SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik heb heel dat ding nog niet gezien vandaag.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:08 schreef Donna het volgende:
De zon is hier nog aanwezig. Was nog even met de kids naar de kermis bij de Ballonfeesten, maar zweterig weertje hoor.
Hier wel. Om te smoren hier.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb heel dat ding nog niet gezien vandaag.
Ze moeten die codes echt eens anders gaan indelen.Want zoals in de 99/100 gevallen slaat ook deze code geel weer HELEMAAL nergens op.quote:
Echt hoor, ik helemaal insmeren met zonnebrand. Niets.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze moeten die codes echt eens anders gaan indelen.Want zoals in de 99/100 gevallen slaat ook deze code geel weer HELEMAAL nergens op.
Ik vond vooral het uitgeven van het bericht: In het zuidwesten gaat het allemaal wel meevallen, nog voor code geel in zou gaan erg lachwekkend.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt hoor, ik helemaal insmeren met zonnebrand. Niets.
Ze moeten je toch bang maken?quote:Op zondag 20 juli 2025 16:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze moeten die codes echt eens anders gaan indelen.Want zoals in de 99/100 gevallen slaat ook deze code geel weer HELEMAAL nergens op.
Misschien bedoelen ze per dag?quote:Op zondag 20 juli 2025 16:35 schreef mschol het volgende:
beetje miezerregen.. waar blijft die 4mm per uur nou?
Hier is het alweer voorbij, gisterenavond een stuk hogere neerslagquote:Op zondag 20 juli 2025 16:35 schreef mschol het volgende:
beetje miezerregen.. waar blijft die 4mm per uur nou?
Nee joh, komt alweer blauwe lucht aanquote:Op zondag 20 juli 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt vroeg donker vandaag. Lijkt wel die kuttijd van het jaar.
Je vind ieder jaargetijde wel iets om te klagen volgens mij.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt vroeg donker vandaag. Lijkt wel die kuttijd van het jaar.
Is het klaagdag ofzo.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoax, blauw is onmogelijk voor het westen vandaag.
Het zonnetje schijnt hier.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoax, blauw is onmogelijk voor het westen vandaag.
ja ik ga poke bowl bestellen.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om straks Chinees te halen of wat anders te bestellen.
quote:Op zondag 20 juli 2025 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om straks Chinees te halen of wat anders te bestellen.
quote:
Ja moet weer alle gordijnen dichtdoenquote:
Constant regen en dusdanige bewolking dat binnen de lampen aan moeten is immer terechte klacht.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je vind ieder jaargetijde wel iets om te klagen volgens mij.
Hier wordt dat over een half uurtje verwacht. Net als mijn poke bowlquote:Op zondag 20 juli 2025 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Hier hadden we een uur geleden een bui des doods moeten hebben.
Zet je maar schrap voor vijf druppels regen.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wordt dat over een half uurtje verwacht. Net als mijn poke bowl
Wat is Buienradar aan het doen dan?quote:Op zondag 20 juli 2025 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zet je maar schrap voor vijf druppels regen.
quote:Op zondag 20 juli 2025 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Goed, en dan nu de moeilijkste vraag van het weekend: wat gaan we deze zondagavond eten?
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2025 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
wij hebben zoals gepland vanaf 5 uur regen
we eten kip tandoori, dud0r verzint met wat erbij
en ik ben gebeld door de dierenambulance, ik kan denk ik een boek gaan schrijven dat heet de nasleep van de exgenoot: honden
Klinkt niet echt als je favoriet als je er al meer dan een half jaar niet bent geweestquote:Op zondag 20 juli 2025 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Favo Chinees is blijkbaar al meer dan half jaar dicht
Heb er niet zo vaak zin inquote:Op zondag 20 juli 2025 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als je favoriet als je er al meer dan een half jaar niet bent geweest
chinees is duur tegenwoordig, vroeger haalde we het eens in de maand maar dat is nu gewoon niet handigquote:
Dacht dat jullie rijk waren!quote:Op zondag 20 juli 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
chinees is duur tegenwoordig, vroeger haalde we het eens in de maand maar dat is nu gewoon niet handig
Eigenlijk niet jouw probleem dus.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
samenvatting:
de husky is gevonden door de dierenambulance
de chip staat nog op mijn naam
hij is niet bereikbaar op telefoon of WA
ik heb ze het adres van zijn zus gegeven want dat is in dezelfde stad als waar ze de hond hebben gevonden
zij is op vakantie naar Thailand dus mijn aanname is dat hij daar aan het huizitten is
maar we zijn een uur verder en niemand krijgt m te pakken
en ik kan niet even een dik uur gaan rijden om de hond te halen want A dan zijn zij al klaar met werken en is de hond bij het asiel en B ik heb geen plek, voer, end voor een husky en C wat de fuck moeten de katten wel niet denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |