Zulle, Boogerd... allemaal later ontmaskerd.
Dan te bedenken dat deze man bijna een grote ronde had gewonnen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan z'n reactie te zien gelooft ie er zelf ook totaal niet in
Wilco is ook wel de slechtste tafelgast denkbaar hè? Komt niks uit.
Dat heeft toch geen link met elkaar? Zoetemelk won meerdere grote rondes, maar daar heb je aan tafel ook weinig aanquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat deze man bijna een grote ronde had gewonnen.
Dat lijkt me een vrij voorbarige conclusie..quote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Arensman is waarschijnlijk de eerste wielrenner die zonder doping op die berg wint.
Fignon, Zulle, Boogerd... allemaal later ontmaskerd.
Was een leuk grapje van Dumoulin, maar ergens ook ietwat misplaatst inderdaad. Vauquelin is oprecht een leuke, jonge renner die gewoon een goede Tour rijdt. In het tweede deel van de ronde wel door vooral aan te klampen, maar toch.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze daar zo lacherig over doen. Je zal NOS natuurlijk nooit een originele renner die voor het eerst een goed klassement rijdt zien interviewen!
Kijk ik naar de verkeerde herhalingquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel in de uitzending van vanavond.. geen WOORD daarover!!
Heeft-ie weer niks te zeggen ?quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou.... Joop is niet zo heel scherp meer, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
Een vraag stellen aan Joop en er vervolgens direct zelf antwoord op geven alsof Joop seniel is.
Goed bezig Dionne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |