Yoghurtpaarsquote:Op maandag 21 juli 2025 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was nog wel de minst erge. Die felgroene en de yoghurtpaarse waren grotere verschrikkingen
Pff dat is wel stom zegquote:Op maandag 21 juli 2025 13:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wilde een keer heel licht lila, werd het donker paars. Ik dacht steeds, dat komt omdat het nat is. Als het opdroogt wordt het licht. Dat gebeurde dus niet. Ben toch maar even naar de verfwinkel teruggegaan, hadden ze het verkeerd gemixt![]()
Kreeg wel de juiste kleur maar dat donkere moest eerst met wit worden overgeschilderd omdat het anders niet zou dekken. Me not happy
Donkergroen is ook wel heel erg donker... en groen..quote:Op maandag 21 juli 2025 13:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had ook een donkergroene muur. Die hebben we overgeschilderd want dat ging niet vanzelf weg
En zo leuk om te doenquote:Op maandag 21 juli 2025 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat leukJe kleindochter wordt verwend
quote:Op maandag 21 juli 2025 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was nog wel de minst erge. Die felgroene en de yoghurtpaarse waren grotere verschrikkingen
Drie verschillende tinten paars en op één muur is er een soort heel dunne witte laag overheen geverfd waar je het paarse nog doorheen ziet. Alsof er yoghurt op is gesmeerdquote:
Geniet er lekker vanquote:
Ik kreeg de nieuwe gratis en de witte verf om het over te schilderen ook gratis. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pff dat is wel stom zegKreeg je nog korting op de nieuwe? Donker overschilderen is inderdaad moeilijker dan een lichtere kleur overschilderen
Ik ga ze wrappenquote:Op maandag 21 juli 2025 13:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj je gaat een nieuw keuken zetten? Of nieuwe frontjes?
Met cassissiroop en wat dan niet goed is doorgeroerdquote:Op maandag 21 juli 2025 13:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Drie verschillende tinten paars en op één muur is er een soort heel dunne witte laag overheen geverfd waar je het paarse nog doorheen ziet. Alsof er yoghurt op is gesmeerd![]()
Maar we zijn er wat aan het doen
Was dat niet 6 weken geleden ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Drie verschillende tinten paars en op één muur is er een soort heel dunne witte laag overheen geverfd waar je het paarse nog doorheen ziet. Alsof er yoghurt op is gesmeerd![]()
Maar we zijn er wat aan het doen
Aha! Afscheid van de rode kastjesquote:Op maandag 21 juli 2025 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ga ze wrappen![]()
Althans proberen, en dan alleen de front van de frontjes. Heb het spul al in huis, maar ziet er erg dun uit.. ben benieuwd.
De kastjes zijn nog heel en mooi.. alleen dat donkerrood begint te vervelen. EN schilderen is zo definitief.. dus ik ga me wagen aan wrappen
Dat is wel netjes van ze inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2025 13:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kreeg de nieuwe gratis en de witte verf om het over te schilderen ook gratis. Dat dan weer wel.
Maar toen was de goede zin al wel helemaal verdwenen. Ik dacht echt: als ik wakker wordt en ga kijken dat is het magisch gewoon heel licht lila maar dan doe ik die deur open en is het gewoon nog steeds donker paars
Ja de vorige bewoonster had een aparte smaakquote:Op maandag 21 juli 2025 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met cassissiroop en wat dan niet goed is doorgeroerd
Creatief wel
quote:Op maandag 21 juli 2025 13:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat niet 6 weken geleden ofzo?
quote:
interessantquote:
of Jobiquote:Op maandag 21 juli 2025 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien is het beter dat jij gewoon helemaal niet meer schildert
Jullie hebben toch wel de afplaktape weggehaald? Dat spul is een ramp om te verwijderen na een paar dagen !!quote:Op maandag 21 juli 2025 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Het ligt even stil vanwege een aantal dingen
Jazeker! Dat dan weer welquote:Op maandag 21 juli 2025 13:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jullie hebben toch wel de afplaktape weggehaald? Dat spul is een ramp om te verwijderen na een paar dagen !!
Want jij wil dit zo houden?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2025 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hé, ho, dit komt niet door ons he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |