SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik drink misschien 1 keer in het jaar cappuccino.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jij drinkt geen cappuccino na de ochtend?
Ik ben van de dubbele espresso
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Even gelezen en neh, dit is voor de 'gewone' mens en niet voor iemand als ik. Ik denk dan: ik zou hier geen profiel aanmaken, en anderen met dezelfde interesses als ik doen dat waarschijnlijk ook niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
ach tja proberen kan nooit kwaad. ook omdat t gratis is
En dat logoBleh.
![]()
Tot hoelaat drink je die?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik drink misschien 1 keer in het jaar cappuccino.
Ik ben van de dubbele espressoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
mooie TT
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
nou nee zo ben ik dan ook weer niet, niet dat t uit maakt want krijg haar niet te pakken vanaf maandag onderhandquote:
en dr familie weet ook niet...Do what you love, love what you do!![]()
zou de afbeelding in de OP aanpassenHey there sunshine lift my heart
Italianen kwamen terug van de Nieuwe Wereld met Tomaten en Aardappelen en dachten: als het één op een pizza kan, dan moet het andere ook, anders hebben we die dingen helemaal voor gnocchi meegeknomen.🐙![]()
![]()
vind deze wel mooiHey there sunshine lift my heart
Ok dan doe je dat goed, espresso mag tot 11.00quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
In de ochtend 2 stuks. Daarna niet meer.
Had hem al aangepastquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
zou de afbeelding in de OP aanpassen
in eerste instantie zijn tomaten terug gebracht als sierplanten, niet om te etenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
Italianen kwamen terug van de Nieuwe Wereld met Tomaten en Aardappelen en dachten: als het één op een pizza kan, dan moet het andere ook, anders hebben we die dingen helemaal voor gnocchi meegeknomen.
omdat men van tin at dacht men lang dat tomaten giftig/dodelijk warenHey there sunshine lift my heart
tja maar er zijn apps en dingen ook voor jou soort toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Even gelezen en neh, dit is voor de 'gewone' mens en niet voor iemand als ik. Ik denk dan: ik zou hier geen profiel aanmaken, en anderen met dezelfde interesses als ik doen dat waarschijnlijk ook niet.
En dat logoBleh.
Lol dat klinkt hard zo maar je weet bedoel t goed enzo hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
tToppertje ben jequote:Hey there sunshine lift my heart
mijn zussen willen afspreken maar hebben het over dingen als volgende zondag en volgende zondag en ik denk GEBRUIK DATAHey there sunshine lift my heart
Lijkt me een verstandige keuze.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Misschien moet ik een Italiaan zoeken dit keer![]()
En ze beschuldigen je van stalkenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee zo ben ik dan ook weer niet, niet dat t uit maakt want krijg haar niet te pakken vanaf maandag onderhand
en dr familie weet ook niet...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
neem er eentje extra mee terugquote:Hey there sunshine lift my heart
Mijn grap. Look what they did to my boy.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in eerste instantie zijn tomaten terug gebracht als sierplanten, niet om te eten
omdat men van tin at dacht men lang dat tomaten giftig/dodelijk waren🐙![]()
Ochtend of avond?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ok dan doe je dat goed, espresso mag tot 11.00![]()
Wat een enorm benauwd pleuris weer zeg.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
neem er eentje extra mee terug
Ja niets aan hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zie m nu pasquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn grap. Look what they did to my boy.
Kan altijd ja. Heb gisteren om 23.00 nog dubbele gehad. Uur later weer naar bed gegaan en prima geslapen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Recalcitrante Italianen: "Het is altijd ergens 11:00 🤌" *shot espresso*![]()
Italianen nemen na het eten nog wel een espressoquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan altijd ja. Heb gisteren om 23.00 nog dubbele gehad. Uur later weer naar bed gegaan en prima geslapen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo even fles weer gevuld met water“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Tot 11.00quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Italianen nemen na het eten nog wel een espressoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Uhu, doe ik ook altijd als ik bij een Italiaan uit eten ben. Na de pizza nog een lekkere espresso. Wat ze weten want ik hoef dat niet te bestellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Italianen nemen na het eten nog wel een espresso![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DOes liefquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het gezeur van Kree was de reden voor die smiley
In Italië is koffie drinken een serieuze zaak met specifieke etiquette. Cappuccino drink je voornamelijk in de ochtend, en na de lunch is een espresso de norm. Een glas water wordt vaak geserveerd voor je koffie, om je smaakpapillen te neutraliseren. Het is gebruikelijk om staand aan de bar je koffie te drinken, en het is niet gebruikelijk om een koffie "to go" te bestellen.
Specifieke punten:
Cappuccino:
Wordt traditioneel alleen in de ochtend gedronken, vaak bij het ontbijt.
Espresso:
De standaard koffie, op elk moment van de dag te bestellen, vaak staand aan de bar.
Glas water:
Wordt altijd geserveerd en dient voor de koffie gedronken te worden om je smaak te neutraliseren.
Betalen:
Soms moet je eerst afrekenen bij de kassa en daarna je bestelling aan de bar doorgeven.
Staand of zittend:
Staand aan de bar is gebruikelijk en vaak goedkoper dan zittend aan een tafel.
Take-away:
Het is niet gebruikelijk om een koffie "to go" te bestellen, de koffie wordt ter plekke gedronken.
Suiker:
Veel Italianen gebruiken suiker in hun koffie en drinken deze heet uit een klein kopje.
Tijd:
Koffie wordt in Italië snel en zonder haast gedronken, er wordt geen tijd genomen voor lange koffiepauzes.
Deze regels zijn ongeschreven, maar het is goed om je ervan bewust te zijn als je in Italië bent om je te mengen tussen de locals en je koffie-ervaring te optimaliseren.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nog warm buiten, en de plantjes zijn droog.. dus die even water geven
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik soms, ligt er aan als mijn dochter er is pakt ze altijd koffie voor mijquote:zelf doe ik het nooit
dus oke schat in redelijk betrouwbare bron.quote:
Ik heb mijn hele schooltijd nl met hem doorgebracht incl hbo en werk en etc etc, nu zien we elkaar niet zo vaak meer want hij gezin ook enzo. dus maarre oke altijd contact gehouden. en nou juist dus die vrouw van hem is het zusje van met wie ik nu app.
damn.
en dus van hem hoor ik dat die meid, dus dat nu zegt. wat totaal niet waar is, maargoed mss is ze verder heen als ik dacht ook.Do what you love, love what you do!![]()
Ik maai het 1x in de 2 weken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoevaak moet je het maaien zo gemiddeld ?How can I make this topic about me?![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Conclusie: anasas op pizza kan gewoonIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ach. Soms duurt het even voor je iets doorhebt.
Heel soms wel iets later.. maar dat is ook maar heel zeldenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik soms, ligt er aan als mijn dochter er is pakt ze altijd koffie voor mijzelf doe ik het nooit
tekenen van adhdquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan altijd ja. Heb gisteren om 23.00 nog dubbele gehad. Uur later weer naar bed gegaan en prima geslapen.Hey there sunshine lift my heart
Deze?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het gezeur van Kree was de reden voor die smiley![]()
![]()
quote:quote:Hey there sunshine lift my heart
vervelende zaakquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
dus oke schat in redelijk betrouwbare bron.
Ik heb mijn hele schooltijd nl met hem doorgebracht incl hbo en werk en etc etc, nu zien we elkaar niet zo vaak meer want hij gezin ook enzo. dus maarre oke altijd contact gehouden. en nou juist dus die vrouw van hem is het zusje van met wie ik nu app.
damn.
en dus van hem hoor ik dat die meid, dus dat nu zegt. wat totaal niet waar is, maargoed mss is ze verder heen als ik dacht ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best nog een klus of nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aardbei op pizza kan ookHey there sunshine lift my heart
Hey Homijnquote:
Is juist lekker, als ik al eens een pizza haal is het er een met ananasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja te meer omdat ik er midden in kom te zitten nu en dat wilde ik dus niet.quote:
maarja oke, voorlopig weet niemand hoe t gaat, mss ligt ze wel dood op dr plee ofzo.... ik weet t niet.Do what you love, love what you do!![]()
Kan je niet bij haar huis kijken hoe en wat?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
nouja te meer omdat ik er midden in kom te zitten nu en dat wilde ik dus niet.
maarja oke, voorlopig weet niemand hoe t gaat, mss ligt ze wel dood op dr plee ofzo.... ion weet t niet.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
* gebrokenglas schudt zijn hoofd maar vindt: iedereen moet doen waar ie zin in heeftquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is juist lekker, als ik al eens een pizza haal is het er een met ananas
How can I make this topic about me?![]()
nouja uiteindelijk kan dat wel, maar ik ben niet de persoon ervoor?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je niet bij haar huis kijken hoe en wat?
ze heeft buren die ik dan toevallig wel weer ken, nog van vroeger van gospel koor enzo. En weet dr buuf heeft sleutel. dus ga er vanuit dat die ook wel beetje in de gaten houden.
Althans wat ze me vertelde had ze dat hele verhaal van dr ook met hun gedeeld.
Maargoed ik ga beetje twijfelen aan of ze wel eerlijk tegen mij was.Do what you love, love what you do!![]()
Dan trek je je terug en laat je de familie gaan kijken bij haarquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
nouja te meer omdat ik er midden in kom te zitten nu en dat wilde ik dus niet.
maarja oke, voorlopig weet niemand hoe t gaat, mss ligt ze wel dood op dr plee ofzo.... ik weet t niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het grasmaaien is gebeurd. Zal ik flink zijn en ook gaan beginnen aan het bijsnoeien van wat struiken?How can I make this topic about me?![]()
Ik vind juist met salami niet te kanenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schudt zijn hoofd maar vindt: iedereen moet doen waar ie zin in heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In Italië wordt ananas op pizza over het algemeen niet gewaardeerd en vaak als een ongeschreven regel gezien, maar er is geen wet die het verbiedt. Hoewel sommige Italianen, vooral in Napels, het idee van ananas op pizza verafschuwen, zijn er steeds meer restaurants, zoals die van Gino Sorbillo, die het wel aanbieden, vaak tot controverse. Het blijft een kwestie van persoonlijke smaak, maar de meeste Italianen vinden ananas geen traditionele of gewenste topping voor pizza.
Uitleg:
Geen verbod:
Er is geen wet die het gebruik van ananas op pizza in Italië verbiedt.
Culturele weerstand:
De meeste Italianen, vooral in Napels, zien ananas als een ongeschikte toevoeging aan pizza vanwege de traditionele Italiaanse keuken en de voorkeur voor hartige smaken.
Uitzonderingen:
Restaurants, zoals die van Gino Sorbillo, bieden nu wel pizza's met ananas aan, wat tot discussie leidt.
Puur persoonlijk:
Uiteindelijk is de keuze of je ananas op pizza lekker vindt een persoonlijke smaak kwestie.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dan lijkt mij wel dat ze toch als ze al dagen niet gezien is buitenhuis dan de buurvrouw wel even gaat checken of haar oudersquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
nouja uiteindelijk kan dat wel, maar ik ben niet de persoon ervoor?
ze heeft buren die ik dan toevallig wel weer ken, nog van vroeger van gospel koor enzo. En weet dr buuf heeft sleutel. dus ga er vanuit dat die ook wel beetje in de gaten houden.
Maargoed ik ga beetje twijfelen aan of ze wel eerlijk tegen mij was.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Jammmer voor de italianenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
In Italië wordt ananas op pizza over het algemeen niet gewaardeerd en vaak als een ongeschreven regel gezien, maar er is geen wet die het verbiedt. Hoewel sommige Italianen, vooral in Napels, het idee van ananas op pizza verafschuwen, zijn er steeds meer restaurants, zoals die van Gino Sorbillo, die het wel aanbieden, vaak tot controverse. Het blijft een kwestie van persoonlijke smaak, maar de meeste Italianen vinden ananas geen traditionele of gewenste topping voor pizza.
Uitleg:
Geen verbod:
Er is geen wet die het gebruik van ananas op pizza in Italië verbiedt.
Culturele weerstand:
De meeste Italianen, vooral in Napels, zien ananas als een ongeschikte toevoeging aan pizza vanwege de traditionele Italiaanse keuken en de voorkeur voor hartige smaken.
Uitzonderingen:
Restaurants, zoals die van Gino Sorbillo, bieden nu wel pizza's met ananas aan, wat tot discussie leidt.
Puur persoonlijk:
Uiteindelijk is de keuze of je ananas op pizza lekker vindt een persoonlijke smaak kwestie.dan ik vind het beter te kanen dan met salami
Alleen met kaas en ui wil ook nog welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je toch bezig bent, kan je idd beter de struiken ook gelijk doenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Het grasmaaien is gebeurd. Zal ik flink zijn en ook gaan beginnen aan het bijsnoeien van wat struiken?
ja dat is ook wat ik doe, goed ik app mijn maat en die las t en zijn vrouw dus zusje ook. naja vind ik genoeg gedaan. wat meer he?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan trek je je terug en laat je de familie gaan kijken bij haar
bovendien heeft ze onwijze minpunten dat ze nu over mij verhalen in de wereld helpt die niet waar zijn. dus die mag ze nog eens keertje uitleggen sowieso. stank voor dank noem ik dat.Do what you love, love what you do!![]()
Snoeien? Brander eropquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Het grasmaaien is gebeurd. Zal ik flink zijn en ook gaan beginnen aan het bijsnoeien van wat struiken?![]()
![]()
DUs dat de familie maakt zich zorgen dan moeten die maar stappen ondernemenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan lijkt mij wel dat ze toch als ze al dagen niet gezien is buitenhuis dan de buurvrouw wel even gaat checken of haar oudersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zellufquote:Hey there sunshine lift my heart
Goed gedaan Het is nu verder aan hun.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is ook wat ik doe, goed ik app mijn maat en die las t en zijn vrouw dus zusje ook. naja vind ik genoeg gedaan. wat meer he?
bovendien heeft ze onwijze minpunten dat ze nu over mij verhalen in de wereld helpt die niet waar zijn. dus die mag ze nog eens keertje uitleggen sowieso. stank voor dank noem ik dat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dr ouders en familie zijn helemaal klaar met dr, en lieten haar al vallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan lijkt mij wel dat ze toch als ze al dagen niet gezien is buitenhuis dan de buurvrouw wel even gaat checken of haar ouders
goed ik probeerde die brug nog weer een keer te maken, maarja nu liegt ze ook over wat ik en met haar besprak. want kreeg dat dus terug via dr zusje en die maat.
tja oke he..... zoek het dan maar uit ook ff.Do what you love, love what you do!![]()
Dat zou wel sneller zijn ja. Ik heb in no time de GFT kliko vol ben ik bang. Maar die wordt de komende week alweer geleegd.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja en ik vind salami ook viesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
31 graden hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat wel zou kunnen is laten drogen en in de allesbranderquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zou wel sneller zijn ja. Ik heb in no time de GFT kliko vol ben ik bang. Maar die wordt de komende week alweer geleegd.Scheelt afval.
![]()
even spelen met tentacle tomHey there sunshine lift my heart
Nee ook nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
exact niet dat ik me minder zorgen over maak. maar idd. denk dat ik wel genoeg deed dan zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed gedaan Het is nu verder aan hun.Do what you love, love what you do!![]()
Het is hier buiten 29.2 °Cquote:
Woonkamer 24.5 °C
Schuurtje 34.3 °CHow can I make this topic about me?![]()
Heb de deur naar buiten lekker opengezet..“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Buiten koeler dan binnen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:43 schreef Lovely het volgende:
Heb de deur naar buiten lekker opengezet..![]()
Het waait gelukkig wel een beetje..quote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Je kan niets, of je belt die buurvrouw of ze ff wil gaan kijkenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
exact niet dat ik me minder zorgen over maak. maar idd. denk dat ik wel genoeg deed dan zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
paiq mesje is lief
hmmmms nu wilde ze ff kletsen maar denk eigenlijk moet gewoon zsm afspreken.??/
naja. ff nog aankijken.Do what you love, love what you do!![]()
lekker heetHey there sunshine lift my heart
Ik kan niet gaan kijken hoe warm het hier is, zit er een op mijn schoot filmpjes te kijkenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is hier buiten 29.2 °C
Woonkamer 24.5 °C
Schuurtje 34.3 °C
buurvrouw heb ik geen nr van. die andere en wonen verdieping lager mss als ie nog klopt/quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan niets, of je belt die buurvrouw of ze ff wil gaan kijken
maarja mss gaat dat weer heel ver he en ook niet aan mij......
dr rechtstreekse familie is op de hoogte dus oke ik denk niet dat ik dit hoef te babysitten verder.Do what you love, love what you do!![]()
Bondage heeft wel gelijk ALs het buiten warmer is als binnen laat je de warmte binnen als je nu ramen en deuren opzet. Ik laat nog alles dichtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou eerst een paar keer kletsen, n iet zo snel gaan johquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:48 schreef kree het volgende:
paiq mesje is lief
hmmmms nu wilde ze ff kletsen maar denk eigenlijk moet gewoon zsm afspreken.??/
naja. ff nog aankijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh buurvrouw wat doet u nuHey there sunshine lift my heart
Nee, dat is waarquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
buurvrouw heb ik geen nr van. die andere en wonen verdieping lager mss als ie nog klopt/
maarja mss gaat dat weer heel ver he en ook niet aan mij......
dr rechtstreekse familie is op de hoogte dus oke ik denk niet dat ik dit hoef te babysitten verder.
Ramen staan sowieso op kiepstand, alleen had ik daar wel de screens voor en ook in de woonkamer.. maar nu de zon weg is alle screens omhoog gedaanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bondage heeft wel gelijk ALs het buiten warmer is als binnen laat je de warmte binnen als je nu ramen en deuren opzet. Ik laat nog alles dicht“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
haha meningen over verdeeld hoe dat slim is, ik ben persoonlijk ook wel van beetje kletsen eerst Eno voor gelijk af te spreken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou eerst een paar keer kletsen, n iet zo snel gaan johDo what you love, love what you do!![]()
OOk dan hou ik de boel dicht als de screen dicht zijn er komt dan toch nog wel warmte doorquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ramen staan sowieso op kiepstand, alleen had ik daar wel de screens voor en ook in de woonkamer.. maar nu de zon weg is alle screens omhoog gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ieder doet het of zijn manier toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:51 schreef kree het volgende:
[..]
haha meningen over verdeeld hoe dat slim is, ik ben persoonlijk ook wel van beetje kletsen eerst Eno voor gelijk af te spreken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hier ook, daarom hou ik de buitenlucht mooi buitenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt en ben helemaal fan van rustig aan doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ieder doet het of zijn manier toch.
maarja je moet je bedenken meiden op zo'n site hebben 20 mannen als niet meer. andersom is het als er een leuke meid met je kletst mag je al mazzel hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Jup, trekt naar binnen. Maar misschien vind Lovely het fijn dat er beetje luchtdoorstroming is. Ik hou hier de boel de hele dag dicht en gaat open als het afgekoeld is. Is nu nog lekker koel in huis.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk dan hou ik de boel dicht als de screen dicht zijn er komt dan toch nog wel warmte door![]()
Het is niet eerlijk verdeeldquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en ben helemaal fan van rustig aan doen.
maarja je moet je bedenken meiden op zo'n site hebben 20 mannen als niet meer. andersom is het als er een leuke meid met je kletst mag je al mazzel hebben.
haha is het ook niet en normaal zou het me aan me reet roesten ook, maar tot zover beetje kort in die chat vind ik haar dus leuk. naja.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hier net zo hoor, zodra de eerste zonnestraal op het raam achter komt gaat het aan de achterkant helemaal dicht en zodra het buiten nog 2 graden koeler is dan buiten gooi ik alles dichtquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, trekt naar binnen. Maar misschien vind Lovely het fijn dat er beetje luchtdoorstroming is. Ik hou hier de boel de hele dag dicht en gaat open als het afgekoeld is. Is nu nog lekker koel in huis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou wie weetquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
haha is het ook niet en normaal zou het me aan me reet roesten ook, maar tot zover beetje kort in die chat vind ik haar dus leuk. naja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zit wel te twijfelen als ik natuurlijk vraag zin om keertje drankje te doen dan? dan block ik wss ie andere 19 er mee weg.Do what you love, love what you do!![]()
Je kan het altijd vragen wie niet waagt wie niet wintquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:57 schreef kree het volgende:
ik zit wel te twijfelen als ik natuurlijk vraag zin om keertje drankje te doen dan? dan block ik wss ie andere 19 er mee weg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MT5 BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha ja. maarre omdat ze zelf zei ook niet echt direct onwijze relatie te zoeken. wat ik best vind trouwens.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het altijd vragen wie niet waagt wie niet wint
Maargoed oke boeie ook tis 20 berichtjes heen en weer, dus allemaal vrij nieuw. Maar vond dr wel gelijk leuk.Do what you love, love what you do!![]()
gat wel snel bij jou en dan naar aanleiding van een paar berichtjesquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:01 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja. maarre omdat ze zelf zei ook niet echt direct onwijze relatie te zoeken. wat ik best vind trouwens.
Maargoed oke boeie ook tis 20 berichtjes heen en weer, dus allemaal vrij nieuw. Maar vond dr wel gelijk leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Na 9000 berichtjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
Vanaf wanneer kan je elkaars foto eigenlijk zien &daar?![]()
@MizzezAmyquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
Vanaf wanneer kan je elkaars foto eigenlijk zien &daar?Hey there sunshine lift my heart
Ow dat is bij kree zo voor bijquote:Yes . Gelukkig had ik maar een halve hete kip pizzaquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Euhm na 3 berichtjes heb ik al een idee over iemand.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gat wel snel bij jou en dan naar aanleiding van een paar berichtjes
weet ik doe zo'n dating site niet voor t eerst.
Echt je weet dan gewoon van oke dit is serieus of niet. Of gewoon iemand die oprecht spontaan is.
Naja merk dat bij deze. of het dan alsnog werkt is nog weer vraag 2. maar ze is door de eerste *kree keuring heen.Do what you love, love what you do!![]()
Zegeltje erop.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
Kan drie berichtjes typen. KreeKeur™ van Kwaliteit.![]()
noem eens een kleurHey there sunshine lift my heart
Ja ik doe altijd series en films downloadenquote:
Maar kan ook aan internet verbinding liggenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik doe altijd series en films downloaden
Maar kan ook aan internet verbinding liggen![]()
![]()
Heb je computer al eens uit- en weer aangezet?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik doe altijd series en films downloaden
Maar kan ook aan internet verbinding liggenHow can I make this topic about me?![]()
Vroeger wel films gedownload via Pirate Bay
Of stekker eruit en er weer inquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je computer al eens uit- en weer aangezet?
Ik weet het al. Met strom storing is nas uitgevallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je computer al eens uit- en weer aangezet?
Wil deze films achter elkaar kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Helpt soms wel, ook als het internet sloom is ff de stekker uit de modemquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Misschien het modem even uit- en aandoen...“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Vlees ligt op de bbqIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BBQ moet goed voorverwarmd worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu pas? Je bent toch al uren aan het bbq-en?![]()
Oh, ik heb er geen verstand van.quote:
Iemand anders BBQ't altijd en ik eet alleen maar op.
Okequote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm na 3 berichtjes heb ik al een idee over iemand.
weet ik doe zo'n dating site niet voor t eerst.
Echt je weet dan gewoon van oke dit is serieus of niet. Of gewoon iemand die oprecht spontaan is.
Naja merk dat bij deze. of het dan alsnog werkt is nog weer vraag 2. maar ze is door de eerste *kree keuring heen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is NAS?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt er lang op moeten wachten, dus hij zal extra lekker smaken.quote:
De eerste paar mini piccolini pizza's liggen in de oven.
Gewoon nu 204 euro verdient met spelletjes spelen.
Deze was lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ze hebben bij de hema Tompoucebollen
quote:
Nu weet ik nog nietsquote:
Ben jij gek.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
nouja uiteindelijk kan dat wel, maar ik ben niet de persoon ervoor?
Maargoed ik ga beetje twijfelen aan of ze wel eerlijk tegen mij was.
Laat de familie dat lekker uitzoeken.![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een soort harde schijf die je benadert via het netwerk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee waar die uithangt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:07 schreef DJMO het volgende:
Heeft iemand @:ToT vandaag al gezien?
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-persoon-zwaargewondEen paar dagen geleden was-ie hier ook al dood.
![]()
![]()
Het is een apparaat met harde schijf die je aansluit op je internet router en waar je bestanden en zo kunt opslaan. Een harde schijf maar dan op je netwerk.quote:How can I make this topic about me?![]()
Dat zegt hij toch ookquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ben jij gek.
Laat de familie dat lekker uitzoeken.
Daar kan je van alles op slaan. Maar ook downloaden en via plex op je tv kijken net als netflix enzo.quote:
Denk dat bondage beter kan uit leggen
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee waar die uithangt.Een paar dagen geleden was-ie hier ook al dood.
wat als familie niet doet he???quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ben jij gek.
Laat de familie dat lekker uitzoeken.
Naja ik ben het met je eens en zo denk ik ook nu even. Maar mag toch hopen dat ze iig weer even wat laat horen morgen ofzo...Do what you love, love what you do!![]()
ToT was Totquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar gelukkig klopte dat niet .
Nee is niet nodig ik weet al genoegquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Daar kan je van alles op slaan. Maar ook downloaden en via plex op je tv kijken net als netflix enzo.
Denk dat bondage beter kan uit leggen
Hey tot ToTGa je maandag nog naar warnsveld?
Nee ik weet genoeg, meer hoef ik niet te weten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We leggen het graag uit hoor. Het is ons vakgebied.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
wat als familie niet doet he???
Naja ik ben het met je eens en zo denk ik ook nu even. Maar mag toch hopen dat ze iig weer even wat laat horen morgen ofzo...
Jouw.
Probleem.
OT ik heb alle binnendeuren en gordijnen en shutters open.![]()
helloquote:
En voor series heb ik een rss feed ingesteld en dan gaat het allemaal automatisch
Nee, je hebt een huis nodigquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb ik geen netflix nodig.
4 internequote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb me een poos niet hier vertoond. Hoeveel stokslagen krijg ik hiervoor?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe niet aan stokslagen maar met de zweep daarintegenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb me een poos niet hier vertoond. Hoeveel stokslagen krijg ik hiervoor?
Maandag? Waddan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
Hey tot ToTGa je maandag nog naar warnsveld?
![]()
Of was dat afgelopen maandag dat je wilde gaan en niet gegaan bent?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ja nee dat was laatst idd!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of was dat afgelopen maandag dat je wilde gaan en niet gegaan bent?![]()
![]()
Ach zo dan had ik het toch goed begrepenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, want hij is niet geweestquote:
![]()
lekker gebolkt
Dankje word ik een hard mens vanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe niet aan stokslagen maar met de zweep daarintegen![]()
het werd oranje want ik had geen bruinquote:Hey there sunshine lift my heart
Nog tegen chinezen aan gevaren?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT en ik zijn vandaag in Giethoorn geweest!![]()
Dan is niet andersquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het werd oranje want ik had geen bruin![]()
![]()
nog steeds mario niet ingehaald
We hebben eigenlijk niet zo heel veel gebotst, maar we hebben idd wel chinezen gezien. Minder dan normaal eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nog tegen chinezen aan gevaren?
Vooral mensen van India en Pakistan en die kanten uit.
Nog gezeik met een Rotterdammer gehad omdat ik "Kakkerlakken" tegen Mini-ToT had gezegd!
En enorm gekloot met het bootje gehad op het open water omdat het motortje veel te licht was en we niet tegen de wind in konden komen!
Mini heeft het bootje ook een tijdje bestuurd terwijl ik voorin zat!![]()
![]()
hoe is het met mijn likes trouwens, even kijkenHey there sunshine lift my heart
Neenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu pas? Je bent toch al uren aan het bbq-en?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
misschien eens vragen wanneer dudje de burgers gaat bakkenHey there sunshine lift my heart
Lilak werkt tenminste voor haar likes
Leuk daar hèquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT en ik zijn vandaag in Giethoorn geweest!
Goede UI, goedgekeurd door de UI-politie™quote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
het is hard werk en de top is ver maar ik kan hetquote:Hey there sunshine lift my heart
also ik hoor onweerHey there sunshine lift my heart
Lol.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dankje word ik een hard mens vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kwam van de week een bedrijfsbusje van Homij technische installaties tegen, en toen moest ik aan jou denken....quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Goede UI, goedgekeurd door de UI-politie™How can I make this topic about me?![]()
@DrMikey delivio misiejan die Manu speelde in GTST is overleden. Zo jong. 12 jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Begin jij nu ok al met half Duits praten? Te grote blootstelling aan posts von Mario380?quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nee ben effe gestopt. Mag sowieso niet na operatiequote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Je mag nog geen wijn? Vroeg het nog maar denk dat je post niet hebt gezienIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
en ik maar denken dat dat engels wasquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Begin jij nu ok al met half Duits praten? Te grote blootstelling aan posts von Mario380?Hey there sunshine lift my heart
neinquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en ik maar denken dat dat engels wasMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Heel goed dat je even gestopt bentquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee ben effe gestopt. Mag sowieso niet na operatie![]()
![]()
Je durft er niet langs? Vallen ze aan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:55 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Ze laten me er niet door 🫤
@:sally weet wel waar dit is denk ikHow can I make this topic about me?![]()
nijnquote:Hey there sunshine lift my heart
gewoon rennenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:55 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
@:sally weet wel waar dit is denk ikHey there sunshine lift my heart
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Op het laatst werd het er wel een beetje druk.
Als jij er nu weer achteraan gaat word je weer beticht van stalken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
wat als familie niet doet he???
Naja ik ben het met je eens en zo denk ik ook nu even. Maar mag toch hopen dat ze iig weer even wat laat horen morgen ofzo...![]()
Leuk miniverslagkequote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Op het laatst werd het er wel een beetje druk.![]()
Ik heb onderhandeld en ik deel mijn netflix account vanaf nu met zequote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je durft er niet langs? Vallen ze aan?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wie zal ik laten vermoorden?
De man?
Sletje 1?
Sletje 2?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Manquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
De man?
Sletje 1?
Sletje 2?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Boze_Eend en zijn familiequote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:55 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
@:sally weet wel waar dit is denk ik
och wacht hij moet een gitaar hebbenHey there sunshine lift my heart
Hoaxquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:00 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Op het laatst werd het er wel een beetje druk.Er wappert een Italiaanse vlag...
Geen vragen stellen die je voor jezelf al beantwoord hebtquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
De man?
Sletje 1?
Sletje 2?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* Homijn wil puntenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik kon er van de week ook niet door #boze papaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:55 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
@:sally weet wel waar dit is denk ik![]()
![]()
Oh ja, Sims event moet nog even af.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
same samequote:Hey there sunshine lift my heart
Owja daar had ik die vent voor nodigquote:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
hebt nergens nooit niet een vent voor nodigquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owja daar had ik die vent voor nodigHey there sunshine lift my heart
Kunnen de sletjes toch ook?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owja daar had ik die vent voor nodigJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Klein-Venetië!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:10 schreef Homijn het volgende:
[..]
HoaxEr wappert een Italiaanse vlag...
![]()
![]()
M'n avondeten is spicy.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Of een vent die nergens nooit niet in velden te bekennen isquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hebt nergens nooit niet een vent voor nodig![]()
Ga jij nu vertellen dat je een man nodig hebt?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft handigheid al heel hoogIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat zie je verkeerd. Een man heeft even haar nodig om zich nuttig te voelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ga jij nu vertellen dat je een man nodig hebt?🐙
Forum Opties Forumhop: Hop naar: