Van Koen Pelgrim naar Sven Vanthourenhout. Van de regen in de drup.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jeetje, hier komt een hoop incompetentie bij kijken. Dit lijkt me ook geen kwestie van een weekje uitrusten en er weer staan. En hij staat nota bene lichter dan ooit. Ik schrijf geen vierde San Sebastian op. Laat die reconstructie van Nieuwsblad maar komen, ik wil weten wie hier verantwoordelijk voor was.
En in moedergods naam, laat Koen Pelgrim niet meegaan naar Red Bull.
Over vele decennia ligt de Alpe d Huez in Limburg #diebergkomterquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die platen bewegen een paar centimeter he!
Op 5 km van de streep zat de groep der favorieten op 2.10. Uiteindelijk zijn alleen Pogacar, Vingegaard, Lipowitz en Gall sneller gegaan. Renners als Roglic, Onley en Vauquelin verloren juist nog (flink) tijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kijk nu de finale terug bij Jan en Bobbie.
Toen Arensman vertrok had hij 2 minuten voorsprong op het peloton. Die heeft dus amper een minuut verloren.
Oprecht denk ik dat Vanthourenhout wel dat stukje realisme en menselijkheid heeft. Die heeft zelf nog op enigszins acceptabel niveau gereden ook, Koen Pelgrim is een omhooggevallen clown. Dat laatste is Vanthourenhout overigens ook, maar soit.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Van Koen Pelgrim naar Sven Vanthourenhout. Van de regen in de drup.
hoe dan? pogacar is niet veel ouder en tegen de tijd dat die met pensioen is is er wel weer een andere betere klimmer.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Evenepoel gaat zijn Toureindzege echt nog wel pakken.
Vooral twee verschillende rollen in een ploeg.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Van Koen Pelgrim naar Sven Vanthourenhout. Van de regen in de drup.
Ook niet zo gek, op topniveau zou ik Arensman ook in het clubje dat nu in het klassement om plek 3-7 vecht scharen, en aan zo'n etappe als deze verschijnt hij dan goed uitgerust.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op 5 km van de streep zat de groep der favorieten op 2.10. Uiteindelijk zijn alleen Pogacar, Vingegaard, Lipowitz en Gall sneller gegaan. Renners als Roglic, Onley en Vauquelin verloren juist nog (flink) tijd.
Vragen om problemen. Waarom gaat Remco niet naar Ineos eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:17 schreef Momo het volgende:
Evenepoel bij Bora is ook wel interessant als Lipowitz zijn ontwikkeling doorzet.
Dan is Ineos eigenlijk logischer (als Vauquelin niet nog een extra stap zet, dan heb je hetzelfde)quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:17 schreef Momo het volgende:
Evenepoel bij Bora is ook wel interessant als Lipowitz zijn ontwikkeling doorzet.
Wel onderweg flink wat werk moeten doenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ook niet zo gek, op topniveau zou ik Arensman ook in het clubje dat nu in het klassement om plek 3-7 vecht scharen, en aan zo'n etappe als deze verschijnt hij dan goed uitgerust.
Remco zit sowieso vast aan Specialized, dat zal een overgang naar BORA vergemakkelijken. Red Bull is wanhopig opzoek naar een boegbeeld en Remco spreekt toch net iets meer tot de verbeelding dan grijze muis Roglic. Het heeft bovendien bodemloze zakken. Dus hoewel ze momenteel voor geen meter presteren in de breedte, is dat waarschijnlijk wel een kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vragen om problemen. Waarom gaat Remco niet naar Ineos eigenlijk?
Als ze die al overwegen, ga je die toch niet al een week voor het einde doen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Emil is woedend dat Visma geen zelfmoordactiek heeft geprobeerd.
En 5k boete. Voor 'het in gevaar brengen van fans'quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:31 schreef wimderon het volgende:
Ineos/Cookson heeft nog een gele kaart gekregen ook voor dat vette varken dat voor zijn motorkap opdook.
Ga lekker je troep posten op HLN.BE, optyfen hier.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Post je troep eens in ONZ dit is een wielertopic
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ga lekker je troep posten op HLN.BE, optyfen hier.
1 miljoen gerechten waar?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb hier zelf onderzoek gedaan op basis van 1 miljoen gerechten op Thuisbezorgt, het is wel duidelijk lijkt me:
[ afbeelding ]
Vies dik.quote:
Als ik komende weken tijd heb zal ik hem ook eens op Belgie draaienquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, het zal de Belgische versie van Thuisbezorgd zijn, gok ik dan maar.
Karrel ben jij dit?quote:Op zondag 20 juli 2025 07:03 schreef franklop het volgende:
Zou het toeval zijn dat Hij zijn bidon gaf aan een kindje in een Ted Bull Bora shirt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |