Voor haar zijn die viespeuken potentiele vaders voor de volgende baby 🤢quote:Op zondag 20 juli 2025 09:15 schreef Henrike het volgende:
Waarom hvk idd haar kinderen steeds zo in de badkleding lblijft filmen is mij een raadsel. Dat moet je toch niet willen ?
Bescherm je kids tegen alle viespeuken in de wereld
Krijg inderdaad het gevoel dat zij veel goed vindt om het maar gezellig te houden. Ik heb het ook graag gezellig aan tafel, maar er zijn grenzen. En van een volwassen man verwacht ik toch wel dat hij zelf kan bedenken om even een shirtje aan te trekken.quote:Op zondag 20 juli 2025 06:10 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Dat van Milou’s man viel me ook op, maar ik denk dat zij er ander soort manieren op nahouden. Als ik ook die kinderen wel eens zie eten - zonder iets over hun te zeggen - denk ik dat ze meer bezig is met dat alles leuk moet zijn ipv bijvoorbeeld tafelmanieren aanleren. Kunnen die kinderen verder niks aan doen.
Een promotie filmpje voor potentiële vaders om te laten zien hoe mooi haar kinderen zijn?quote:Op zondag 20 juli 2025 09:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Voor haar zijn die viespeuken potentiele vaders voor de volgende baby 🤢
🤢quote:Op zondag 20 juli 2025 09:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zou ze te simpel zijn om te begrijpen, of zou ze het bewust doen?quote:Op zondag 20 juli 2025 09:15 schreef Henrike het volgende:
Waarom hvk idd haar kinderen steeds zo in de badkleding lblijft filmen is mij een raadsel. Dat moet je toch niet willen ?
Bescherm je kids tegen alle viespeuken in de wereld
Eigenlijk triest want ze maakt het zichzelf zo moeilijk. Ze moet eens leren loslaten.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:59 schreef Rimboequeen het volgende:
AM: "ik heb het gered"....over afgelopen week. Vraag me dan af wat precies? (natuurlijk haar dwangmatige gepoets en dat alles gebeurt zoals zij bedacht heeft) Wat zouden de consequenties zijn als het "niet gered" was vraag ik me dan af. Vergaat de wereld dan? Moet ze worden afgevoerd in een dwangbuis? Stort het huis in elkaar? Zoveel vragen.
Ik hoop dat ze lekker offline gaat zonder telefoon in haar kruist.
Ik denk idd dat ze te simpel is, ze denkt vaak te makkelijk over dingen vind ik. Ook die hulp voor Zayn en Jayda. Het slaapprobleem van de kinderen, het eten enz.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze te simpel zijn om te begrijpen, of zou ze het bewust doen?
Dat zal een ander soort viezerikken zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
AM maakt wel geldelijk reclame met haar kinderen zoals vrijwel alle zooi van de drukke mama's, ze is er alleen niet transperant over.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
In dit artikel hebben ze het over betaalde samenwerkingen en hoe daar een rem op te zetten/ kinderen tegen te beschermen.
Alleen vele van de momfluencers die hier besproken worden brengen hun kinderen ook constant in beeld buiten de reclames om, zoals AM. Zoals ik het begrijp komt daar geen regelgeving tegen?
En bijzonder dat de rechter beslist dat het genoeg is als één van de ouders het prima vind om het kind zo te exposen.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
AM maakt wel geldelijk reclame met haar kinderen zoals vrijwel alle zooi van de drukke mama's, ze is er alleen niet transperant over.
Ik vind dat 'sniper' hier wel echt verstandig mee om probeert te gaan, wel weer typisch dat dat pas na de scheiding is, maar goed.
Het is denk ik lastig regelgeving over te maken, omdat het allemaal een behoorlijk grijs gebied is. Er komt nu wel steeds meer onderzoek naar het effect op die kinderen, dus hopelijk kunnen ze er dan wel wat mee.
Snaky die een spelfout maaktquote:Op zondag 20 juli 2025 10:33 schreef Snaky het volgende:
Ik
[..]
Dat zal een ander soort viezerikken zijn.
En ook weer een storie erover dat je denk: moet dit?quote:Op zondag 20 juli 2025 11:18 schreef Lalaland79 het volgende:
En Sanneke die het om 10 uur "vroeg" vindt dat het entertainment team begint. Lijkt mij een heel schappelijke tijd
Dit!quote:Op zondag 20 juli 2025 11:14 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik zit me net even te bedenken hoeveel van die momfluencers eigenlijk bekend geworden zijn/begonnen zijn met het verlies van hun kind(eren) en er vervolgens zo in zijn opgezogen. LiekeVM, Lisa Damen, Sanne van onsgezin, Elisesjoanne om er maar een paar te noemen. Vreselijk wat ze is overkomen maar aan de andere kant ook ziekelijk hoe sommige het "uitmelken" voor geldelijk gewin en likes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |