SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dat grapje flikken ze bij mij ook altijdquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een feit constateren en mededelen is niet klagen
Ik heb een tompoucebolquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:05 schreef Ama het volgende:
Dutje gedaan.![]()
Buurvrouw begint net met grasmaaien dus goede tijd uitgekozen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit diegene naast je nou met z'n blote voeten op de stoel?
Niet zo klagenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat grapje flikken ze bij mij ook altijd
Ewlquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Beetje extra kaas over de pizza.
Hier was er net ook even een vlaag van die föhnquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Het is hier dertig graden en iemand heeft de föhn aan laten staan.
Dan zullen er wel aarbeidenwormpjes in zitten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Drie doosjes aardbeien voor drie euro
Eiwitjesquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zullen er wel aarbeidenwormpjes in zitten.
Dat klinkt wel tof.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Woensdag ga ik vleermuizen spotten in het bos met een gids.
Ik dacht even dat je zo'n boekje bedoeldequote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Met een TV gids.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je zo'n boekje bedoelde
Gaaf.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Je mag ook gewoon hier gratis in de tuin komen zitten met een stoeltje hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Gister heb ik ze hier ook gezienquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon hier gratis in de tuin komen zitten met een stoeltje hoor
Weet niet wat die gids vraagt, maar dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat naar Zwitserland gaat wel wat duurder is
Tientjequote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet wat die gids vraagt, maar dat zou kunnen ja
Daar wordt Gerrie niet bang van hoor...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel een seriemoordenaar zijn dan.
Jaquote:
Dat is gewoon een extraatjequote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar wordt Gerrie niet bang van hoor...
dus er zat gewoon speling op de tijd naar Stuttgart vanuit Ulm.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Kwartier te laat uit Ulm weg, stukje stapvoets, stukje stroomstoring. Eerste halte, Stuttgart. Wat denk je?
Gewoon op tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |