De Duitse variant jaquote:Op zondag 20 juli 2025 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Al die buitenlanders zijn verzot op Sauerkraut.
Vegan haring is helaas nog vrij weinig verkrijgbaar, anders wel een goed idee.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Zuurkool eten voor de Nederlandse nationaliteit vind ik geen goed idee.
Ik zou dan eerder kiezen voor een haring happen.
Gewoon varing of haaringquote:Op zondag 20 juli 2025 22:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Anders dan bij bijvoorbeeld biefstuck of tonein is voor haring ook niet zo makkelijk een alternatieve spelling te bedenken.
Dat had ik je ook zo wel kunnen vertellen. Ik eet het graag en het is enige wat ik binnen kan houden als ik me beroerd voel.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De Duitse variant ja![]()
Tevens is zuurkool een ultrafood leerde ik op Tiktok. Die zijn blijkbaar nóg beter dan superfoods.
Ik vind zuurkool eigenlijk rauw het lekkerstquote:Op maandag 21 juli 2025 11:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat had ik je ook zo wel kunnen vertellen. Ik eet het graag en het is enige wat ik binnen kan houden als ik me beroerd voel.
Met kleine stukjes spek, veel zwarte peper en soms verse stukjes ananas er door gemengd.
Nog een voordeel: Als je zuurkool over hebt, warm je het morgen weer op en smaakt het dubbel zo lekker.![]()
Alleen al daarom moet je haring nemen. We hebben al genoeg van die kansloze vegans.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vegan haring is helaas nog vrij weinig verkrijgbaar, anders wel een goed idee.
En voor de vegetariërs en veganisten speckjes.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:48 schreef Mikeytt het volgende:
Dikke laag zuurkool, daarboven een laagje aardappelpuree en daarboven weer spekjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |