Hier ook een van de redenen waarom ik niet zo vaak meer ga uiteten of eten bestel. Al hebben we laatste maand best regelmatig eten besteld.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
chinees is duur tegenwoordig, vroeger haalde we het eens in de maand maar dat is nu gewoon niet handig
Hier is die nog best goedkoop, 12,70 voor een bak kip kerrie met een bak bami waar je met gemak 2/3 dagen van kunt etenquote:Op zondag 20 juli 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
chinees is duur tegenwoordig, vroeger haalde we het eens in de maand maar dat is nu gewoon niet handig
gewoon middenklassequote:
HAquote:Op zondag 20 juli 2025 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk niet jouw probleem dus.
menu B is gewoon 40+ euriequote:Op zondag 20 juli 2025 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is die nog best goedkoop, 12,70 voor een bak kip kerrie met een bak bami waar je met gemak 2/3 dagen van kunt eten
Volgens mij is hier zelfs het keuzemenu met 3 bakken vlees en een grote bak bami/rijst nog onder de 25 euroquote:Op zondag 20 juli 2025 17:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
menu B is gewoon 40+ eurie
eet je wel 2 dagen van ja
maar toch
marvel-moe hierquote:Op zondag 20 juli 2025 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben half Marvel aan het binnenhengelen. Legale blue-rays uiteraard.
Wordt eens tijd dat ik Endgame ook ga kijken
patatquote:Op zondag 20 juli 2025 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Goed, en dan nu de moeilijkste vraag van het weekend: wat gaan we deze zondagavond eten?
Zondag, dus friet.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Goed, en dan nu de moeilijkste vraag van het weekend: wat gaan we deze zondagavond eten?
De strategie is om driekwart van de films nooit gezien te hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |