Sloveniëquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stap nog liever op een lego steentje.
Een keer geweest, wanne mongolenbende.
Zitten in Slovenië nu .
Ik denk dat zulke maatregelen een groot deel van het zwartrijden op zouden lossenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit doen de Russen toch beter. Geen kaartje? Geen zin in papierwerk. Mid-ride de deur open en toedeledokie. De wolven moeten ook eten
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:15 schreef Ama het volgende:
Nou nu moet ik Wicked part 2 ook wel kijken als die uit is en online staat.
Is het mooi ja, behalve paar honderd km landschap nog niet veel gezien.quote:
Nou ja, dat maakt het ook zo mooi. Een minder dichtbevolkt Oostenrijk zeg maar.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Is het.
[..]
Is het mooi ja, behalve paar honderd km landschap nog niet veel gezien.
quote:Ja nu karaoke
Ik vond Oostenrijk waar we net een week zaten wel erg keurig.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, dat maakt het ook zo mooi. Een minder dichtbevolkt Oostenrijk zeg maar.
[..]
Goede reis nog.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is donker aan het worden. Als het goed is ben ik over 4 uur thuiswe gaan het zien. Ik gooi er nog maar een Erdinger van de BordBistro in. Zal de laatste wel zijn.
meters maken en bier zuipenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is donker aan het worden. Als het goed is ben ik over 4 uur thuiswe gaan het zien. Ik gooi er nog maar een Erdinger van de BordBistro in. Zal de laatste wel zijn.
Waar zat je?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vond Oostenrijk waar we net een week zaten wel erg keurig.
Maar waar we nu zitten is een ander uiterste.
Ik las "om 4 uur thuis". Dacht holy shit dat wordt een lange dagquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
oei, sterktequote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja in 3 dagen toch 1663 spoorkilometers gelogd. Eigenlijk in 2 dagenquote:
Als er verder niks mis gaat ben ik om 1.42 in Deventerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las "om 4 uur thuis". Dacht holy shit dat wordt een lange dag
Hopelijk gaat alles goed in Utrecht. Toch altijd fijn als je gewoon weer je eigen bed in kan duiken, in plaats van nog een hotel te moeten zoeken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er verder niks mis gaat ben ik om 1.42 in Deventer
Rij nu net Mönchengladbach hbf binnen.
Preggensee. Karinthiëquote:
Zeker ja, misschien heb ik morgen nog wat aan de dagquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk gaat alles goed in Utrecht. Toch altijd fijn als je gewoon weer je eigen bed in kan duiken, in plaats van nog een hotel te moeten zoeken.
Ja dat soort dingen zijn in Oostenrijk wel goed geregeld vind ik. En nog enigszins betaalbaar ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ad
[..]
Preggensee. Karinthië
Mooi hoor daar en met een pas kun je alles gratis, OV, liften, entree etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |