Is dit een kloon van wavanburen?quote:Op zondag 20 juli 2025 20:50 schreef Hugo_Treger het volgende:
Leuke, spontane vrouw. Als ik mijn ogen tot spleetjes knijp, zie ik mijn stiefdochter zitten. Zou ze graag gebaft worden? Je vraagt het je toch af.
Tadej ook niet.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jonas wordt totaal niet serieus genomen.
Verward persoon gespot.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:50 schreef Hugo_Treger het volgende:
Leuke, spontane vrouw. Als ik mijn ogen tot spleetjes knijp, zie ik mijn stiefdochter zitten. Zou ze graag gebaft worden? Je vraagt het je toch af.
Was de koers weer een hinderlijke onderbreking van zijn monoloog?quote:Op zondag 20 juli 2025 20:56 schreef DiegoFuser het volgende:
Ze hebben het stuk waarbij Renaat 10x Carl moet schreeuwen om ertussen te komen eruit geknipt.
Een bioscoopfilm laat zijn acteerblunders toch ook niet erin zitten?quote:Op zondag 20 juli 2025 20:56 schreef DiegoFuser het volgende:
Ze hebben het stuk waarbij Renaat 10x Carl moet schreeuwen om ertussen te komen eruit geknipt.
Varkenskop was alle landgenoten in groep 3 aan het opsommen en was niet voornemens daar mee te stoppen.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Was de koers weer een hinderlijke onderbreking van zijn monoloog?
Wuyts liet Jose nooit uitsprekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |