Nogal dom om zonder jack naar beneden te gaan ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Storer daalt wel heel erg vreemd af.
Dit lijkt mij erg voorbarigquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voor de koplopers tenzij Red Bull, Arkea, Picnic of Decathlon bang wordt van THJ
Pulleton gaat niet alle risico's nemen in de afdalingen zo.quote:
Verderop kan het gewoon droog zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pulleton gaat niet alle risico's nemen in de afdalingen zo.
Dit hoort gewoon bij het rouwproces.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:46 schreef wimderon het volgende:
Ah, het is weer tijd voor achterhaalde interviews.
Savoldelli met een half uurquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tibor had vandaag met een kwartier voorsprong gewonnen.
Je kan ook gewoon kiezen ze niet uit te zenden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:46 schreef wimderon het volgende:
Ah, het is weer tijd voor achterhaalde interviews.
Van JohnDDD?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje, ik heb nu ook zo'n beruchte pm
Daar wordt alleen weinig afgedaald.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Laatste klim scheen het momenteel te regenen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar wordt alleen weinig afgedaald.
Ziedendquote:
Wat moet ik sturen om ook zo'n PM te krijgen?quote:
Ja dat was dan wel weer een achteraf minder slimme opmerkingquote:
Pogacar enige kwetsuur toewensen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat moet ik sturen om ook zo'n PM te krijgen?
Wat fotografeer jij eigenlijk voor fok? Vind het een beetje beangstigend.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:51 schreef Zorro het volgende:
Het is maar goed dat ik mijn mening over Vinegar altijd redelijk bescheiden heb geuit, anders had ik misschien ook wel zo'n PM ontvangen.
Ik ben ontzettend boos omdat vuile klootzak Pogacar gisteren weer de etappe heeft gewonnen en niet de sympathieke Kevin Vauquelin. Op deze manier is dit echt een klote Tour de France. Ik hoop dat erkend dopeur Pogacar zijn beide benen breekt.quote:
Ik lig met een telelens bij je in de bosjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat fotografeer jij eigenlijk voor fok? Vind het een beetje beangstigend.
heeft nog wat meer doping-jus nodigquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend boos omdat vuile klootzak Pogacar gisteren weer de etappe heeft gewonnen en niet de sympathieke Kevin Vauquelin. Op deze manier is dit echt een klote Tour de France. Ik hoop dat vuile klootzak Pogacar zijn beide benen breekt.
Zoiets?
Ik heb een vuile klootzak in erkend dopeur gewijzigd, stop de tijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
heeft nog wat meer doping-jus nodig
Heb de functie geeneens kunnen vindenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:53 schreef Reljem het volgende:
Geheel terzijde, maar je kan hier dus mensen ongegeneerd in PMs kapot maken en daarvoor word je niet geband? 👀
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |