Waar dan? Ik vond Slovenië ook keurigquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vond Oostenrijk waar we net een week zaten wel erg keurig.
Maar waar we nu zitten is een ander uiterste.
Ik denk dat we in een Gilles park zijn beland haha .quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar dan? Ik vond Slovenië ook keurig
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat we in een Gilles park zijn beland haha .
mja ik vind het het sowieso geld verspilling ik houd mijn mond verderquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan weer rijden hoor. Whoopie weer 6 minuten weg voor niks.
Je gaat wel nog thuiskomen vandaag?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan weer rijden hoor. Whoopie weer 6 minuten weg voor niks.
Nou vandaag niet. Per eine dienst zou leuk zijn, maar dan kunnen we dit soort acties er niet bij hebben nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gaat wel nog thuiskomen vandaag?
Nee vertel verder.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik vind het het sowieso geld verspilling ik houd mijn mond verder
Waar zit je nu?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou vandaag niet. Per eine dienst zou leuk zijn, maar dan kunnen we dit soort acties er niet bij hebben nee.
Ik zou omkeren en in Stuttgart een hotel zoeken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou vandaag niet. Per eine dienst zou leuk zijn, maar dan kunnen we dit soort acties er niet bij hebben nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |