Pas nog met die gast die verongelukt was, mensen die riepen dat je daar niet bedroefd over kon zijn omdat Gaza...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
In het voetbal ja? Ik merk dat eigenlijk zelden tot nooit.
Je gaat trouwens wel lekker met je bewoordingen, gaat het nog wel goed met je?
Naja als je een Palestijn bent of een Israëliet bent is het nog te begrijpen. Daarbuiten moet je geen partij willen kiezen in dit conflict.. Dat is gewoon niet te doen met alle historie en shit die ze elkaar aan hebben gedaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar precies deze discussie moet je helemaal niet willen voeren joh in de sport. Laat daarom dat geneuzel op de socials lekker achterwege, of je nu een Palestijns vlaggetje wil posten of een leger wil toejuichen. Allemaal net zo kansloos.
En hoe zit het met mensen die bezig zijn met Gaza precies? Die zijn stabiel en geestelijk prima gezond?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:25 schreef GGMM het volgende:
Mensen die zich met Israël bezighouden ondanks dat ze er zelf niks mee te maken hebben zijn vaak vrij instabiele figuren. (hopelijk leest WLR niet mee.)
die zijn geestelijk zeer beperkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoe zit het met mensen die bezig zijn met Gaza precies? Die zijn stabiel en geestelijk prima gezond?
Zelfde.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoe zit het met mensen die bezig zijn met Gaza precies? Die zijn stabiel en geestelijk prima gezond?
Het op één of andere manier VBL schoon houden van politiek, ben je daar stabiel genoeg voor?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfde.
Ik gooi alles onder de categorie Israël omdat het me niks boeit. (ik ben erg stabiel)
Nu Howard dit topic gevonden heeft lijkt me dat een onmogelijke opgave.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het op één of andere manier VBL schoon houden van politiek, ben je daar stabiel genoeg voor?
Daar heb ik onlogisch voor aangesteldquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het op één of andere manier VBL schoon houden van politiek, ben je daar stabiel genoeg voor?
Ah ok, eens dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfde.
Ik gooi alles onder de categorie Israël omdat het me niks boeit. (ik ben erg stabiel)
Meid, het is wat.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ok, eens dan.
Helaas hangt op elke lantaarnpaal wel een frie pellestaain sticker, is er geen muur meer zonder pro pallie-bekladding, komt het bij elk onderwerp op TV/social media etc weer naar boven, het is overal Gaza voor en Gaza na lijkt het wel.
Voeg jij wel eens iets toe?quote:
Ik heb nergens gezegd dat je Joden niet moet willen, ik heb enkel aangegeven dat het in deze tijd niet erg handig is dat een voetballer openlijk een leger steunt op de socials. Hou je daar lekker afzijdig van en trap tegen het balletje aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voeg jij wel eens iets toe?
Jij was nota bene degene die aankwam met dat je een jood niet moet willen bij je club vanwege gedoe. Ik heb liever 11 joden dan 1 islam-cultist.
Ik vind het openbaar steunen van Gaza vele malen erger eigenlijk, fucking terroristen. En Godts zal idd nooit een favoriet worden nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je Joden niet moet willen, ik heb enkel aangegeven dat het in deze tijd niet erg handig is dat een voetballer openlijk een leger steunt op de socials. Hou je daar lekker afzijdig van en trap tegen het balletje aan.
Veel plezier met het aanmoedigen van Godts, een bekeerde Moslim, overigens.
Ah oke, het zit je blijkbaar erg dwars allemaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het openbaar steunen van Gaza vele malen erger eigenlijk, fucking terroristen. En Godts zal idd nooit een favoriet worden nee.
Maar in NL worden er alleen optredens van Joden gecancelled en krijgen Hamas aanhangers gewoon een podium in Paradiso. Alleen het Gazatuig relt, sloopt en bespuit agenten met zuur.
Dus als er toch ergens partij gekozen moet worden, dan 100000% zeker niet Gaza.
Ah ja, iemand die op FOK! in een topic post zal het allemaal dwars zitten, raar dat dat dan niet voor jou opgaat, iemand die ook post hierquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oke, het zit je blijkbaar erg dwars allemaal.
Nouja gezien de vele kansloze krachttermen die je gebruikt om je punt te maken zit het je blijkbaar hoog, slechts een constatering hoor. Ik zou er met iemand over praten als ik jou was, en dan niet op het internet.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, iemand die op FOK! in een topic post zal het allemaal dwars zitten, raar dat dat dan niet voor jou opgaat, iemand die ook post hier.
Nogmaals, voeg je wel eens iets toe?
En weer de concern troll.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja gezien de vele kansloze krachttermen die je gebruikt om je punt te maken zit het je blijkbaar hoog, slechts een constatering hoor. Ik zou er met iemand over praten als ik jou was, en dan niet op het internet.
Er zijn teveel feyenoorders als moderator. Ik denk dat inclusiviteit hoog in het vaandel zou moeten staan. Ik offer me graag op voor deze nobele taak in turbulente tijden.quote:
Tja, we weten allemaal dat dit helemaal geen punt was geweest als het om een Oekrainer had gegaan (terecht trouwens, want ook zij verdienen natuurlijk onze steun).quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je Joden niet moet willen, ik heb enkel aangegeven dat het in deze tijd niet erg handig is dat een voetballer openlijk een leger steunt op de socials. Hou je daar lekker afzijdig van en trap tegen het balletje aan.
Veel plezier met het aanmoedigen van Godts, een bekeerde Moslim, overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |