SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Verder nog iets te zeiken ?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:29 schreef golfer het volgende:
Heerlijk die OP met foto's uit het verleden, zonder Dione de Graaff.
Is al bekend wie de gasten zijn vanavond op deze rustdag? Oh, terwijl ik dit type zet Momo net erin wie er vanavond komen.
Ja, meer dan voldoende.quote:
Was ik al bang voor.quote:
Alsof Dione (nog) weet wie dat is.quote:
Ik was even weg, wat zei Marcel?quote:
In het liedje was Anne weggebliept.quote:
Als DSM een keer in zouden slagen om wat renners langer vast te houden zouden ze best een leuk team kunnen krijgen.quote:
Als die jongens op een gegeven moment wat meer vrijheid krijgen en niet de Giro missen omdat ze shampoo gaan halen op verkeerde moment.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als DSM een keer in zouden slagen om wat renners langer vast te houden zouden ze best een leuk team kunnen krijgen.
Nee want als je een beetje uitblinkt pas je daar niet meer in de team filosofie.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als DSM een keer in zouden slagen om wat renners langer vast te houden zouden ze best een leuk team kunnen krijgen.
Spijker op de kop. Het is gewoon ingebouwen in de cultuur dat dit team nooit de middelmaat kan ontsnappen.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef lars91 het volgende:
[..]
Nee want als je een beetje uitblinkt pas je daar niet meer in de team filosofie.
Zou ook volkomen terecht zijn als ze degraderen.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:08 schreef Coppi het volgende:
[..]
Spijker op de kop. Het is gewoon ingebouwen in de cultuur dat dit team nooit de middelmaat kan ontsnappen.
"Antoinette werd vroeger gepest door haar rode haar" " daar willen we graag een steentje aan bijdragen ". Eeeh wat is precies het doel van deze stichting???quote:
Dat is inderdaad het probleemquote:Op maandag 21 juli 2025 22:06 schreef lars91 het volgende:
[..]
Nee want als je een beetje uitblinkt pas je daar niet meer in de team filosofie.
Er zit nog wel veen middelmatigere teams in de World Tour.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:10 schreef lars91 het volgende:
[..]
Zou ook volkomen terecht zijn als ze degraderen.
Omdat Antoinette Rijpma-de Jong zelf ervaren heeft wat voor belangrijke rol sport kan spelen in het leven van (gepeste) kinderen, roept ze de Antoinette Foundation in het leven. Het fonds zet zich in om pesten te bestrijden en jongeren te ondersteunen via de kracht van sport.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:10 schreef Coppi het volgende:
[..]
"Antoinette werd vroeger gepest door haar rode haar" " daar willen we graag een steentje aan bijdragen ". Eeeh wat is precies het doel van deze stichting???
Ze doen niet eens moeite om degradatie te voorkomen lijkt het wel. Als je kijkt naar wat Astana presteert. Die vechten er tenminste om.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:10 schreef lars91 het volgende:
[..]
Zou ook volkomen terecht zijn als ze degraderen.
Zelfverzekerd aka arrogante bitch.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat Antoinette Rijpma-de Jong zelf ervaren heeft wat voor belangrijke rol sport kan spelen in het leven van (gepeste) kinderen, roept ze de Antoinette Foundation in het leven. Het fonds zet zich in om pesten te bestrijden en jongeren te ondersteunen via de kracht van sport.
“Ik weet hoe het voelt om anders te zijn, om buitengesloten te worden”, vertelt Rijpma-de Jong. “Als meisje met rood haar heb ik ervaren hoe pesten je zelfvertrouwen kan aantasten. Sport was voor mij de uitlaatklep die mij weer kracht gaf en leerde in mezelf te geloven. Met de foundation wil ik laten zien dat sport méér kan betekenen dan alleen bewegen – het is een weg naar weerbaarheid en zelfvertrouwen.”
Rijpma-de Jong was lange tijd onzeker door het pesten, maar kon zichzelf zijn op het ijs. Daar ontwikkelde ze zich tot een zelfverzekerde atlete. Inmiddels is ze meervoudig wereldkampioene en heeft ze vier olympische medailles in haar bezit. Ze wil andere kinderen ook een veilige haven bieden.
De Antoinette Foundation streeft naar een samenleving waarin elk kind zich veilig, gewaardeerd en gezien voelt. Sport is daarbij het middel om kinderen in hun kracht te zetten, zelfvertrouwen op te bouwen en samen te werken aan respect en begrip. Door het ondersteunen van projecten wil het fonds uitsluiting voorkomen en een veilig sportklimaat creëren.
De eerste fondsenwervingsactie start deze maand al. De man van Rijpma-de Jong, Coen Rijpma, rijdt het gehele parcours van de Tour de France, steeds een dag voordat het peloton dezelfde route rijdt.
Antoinette gedraagt zich als een volwassen pester inderdaad. Rare dame is dat. Zou geen cent doneren.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfverzekerd aka arrogante bitch.
Ho.
Ze halen het toch wel. Paar uitschieters blijkt voldoende te zijn. Nu nog een kansje dat Onley blijft. Als je 'm het hele jaar naar allerlei flutkoersen zou hebben gestuurd, was hij zeker gevlogen.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:34 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ze doen niet eens moeite om degradatie te voorkomen lijkt het wel. Als je kijkt naar wat Astana presteert. Die vechten er tenminste om.
Onley rijdt ze met deze Tour wel ver boven de degradatiezone. Cofidis bakt er echt helemaal niks van, de 2x dat ze echt in beeld reden, waren 2 valpartijenquote:Op maandag 21 juli 2025 22:34 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ze doen niet eens moeite om degradatie te voorkomen lijkt het wel. Als je kijkt naar wat Astana presteert. Die vechten er tenminste om.
Ja, helemaal eens. Gisteren was de positieve uitzondering met Zonneveld, Terpstra en Gijs Scholten van Aschat.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:19 schreef Coppi het volgende:
Wat een sfeerloos programma is dit geworden zeg. Vroeger werd er echt sfeer gebouwd met vertellers als Jean nelissen, mart Smeets, Philip Freriks, Dalida. Wat er tegenwoordig zit spreekt de kijkers aan alsof we kleuters zijn. Allemaal de diepgang van een bord soep/ouwelullengeklaag.
Hier gelukkig wel. Een van de weinige (live) topics die nog goed lopen en je lekker terug kunt lezen.quote:Op maandag 21 juli 2025 21:54 schreef Felagund het volgende:
Naberman en Eenkhoorn kijken duidelijk niet naar de Avondetappe.
Ik vind het nogal een risico om degraderen of behoud af te laten hangen van of Onley in de laatste week niet ongelukkig te val komt. Maar enfin, er is nog hoop schijnbaar.quote:Op maandag 21 juli 2025 22:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Onley rijdt ze met deze Tour wel ver boven de degradatiezone. Cofidis bakt er echt helemaal niks van, de 2x dat ze echt in beeld reden, waren 2 valpartijen
Ik vond het best aardig, maar niet meer dan dat. Dionne is sympathiek, maar kan het programma niet dragen en die verslaggeefster op de fiets doet alsof ze het jeugdjournaal presenteert.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:29 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, helemaal eens. Gisteren was de positieve uitzondering met Zonneveld, Terpstra en Gijs Scholten van Aschat.
Dione is sympathiek, maar brengt met haar schoolkrantvraagjes echt nul diepgang in het programma. Elke lul die een keer op een racefiets heeft gezeten en af en toe de Tour kijkt heeft meer verstand van de koers dan Dione.
Wel een goede observatie. Ik geef het nog wel een kansje zolang de rijke ploegen er niet meteen opspringen. Gelukkig lijken, Visma, UAE, Trek en Bora op dit moment voldoende klassementmannen in huis te hebben.quote:Op maandag 21 juli 2025 23:30 schreef Chiappucci het volgende:
De bescheiden, introverte Onley lijkt trouwens wel prima te passen bij de Spekenbrink-sekte. Misschien dat ze dan toch een keer een talent langer weten te behouden!
Rox is inderdaad geen fijne toevoeging. De vrouw (en nepobaby) omdat het moet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:27 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ik vond het best aardig, maar niet meer dan dat. Dionne is sympathiek, maar kan het programma niet dragen en die verslaggeefster op de fiets doet alsof ze het jeugdjournaal presenteert.
Ze heeft ook geen prettige uitstraling. Dione dan weer wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:34 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Rox is inderdaad geen fijne toevoeging. De vrouw (en nepobaby) omdat het moet.
Kijkcijfers voor het EK opgegeven.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:34 schreef Marcoss het volgende:
Vanavond blijkbaar wel op NPO3 vanaf 21.25, apart om dat in week 3 opeens wel te doen
Eurosport Eurosport Eurosportquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ine en scheefpoeper op de Belg en misschien Jip bij Eurosport.
Denk eerder Slappendel doordat Jip in de Tour zit.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ine en scheefpoeper op de Belg en misschien Jip bij Eurosport.
NPO being NPOquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:34 schreef Marcoss het volgende:
Vanavond blijkbaar wel op NPO3 vanaf 21.25, apart om dat in week 3 opeens wel te doen
Was jij nou degene die omstreeks 2006 iedere avond het plafond witte, denkend aan mevrouw De Graaff? Legende!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen prettige uitstraling. Dione dan weer wel.
Zeker. Maar daar sta ik nog steeds achter.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:51 schreef prievieleezjuh het volgende:
[..]
Was jij nou degene die omstreeks 2006 iedere avond het plafond witte, denkend aan mevrouw De Graaff? Legende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |