Misschien was Bertje wel de schrijver van het artikel destijds in SI.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:59 schreef Marcoss het volgende:
Weening werd door Bertje Wagendorp uitgeroepen tot Tourwinnaar voor z’n carrière überhaupt begonnen was
De Vueltaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bakelmans mocht gelijk al opdraven.
Ja, was toen ook met bv. Eddy Bouwmans, Rob Ruijgh e.d. Zogenaamde Nederlandse hoop in bange dagen. In België is de druk en de aandacht wel groter, omdat wielrennen daar veel meer leeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel hoor. Weening leek vooral als 'neo' een belofte.
Maar Nederland dorstte toen echt naar een Nederlandse held. En dus werden de kansen wat opgeklopt.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook. Je kunt nu honend doen over de Belgen die hoop houden op Evenepoel, maar wij hebben hier ook een geschiedenis van meer dan 1 'valse' hoop.
Ik las voor de tour dat Dylan beter was geworden in klimmen om makkelijker de bergen over te komen en die komt binnen met Schmidquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:00 schreef Momo het volgende:
Schmid als laatste binnen vandaag, is die ziek?
Dit vind ik zo gek. Direct een analyse wat zijn verdere programma moet zijn, terwijl helemaal nog niet bekend van de oorzaak van het slecht presteren. Maar dit gedrag kennen we wel weer van HLN.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bakelmans mocht gelijk al opdraven.
Rob Ruijgh is dat nooit geweestquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, was toen ook met bv. Eddy Bouwmans, Rob Ruijgh e.d. Zogenaamde Nederlandse hoop in bange dagen. In België is de druk en de aandacht wel groter, omdat wielrennen daar veel meer leeft.
En Evenepoel heeft wel een grote ronde gewonnen. Ja, weinig tegenstand en niet de loodzwaarste editie, maar toch... En podium van de Tour heeft hij ook al gehaald. Hij is wel een outsider als hij in goede doen is.
Als je normaal gesproken binnenkomt met Schmid doe je het als sprinter normaal wel goed, maar niet met een zieke Schmid. Goed dat Groenewegen vanaf volgend jaar het op lager niveautje mag laten zien.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik las voor de tour dat Dylan beter was geworden in klimmen om makkelijker de bergen over te komen en die komt binnen met Schmid
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, was toen ook met bv. Eddy Bouwmans, Rob Ruijgh e.d. Zogenaamde Nederlandse hoop in bange dagen. In België is de druk en de aandacht wel groter, omdat wielrennen daar veel meer leeft.
En Evenepoel heeft wel een grote ronde gewonnen. Ja, weinig tegenstand en niet de loodzwaarste editie, maar toch... En podium van de Tour heeft hij ook al gehaald. Hij is wel een outsider als hij in goede doen is.
Was dat niet juist de afgelopen jaren zo? Hij wilde zich juist weer focussen op z’n specialiteit (de snelheid), maar dat gaat ook niet helemaal lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik las voor de tour dat Dylan beter was geworden in klimmen om makkelijker de bergen over te komen en die komt binnen met Schmid
Ja, maar dat was in een periode waar Gesink, Mollema. Kruijswijk en Ten Dam ook reden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch stonden we in 2011 allemaal op de banken voor Tourheld Rob Ruijgh
Ja. Pogacar is ook geklopt door Vingegaard. Tot twee keer toe zelfs. Maar sindsdien is hij nog veel sterker geworden. Dat was natuurlijk ook geen gegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Of als, door wat voor oorzaak dan ook, een paar anderen moeten afzeggen of opgeven.
Ook dat kan gebeuren.
De lijst van winnaars is de lijst van winnaars. Wie wegviel, uitviel of zware pech had, dat staat er niet bij.
Evenepoel is geen bejaarde zak. Als je nu al de handdoek zou gooien, dan ben je al veel te vroeg rijp voor zielenknijper en antidepressiva.
De methode Saronni (lang geleden) volgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Pogacar is ook geklopt door Vingegaard. Tot twee keer toe zelfs. Maar sindsdien is hij nog veel sterker geworden. Dat was natuurlijk ook geen gegeven.
Hij heeft wel te dealen met Pogacar die bijna even oud als Evenepoel is, dus die gaat hem nog wel even dwars zitten.
Mooie tijden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar dat was in een periode waar Gesink, Mollema. Kruijswijk en Ten Dam ook reden.
Gesink reed toen ook nog een tijdje in het wit, geloof ik (tot hij weer eens crashte)
Als ik zijn resultaten bekijk heeft hij buiten de Giro gewoon overal opgegeven.quote:
Dat vond hij zelf ook.. en toen ging het een beetje misquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:13 schreef -XOR- het volgende:
Thomas Dekker was natuurlijk de echte gedoodverfde tourwinnaar.
Eens, en Gesink in zijn eerste jaren, maar na de valpartijen was dat wel snel klaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:13 schreef -XOR- het volgende:
Thomas Dekker was natuurlijk de echte gedoodverfde tourwinnaar.
quote:
Als Johan ons ooit gaat verlaten, dan moet, vind ik, deze clip worden afgespeeld.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bij Fedor hield het eigenlijk meteen op bij de profs.
Over een tobber gesproken.
Toch nog een NL titel en een tourrit.
Johan was erg goed, maar zijn tijdrit was - op enkele uitzonderingen na - gewoon niet goed genoeg.
En hij kon wel sluw zijn, maar echt snugger was-ie niet.
Toch mocht ik hem graag. l'Uomo di Gavia. Voor de geschiedenisboeken.
Een paar jaar geleden kwam het nieuws dat hij serieus ziek was. Maar hij is er nog steeds.
En uiteindelijk blijkt dat Dumoulin het zomaar had kunnen zijn als hij in 2018 niet voor de dubbel was gegaan..quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eens, en Gesink in zijn eerste jaren, maar na de valpartijen was dat wel snel klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |