SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Al zag de appeltaart er wel lekker uitIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
4, ik kijk op rtl4, heb geen videolandquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Aah okequote:Op zondag 20 juli 2025 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
4, ik kijk op rtl4, heb geen videoland![]()
![]()
Die zijn tof!quote:Op zondag 20 juli 2025 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb hele romantische (nep)lego sleutelhangers gekocht, vond ze zo leuk![]()
[ link | afbeelding ]![]()
Ja, nu nog iemand vinden om het blokje aan te gevenquote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ken je geen LEGO fans?quote:Op zondag 20 juli 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, nu nog iemand vinden om het blokje aan te geven![]()
![]()
Kan me zo niemand voor de geest halen, misschien dat een fotootje helptquote:
zit je ook op paiq?quote:Op zondag 20 juli 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan me zo niemand voor de geest halen, misschien dat een fotootje helpt![]()
Zal even mijn fotoboek aanvullenquote:Op zondag 20 juli 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan me zo niemand voor de geest halen, misschien dat een fotootje helpt![]()
![]()
Oh noes, geen lachende foto?
Ik scoor mannen die lachen op de foto hoger.
Maar heb geloof ik wel eens gelezen dat je als man beter niet kan lachen op je foto. Ik vind dat maar raar.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nee lukt niet, als ik nu ga lachen wordt dat een hele geforceerde foto xDquote:Op zondag 20 juli 2025 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh noes, geen lachende foto?
Ik scoor mannen die lachen op de foto hoger.
Maar heb geloof ik wel eens gelezen dat je als man beter niet kan lachen op je foto. Ik vind dat maar raar.
Komt wel, zal wel even een foto maken als ik een grap tegenkom ergens.![]()
![]()
Das vino blanco! Of mag je dat tegenwoordig niet meer zeggenquote:Op zondag 20 juli 2025 22:35 schreef KoningWouter het volgende:
@:Vino_tinto
[ afbeelding ]
Is that you?
Oh dan moet je niet hier in dts zijnquote:Op zondag 20 juli 2025 22:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee lukt niet, als ik nu ga lachen wordt dat een hele geforceerde foto xD
Komt wel, zal wel even een foto maken als ik een grap tegenkom ergens.
quote:Op zondag 20 juli 2025 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dan moet je niet hier in dts zijn
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Das vino blanco! Of mag je dat tegenwoordig niet meer zeggen![]()
![]()
Nee sorry hoewel hij wel ijzersterk isquote:Op zondag 20 juli 2025 22:38 schreef StevenHyde het volgende:
IK KEN EEN MOP TWEE TIETEN IN EEN ENVELOPE!
Moest je lachen wouter?![]()
![]()
Ok de lego is in de aanbiedingquote:Op zondag 20 juli 2025 22:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee sorry hoewel hij wel ijzersterk isBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
heb je ook je interesse in kliko's in je profiel gezet?quote:Op zondag 20 juli 2025 22:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee sorry hoewel hij wel ijzersterk is![]()
![]()
Nog niet maar heb vandaag wel aan de bak gedacht!quote:Op zondag 20 juli 2025 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
heb je ook je interesse in kliko's in je profiel gezet?
Fijne OranjeBakAanStraatZetDag allemaal.![]()
![]()
heel goedquote:Op zondag 20 juli 2025 22:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nog niet maar heb vandaag wel aan de bak gedacht!
Fijne OranjeBakAanStraatZetDag allemaal.![]()
![]()
vraag eens hoe @kree dat doetquote:Op zondag 20 juli 2025 22:42 schreef KoningWouter het volgende:
Ik moet denk ik een abo op paiq nemen, ik krijg 1 match per week that's it. :/![]()
Krijg je een match? Oh bij speeddaten?quote:Op zondag 20 juli 2025 22:42 schreef KoningWouter het volgende:
Ik moet denk ik een abo op paiq nemen, ik krijg 1 match per week that's it. :/It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik kijk gewoon bij mn quiz resultaten als ik een match wil
Ik krijg 1 match per week. En aangezien de huidige niet reageert kan ik niets. Speeddate is ook leeg helaas.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg je een match? Oh bij speeddaten?![]()
Goed idee, zo'n quiz maken.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kijk gewoon bij mn quiz resultaten als ik een match wil![]()
Was het een goede bak?quote:Op zondag 20 juli 2025 22:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nog niet maar heb vandaag wel aan de bak gedacht!
Fijne OranjeBakAanStraatZetDag allemaal.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat voor een quiz?quote:Op zondag 20 juli 2025 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kijk gewoon bij mn quiz resultaten als ik een match wilBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Over bak gesproken. Zo maar eens in de bak vd vriezer kijken voor een ijsjeBastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: