SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb liever iemand die wel verstand heeft
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Sowieso dating apps
die jongere is btw leuker, maar praat nu met ze beiden tegelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Waar hebben jullie het over?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:58 schreef kree het volgende:
die jongere is btw leuker, maar praat nu met ze beiden tegelijk.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb 3 sims die samenwonen en allemaal een relatie met elkaar hebben, niet jaloers op elkaar zijn en baby's met elkaar makenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
koetjes en kalfjes. niks serieus. met die oudere wel beetje want ze kwam gelijk met werkeloos dus daar wat over gevraagd dan maar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Vertel ze hoe meegaand je bent in discussiesquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:58 schreef kree het volgende:
die jongere is btw leuker, maar praat nu met ze beiden tegelijk.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En is de foto al zichtbaar?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
koetjes en kalfjes. niks serieus. met die oudere wel beetje want ze kwam gelijk met werkeloos dus daar wat over gevraagd dan maar.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
oke die oudere. gedwongen seks gehad en verkracht blablabalblabla. eigenkijk al voor mij reden om af te kappen.
heel psych verhaal. dat zoek ik dus niet he. dat iemand problemen had oke maar ze noteer biet neer spelen. dat ga ik nu vragen.Do what you love, love what you do!![]()
@maily we hebben je vertaalkunsten nodigIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dus omdat iemand verkracht is, moet je het niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:02 schreef kree het volgende:
oke die oudere. gedwongen seks gehad en verkracht blablabalblabla. eigenkijk al voor mij reden om af te kappen.
heel psych verhaal. dat zoek ik dus niet he. dat iemand problemen had oke maar ze noteer biet neer spelen. dat ga ik nu vragen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
owh btw mss want dit was een oud account dus was stuk jonger toen incl de foto's om mss die te updaten. LOL
naja niet aan gedacht. maar zie er toch nog wel beetje zelfde uit.Do what you love, love what you do!![]()
Euhm nee, maar heb er problemen mee als iemand daar nog wel mee zit en niet verwerkt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus omdat iemand veerkracht is, moet je het niet?Do what you love, love what you do!![]()
Zeker, hier is een duidelijke en respectvolle herformulering van je tekst. Ik geef je eerst een neutrale en begrijpelijke versie, en daarna (optioneel) een iets zachtere of vriendelijkere variant, mocht je dat willen gebruiken in communicatie:
---
Neutrale, duidelijke versie
"Oké, ze had een verleden met gedwongen seks en verkrachting – dat is al genoeg reden voor mij om af te haken. Het is een heel psychologisch verhaal, maar dat is precies wat ik níet zoek. Iedereen heeft zijn bagage, dat begrijp ik, maar ik wil niet iemand die zulke dingen bagatelliseert. Dat ga ik haar nu vragen."
---
Zachtere, empathischere versie (optioneel)
"Ze vertelde over een traumatisch verleden met seksueel geweld. Voor mij is dat eerlijk gezegd al een signaal om het contact te stoppen. Het is een heftig verhaal, en ik ben daar niet naar op zoek in een relatie. Iedereen heeft wel wat meegemaakt, maar ik merk dat ik moeite heb als iemand zulke dingen lijkt weg te wuiven. Daar wil ik haar nu iets over vragen."
---
Laat me weten welke toon je voorkeur heeft (direct, empathisch, afstandelijk, zakelijk, enz.), dan pas ik het gerust verder aan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat al gelijk benoemen ook vquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:02 schreef kree het volgende:
heel psych verhaal. dat zoek ik dus niet he. dat iemand problemen had oke maar ze noteer biet neer spelen. dat ga ik nu vragen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik pasquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:04 schreef MooieTop6 het volgende:
@:maily we hebben je vertaalkunsten nodig![]()
niet gelezen dit want te lange tekst voor jou om zelf te schrijven
anuyway ik kon die foto nu zien. en niet warm of koud word ik daar dan weer van/
ff over naar die jongere denk.Do what you love, love what you do!![]()
Ook al kennen we deze vrouwen niet, ik vind het niet netjes om het hier allemaal neer te gooien. Zou je het leuk vinden als ze zo over jou zouden kletsen en alles wat jij in vertrouwen vertelt lekker op het forum gooien?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:02 schreef kree het volgende:
heel psych verhaal. dat zoek ik dus niet he. dat iemand problemen had oke maar ze noteer biet neer spelen. dat ga ik nu vragen.![]()
Jij ook al AIquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Zeker, hier is een duidelijke en respectvolle herformulering van je tekst. Ik geef je eerst een neutrale en begrijpelijke versie, en daarna (optioneel) een iets zachtere of vriendelijkere variant, mocht je dat willen gebruiken in communicatie:
---
Neutrale, duidelijke versie
"Oké, ze had een verleden met gedwongen seks en verkrachting – dat is al genoeg reden voor mij om af te haken. Het is een heel psychologisch verhaal, maar dat is precies wat ik níet zoek. Iedereen heeft zijn bagage, dat begrijp ik, maar ik wil niet iemand die zulke dingen bagatelliseert. Dat ga ik haar nu vragen."
---
Zachtere, empathischere versie (optioneel)
"Ze vertelde over een traumatisch verleden met seksueel geweld. Voor mij is dat eerlijk gezegd al een signaal om het contact te stoppen. Het is een heftig verhaal, en ik ben daar niet naar op zoek in een relatie. Iedereen heeft wel wat meegemaakt, maar ik merk dat ik moeite heb als iemand zulke dingen lijkt weg te wuiven. Daar wil ik haar nu iets over vragen."
---
Laat me weten welke toon je voorkeur heeft (direct, empathisch, afstandelijk, zakelijk, enz.), dan pas ik het gerust verder aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
onmogelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:08 schreef kree het volgende:
ff hoe kap ik het netjes af zonder haar te kwetsen nu?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Biet neer spelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:04 schreef MooieTop6 het volgende:
@:maily we hebben je vertaalkunsten nodig
Geen idee wat dat betekent![]()
DTS staat erom bekend dat alles wat in DTS gebeurd, in DTS blijft, en dat er zeker geen roddels in DMs/apps verzonnen worden
behalve over wat er in de nacht gebeurdquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:09 schreef MooieTop6 het volgende:
DTS staat erom bekend dat alles wat hier gebeurd in DTS blijft, en dat er zeker geen roddels in DMs/apps verzonnen wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wah. daarom kopieer ik ook geen dingen en vertel alleen wat ik hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ook al kennen we deze vrouwen niet, ik vind het niet netjes om het hier allemaal neer te gooien. Zou je het leuk vinden als ze zo over jou zouden kletsen en alles wat jij in vertrouwen vertelt lekker op het forum gooien?
zou ik het leuk vinden? wss niet. maar het is totaal onherkenbaar denk ik wel
btw je zet me met dit wel aan het denken.Do what you love, love what you do!![]()
Dat ze toch niet is wat je zoekt of zoquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:08 schreef kree het volgende:
ff hoe kap ik het netjes af zonder haar te kwetsen nu?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DaTeSquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:09 schreef MooieTop6 het volgende:
DTS staat erom bekend dat alles wat in DTS gebeurd, in DTS blijft, en dat er zeker geen roddels in DMs/apps verzonnen worden![]()
![]()
De uitdrukking "biet neer spelen" zoals je die schreef, lijkt een typefout of een verhaspeling te zijn van:quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
Biet neer spelen.
Geen idee wat dat betekent
"niet neerspelen" – wat betekent: iets niet kleiner of minder ernstig voorstellen dan het is.
In jouw oorspronkelijke zin:
> "maar ze noteer biet neer spelen"
bedoelde je waarschijnlijk iets als:
> "maar ze moet het niet neerspelen"
of
"maar ze speelt het niet goed neer",
of zelfs
"maar ze speelt het juist neer" – afhankelijk van de bedoeling.
Wat betekent neerspelen?
Iets neerspelen = doen alsof iets minder erg, minder belangrijk of minder heftig is dan het werkelijk is.
Bijvoorbeeld:
"Ze speelt haar trauma’s een beetje neer." → Ze doet alsof het niet zo erg was.
Wil je dat ik jouw oorspronkelijke zin herschrijf op basis van deze betekenis?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou denk kan beetje over vertellen en zeker zonder namen of dingen is het zo weg. vandaar he dat ik het oke vond om er wat over te vertellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:09 schreef MooieTop6 het volgende:
DTS staat erom bekend dat alles wat in DTS gebeurd, in DTS blijft, en dat er zeker geen roddels in DMs/apps verzonnen wordenDo what you love, love what you do!![]()
Dat denk je wel vaker. Dat het totaal onherkenbaar is.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
wah. daarom kopieer ik ook geen dingen en vertel alleen wat ik hoor.
btw je zet me met dit wel aan het denken.![]()
Ja net als wat happend op the meet stays in de meetquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:09 schreef MooieTop6 het volgende:
DTS staat erom bekend dat alles wat in DTS gebeurd, in DTS blijft, en dat er zeker geen roddels in DMs/apps verzonnen wordenen dan toch te horen krijgen dat er over je geroddeld is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach je zegt niets bijzonders Kree. Daarbij noem je geen naam geen woonplaats helemaal nietsquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
wah. daarom kopieer ik ook geen dingen en vertel alleen wat ik hoor.
btw je zet me met dit wel aan het denken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan daarna weer hier heel lief tegen je doenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja net als wat happend op the meet stays in de meeten dan toch te horen krijgen dat er over je geroddeld is
ja maarja ze heeft nu wel wat dingen verteld en dan vind ik dat weer lullig, maar oke ik zie al nu teveel problemen enzo en gaat het niet worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze toch niet is wat je zoekt of zoDo what you love, love what you do!![]()
Zeg dat je rookt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:08 schreef kree het volgende:
ff hoe kap ik het netjes af zonder haar te kwetsen nu?
Of dat er nog andere kandidaten zijn waar het beter mee klikt.![]()
Ik zie er ook geen kwaad in hoor. Je zegt niets bijzonders wat naar iemand toe zou kunnen leidenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk kan beetje over vertellen en zeker zonder namen of dingen is het zo weg. vandaar he dat ik het oke vond om er wat over te vertellen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:09 schreef MooieTop6 het volgende:
DTS staat erom bekend dat alles wat in DTS gebeurd, in DTS blijft, en dat er zeker geen roddels in DMs/apps verzonnen worden
gehehe ik zag nu de foto. en weet nu al dat ze rookt. najaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:12 schreef maily het volgende:
[..]
Zeg dat je rookt.
Of dat er nog andere kandidaten zijn waar het beter mee klikt.Do what you love, love what you do!![]()
Nou de een wel de ander nietquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En dan daarna weer hier heel lief tegen je doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GGquote:
Hwt beste is om dat geleidelijk aan te doen. Geef het eerst nog een trouwerij en een jaar of 40.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:08 schreef kree het volgende:
ff hoe kap ik het netjes af zonder haar te kwetsen nu?🐙![]()
Ik bolk jou gewoon continue, weten we allebei wat we aan elkaar hebbenquote:
Nog een beetje kunnen slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
neuh denk ik ook niet, tis meer wilde ff vragen dan tegelijk met hoe jullie erover dan denken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie er ook geen kwaad in hoor. Je zegt niets bijzonders wat naar iemand toe zou kunnen leiden
maargoed op een manier voelt t dan weer niet helemaal oke, maar oke er was geen kwaads in de zin van mij en het moet wel heel gek lopen gaat iemand dat herkennen of terugvinden denk.Do what you love, love what you do!![]()
O kakquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:13 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ik zag nu de foto. en weet nu al dat ze rookt. naja![]()
Dit gesprek voelt aan als 40 jaarquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hwt beste is om dat geleidelijk aan te doen. Geef het eerst nog een trouwerij en een jaar of 40.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja we hebben de bolk aan elkaarquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik bolk jou gewoon continue, weten we allebei wat we aan elkaar hebben
Niet te lang over nadenken, je deed niets verkeerds hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
neuh denk ik ook niet, tis meer wilde ff vragen dan tegelijk met hoe jullie erover dan denken.
maargoed op een manier voelt t dan weer niet helemaal oke, maar oke er was geen kwaads in de zin van mij en het moet wel heel gek lopen gaat iemand dat herkennen of terugvinden denk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff poepen hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
PoepbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe zie je dat aan een foto?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:13 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ik zag nu de foto. en weet nu al dat ze rookt. najaIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wat je ook kunt doen is anders is AI even vragen hoe je een beginnende relatie afkapt zonder te kwetsen, denk?How can I make this topic about me?![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Tja je moet het zelf weten. Het gaat erom dat je het doet, ook al is het voor ons misschien niet te herleiden naar een persoon. Maar dat weet je nooit zeker. En dit soort persoonlijke dingen, tja.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
neuh denk ik ook niet, tis meer wilde ff vragen dan tegelijk met hoe jullie erover dan denken.
maargoed op een manier voelt t dan weer niet helemaal oke, maar oke er was geen kwaads in de zin van mij en het moet wel heel gek lopen gaat iemand dat herkennen of terugvinden denk.![]()
Is dat stoer? Een foto op een dating app zetten met een peuk in je hand.?quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat je ook kunt doen is anders is AI even vragen hoe je een beginnende relatie afkapt zonder te kwetsen, denk?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
keihard gewoon gezegd dat ik het niet zie zitten omdat ze zelf veel dingen en verleden had gehad en ik dus niet zie zitten om voort te zetten.
naja het is de totale eerlijkheid, maarre oke mss beste zo.
en mag ze best ff berichtje sturen want denk is oke persoon, maar ik handle t niet met mijn eigen sores.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb het al even gevraagd en ik heb een gedegen antwoord gekregen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Er bestaan wel mensen met een rookfetishquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is dat stoer? Een foto op een dating app zetten met een peuk in je hand.?Uw ADH vitamine Worst
Geen idee. Maar wel de manier om te laten zien dat je rookt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is dat stoer? Een foto op een dating app zetten met een peuk in je hand.?![]()
Hoe reageert zequote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:18 schreef kree het volgende:
keihard gewoon gezegd dat ik het niet zie zitten omdat ze zelf veel dingen en verleden had gehad en ik dus niet zie zitten om voort te zetten.
en mag ze best ff berichtje sturen want denk is oke persoon, maar ik handle t niet met mijn eigen sores.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er bestaan wel mensen met een rookfetish![]()
![]()
![]()
Heb je dat gedaan? Al gezegd dat je het niet ziet zitten? Maar dan hoef je ons niet meer om advies te vragen, want dan is het al geregeld?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:18 schreef kree het volgende:
en mag ze best ff berichtje sturen want denk is oke persoon, maar ik handle t niet met mijn eigen sores.How can I make this topic about me?![]()
Kreequote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er bestaan wel mensen met een rookfetishJa dat is waarquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee. Maar wel de manier om te laten zien dat je rookt.
But they were all deceived, for another match was made.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je dat gedaan? Al gezegd dat je het niet ziet zitten? Maar dan hoef je ons niet meer om advies te vragen, want dan is het al geregeld?🐙![]()
Vrouwen die roken
Mannen die roken
Misschien stuurt ze nog wel een berichtje en is kree nog heel de middag zoet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je dat gedaan? Al gezegd dat je het niet ziet zitten? Maar dan hoef je ons niet meer om advies te vragen, want dan is het al geregeld?![]()
En wij dus ookquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:21 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien stuurt ze nog wel een berichtje en is kree nog heel de middag zoet.
Ik had al een heel epistel hoe je zoiets aanpakt, maar dat is al niet meer nodig, denk?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:21 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien stuurt ze nog wel een berichtje en is kree nog heel de middag zoet.How can I make this topic about me?![]()
Nee, eerder sneu.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is dat stoer? Een foto op een dating app zetten met een peuk in je hand.?![]()
dat ze toch wel graag een relatie wilde en niet zo is van het chatten.quote:
naja goeie keuze gemaakt denk.Do what you love, love what you do!![]()
Zelf denken is toch een stuk beterquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat je ook kunt doen is anders is AI even vragen hoe je een beginnende relatie afkapt zonder te kwetsen, denk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroegah hadden we geen AI en konden we ook relaties afkappen enzo.How can I make this topic about me?![]()
dus we kunnen mario zijn wartaal ook voorleggen aan chatgpt en mogelijk heb begrijpen straks?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De uitdrukking "biet neer spelen" zoals je die schreef, lijkt een typefout of een verhaspeling te zijn van:
"niet neerspelen" – wat betekent: iets niet kleiner of minder ernstig voorstellen dan het is.
In jouw oorspronkelijke zin:
> "maar ze noteer biet neer spelen"
bedoelde je waarschijnlijk iets als:
> "maar ze moet het niet neerspelen"
of
"maar ze speelt het niet goed neer",
of zelfs
"maar ze speelt het juist neer" – afhankelijk van de bedoeling.
Wat betekent neerspelen?
Iets neerspelen = doen alsof iets minder erg, minder belangrijk of minder heftig is dan het werkelijk is.
Bijvoorbeeld:
"Ze speelt haar trauma’s een beetje neer." → Ze doet alsof het niet zo erg was.
Wil je dat ik jouw oorspronkelijke zin herschrijf op basis van deze betekenis?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja jongens kom op. ik doe daar geen AI over he. dopui mooie boel worden in gesprek. echt leuk ook als je dan mss keer afspreekt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je dat gedaan? Al gezegd dat je het niet ziet zitten? Maar dan hoef je ons niet meer om advies te vragen, want dan is het al geregeld?
no fucking way dat dat werkt. anyway. eentje weg nog eentje te gaan. richting Zeeland die.Do what you love, love what you do!![]()
ik vind het wel handig want dan weet ik welke kan ik moet opswipenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is dat stoer? Een foto op een dating app zetten met een peuk in je hand.?
ga geen asbak zoenen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kree zet door.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja jongens kom op. ik doe daar geen AI over he. dopui mooie boel worden in gesprek. echt leuk ook als je dan mss keer afspreekt.
no fucking way dat dat werkt. anyway. eentje weg nog eentje te gaan. richting Zeeland die.
How can I make this topic about me?![]()
Hou t ff achter de hand.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had al een heel epistel hoe je zoiets aanpakt, maar dat is al niet meer nodig, denk?![]()
ja ik weet dit vinden jullie geweldig. was vroeger ook al zo.quote:
naja iig eentje kap ik nu af of mss stuurt ze wat. die andere ff vragen nog want was iets meer taqktiek met vragen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus we kunnen mario zijn wartaal ook voorleggen aan chatgpt en mogelijk heb begrijpen straks?![]()
![]()
Ben je tenminste eerlijk, dat is beter dan aan het lijntje houdenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:18 schreef kree het volgende:
en mag ze best ff berichtje sturen want denk is oke persoon, maar ik handle t niet met mijn eigen sores.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anders is het maar saai met bolk.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik weet dit vinden jullie geweldig. was vroeger ook al zo.
naja iig eentje kap ik nu af of mss stuurt ze wat. die andere ff vragen nog want was iets meer taqktiek met vragen.![]()
Dat is wel buiten Katwijk hequote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja jongens kom op. ik doe daar geen AI over he. dopui mooie boel worden in gesprek. echt leuk ook als je dan mss keer afspreekt.
no fucking way dat dat werkt. anyway. eentje weg nog eentje te gaan. richting Zeeland die.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vind het wel handig want dan weet ik welke kan ik moet opswipen
ga geen asbak zoenen
Nu even uurtje buiten zitten met de viervoeter terwijl de Sims aan het laden is met mods erbij voor een nog leukere speelervaring.Trotste mama van Ambar
Gratis gin tonic beste gin tonicI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
nou dat denk ik ook. ook als het tegen mij was zou ik dat liever horen. als nog Elle lange verhalen over hoe en wat. t was me gelijk wel duidelijk al bij eerste bericht eigenlijk. maar oke je moet t kans geven, anders werken deze dingen niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je tenminste eerlijk, dat is beter dan aan het lijntje houden
naja nu die andere he.Do what you love, love what you do!![]()
Ia dat lang genoeg denk je?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu even uurtje buiten zitten met de viervoeter terwijl de Sims aan het laden is met mods erbij voor een nog leukere speelervaring.🐙![]()
wicked whims?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu even uurtje buiten zitten met de viervoeter terwijl de Sims aan het laden is met mods erbij voor een nog leukere speelervaring.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kom hierheen dan maak ik een gratis gin tonic voor jequote:
met framboosHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gelijk doorzetten, dan ben je er ook vanaf. Anders blijf je er maar tegenaan hikken.
En wij ook.How can I make this topic about me?![]()
Speelt ze piano?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat denk ik ook. ook als het tegen mij was zou ik dat liever horen. als nog Elle lange verhalen over hoe en wat. t was me gelijk wel duidelijk al bij eerste bericht eigenlijk. maar oke je moet t kans geven, anders werken deze dingen niet.
naja nu die andere he.![]()
Of naja, vliegen voor x euro en dan gratis GT unlocked
I'm surrounded by morons!
Denk dat ze beter niet gelijk al haar heftige verleden moet vertellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
dat ze toch wel graag een relatie wilde en niet zo is van het chatten.
naja goeie keuze gemaakt denk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weet ik nog niet joh. had paar regels pas gezegd tegen die ander.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Oeh! Temptingquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kom hierheen dan maak ik een gratis gin tonic voor je
met framboos
MizzezAmy
* gebrokenglas kijkt naar de klok en ziet dat het al half twee is.How can I make this topic about me?![]()
Ja mn agenda is redelijk vol de komende tijdquote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ik hoop voor haar ergens waar het lekker weer isquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met dates?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja mn agenda is redelijk vol de komende tijdHow can I make this topic about me?![]()
neuh nou was ze dus juist heel snel mee, voor mij he en wss is het hele lieve meid. maar voelde al gaat niet werken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ze beter niet gelijk al haar heftige verleden moet vertellen.Do what you love, love what you do!![]()
wel even laten weten, moet eerst boodschappen doenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet bolken he?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik nog niet joh. had paar regels pas gezegd tegen die ander.![]()
Hoop ik ookquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoop voor haar ergens waar het lekker weer is![]()
![]()
Beter dat ze daar zo snel mee was.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:30 schreef kree het volgende:
[..]
neuh nou was ze dus juist heel snel mee, voor mij he en wss is het hele lieve meid. maar voelde al gaat niet werken.![]()
denk ook en maakt het gelijk stuk simpeler voor beiden denk, naja die was dus die 10 jaar ouder was he.quote:
nu die andere is ff wat vragen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
MizzezAmy
* gebrokenglas kijkt naar de klok en ziet dat het al half twee is.
Ik had vanochtend niet zo'n zin, dus de begroeting bewaard voor nu
mag gewoonquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
*Lust geen koffie*![]()
Ja best lekker hier in Limburgquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoop voor haar ergens waar het lekker weer is
Welkom en wil je een kop thee?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt al thee in voor Amy nog voordat ze antwoord kan geven...How can I make this topic about me?![]()
Vakantie en feestjes!quote:
Moet eigenlijk nog wel een date plannen misschien
Ook in het noorden hoor. Echt prima buiten, zelfs zon. Straks maar even wat in de tuin doen, zodra Kree alle relaties heeft afgekapt.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja zo ongeveer.quote:
Al is mijn gaming laptop wel een beetje alsof je een F1 race aan het rijden bent met een fiets.
Maargoed volgens mij is er geen pc geschikt om sims met uitbreidingen en mods te kunnen draaien. Dat is onmogelijk.Trotste mama van Ambar
Ja dat klopt, wanneer heb je tijd?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vakantie en feestjes!
Moet eigenlijk nog wel een date plannen misschienHow can I make this topic about me?![]()
Ja. En nu?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:34 schreef kree het volgende:
hmms andere vroeg ff als eerst naar wat voor werk ik doe![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat klopt, wanneer heb je tijd?
6 september!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Op zijn vroegst de 24e, dus je hebt tijdquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel even laten weten, moet eerst boodschappen doenI'm surrounded by morons!
Merci!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welkom en wil je een kop thee?
* gebrokenglas schenkt al thee in voor Amy nog voordat ze antwoord kan geven...
Met koekje ook?
Hmm 20 september dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas dan heb ik al een verjaardag.
topquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zijn vroegst de 24e, dus je hebt tijd
ergste geval zet ik je op een terrasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sinds wanneer zit er pinda in koffie of wijn?
Want geen service de hele vlucht omdat iemand pinda allergie heeft...I'm surrounded by morons!
Oh daar kan ik ook wel tegenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ergste geval zet ik je op een terrasI'm surrounded by morons!
ik ben gewend dat ze dan gewoon geen pindas serveren maar de rest wel...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:38 schreef Fogel het volgende:
Want geen service de hele vlucht omdat iemand pinda allergie heeft...
is het een lange vlucht?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit product kan sporen bevatten van pinda's ...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:38 schreef Fogel het volgende:
Want geen service de hele vlucht omdat iemand pinda allergie heeft...![]()
Oh dat is wel karig.quote:
* MizzezAmy serveert cake met slagroomIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
75 minuten, overleef ik wel zonder iets, maar vind het een vreemd argument. Dat ze geen eten geven, ok.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben gewend dat ze dan gewoon geen pindas serveren maar de rest wel...
is het een lange vlucht?I'm surrounded by morons!
Nee dat nietquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
@:hemarookworst Ook de Tomorrowland live streams aan het kijken?Uw ADH vitamine Worst
Wijn en koffie? Nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dit product kan sporen bevatten van pinda's ...I'm surrounded by morons!
staat ook op de pindakaasquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dit product kan sporen bevatten van pinda's ...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
misschien ben jij de passagier waarvoor ze het doenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
75 minuten, overleef ik wel zonder iets, maar vind het een vreemd argument. Dat ze geen eten geven, ok.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik praat dus door he over koetjes en kalfjes. maar kan me nog herinneren gelijk move maken beter.
ooit heb ik dit gelezen hier en zei, non fuciking way. en denk het nu nogDo what you love, love what you do!![]()
Nee, ik wil wijnquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
misschien ben jij de passagier waarvoor ze het doenI'm surrounded by morons!
Gezellig tochquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:43 schreef kree het volgende:
hmms deze is wat slimmer als de vorige. maar we kletsen nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ja. Ik zag het niet zo voor me dat Ieni een sexmod geïnstalleerd zou hebben. Misschien als je dan beter kan martelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lach maar, er zit best kinky shit in🐙![]()
stille wateren enzoquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Ik zag het niet zo voor me dat Ieni een sexmod geïnstalleerd zou hebben. Misschien als je dan beter kan martelen.
ik vind het vooral grappig met mods dat je seks kunt gebruiken om het spel minder voorspelbaar te maken
nu heb je woohoo en woohoo for baby
en bij dat laatste is het 90% zeker dat ze je sim zwanger wordt
met mods kun je het maken van seks is seks en dat is 20% kans op baby
seks met condoom is 5% kans op babyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook goed, maar niet teveel want dan kan ik niet meer ademen en da's onhandig.quote:I'm surrounded by morons!
Meerdere zelfsquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Ik zag het niet zo voor me dat Ieni een sexmod geïnstalleerd zou hebben. Misschien als je dan beter kan martelen.![]()
O.a. prostitutie en strippen, triootjes.Trotste mama van Ambar
zeg maar he nu heb ik denk 10x gevraagd aan die meid. van wat doen je voor werk etc.
doet er niet toe. maar altijd komt het probleem dan, dood, niemand zegt iets, zou je verwachten die meid zal ff wat gaan vragen ook....
maar dit altijd gebeurt niet op online date dingen, je moet t als man aan de gang houden.
Oke kun je vragen, wat je al 10x deed. of wat, wat denken de vrouwen van fok wat ik nu moet doen?
en met name vraag het aan vrouwen.Do what you love, love what you do!![]()
Geen wifi aan boord
ze heeft trouwens leuk verteld he, maar wel omdat ik het per keer vroeg. ze lijkt aardig dus doe lief.Do what you love, love what you do!![]()
Kinky.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meerdere zelfs![]()
O.a. prostitutie en strippen, triootjes.🐙![]()
oke ik heb een vriendenboek gemaakt
ik heb daar vragen voor verzonnen
nu is het binnen
nu moet ik die vragen beantwoorden
zoals wat mijn lievelingssprookje is in de efteling
*Lust geen koffie*![]()
Klopt.quote:
Niets leuker dan een kelder voor je seksslaven maken
Trotste mama van Ambar
Of een mod hebben voor kinderalimentatie en dan "per ongeluk" zwanger worden van je klant die heel toevallig een rijke sim is om extra geld te krijgen, maar het kind slecht verzorgen.Trotste mama van Ambar
Ja ga me nou niet een simsverslaving aansmeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.
Niets leuker dan een kelder voor je seksslaven maken🐙![]()
Hoeveel heb je er inmiddels?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.
Niets leuker dan een kelder voor je seksslaven maken![]()
Nog leuker als je mods combineert: jij als Koning met personeel in seksslaaf outfits en je Koningin die diep ongelukkig is.
Paar buitenechtelijke kinderen natuurlijk.
Oh en je Koningin mag natuurlijk ook niets.
Je kan het zo gek maken als jezelf wil.Trotste mama van Ambar
Ik heb wel in een save file een seks/stripclub met prostituees en strippers.
Gewoon omdat het kan.Trotste mama van Ambar
Klinkt als een interessante game, moet ik misschien ook maar eens downloaden denk?How can I make this topic about me?![]()
Gave mods in Simsquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo ben ik weer. Heb ik nog wat gemist?How can I make this topic about me?![]()
Wil jij ook een kelder met seksslaven?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo ben ik weer. Heb ik nog wat gemist?Trotste mama van Ambar
quote:
Whatquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil jij ook een kelder met seksslaven?
Ik heb ook een mod dat je sims op een ouderwetse brandstapel kan laten brandenTrotste mama van Ambar
de base game is gratissssssquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ga me nou niet een simsverslaving aansmeren.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
moet nog bedenken wat mijn favoriete attractie is in de Eftelingquote:onmogelijk om te kiezen dit
*Lust geen koffie*![]()
Ik zou voor de uitgang kiezenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet nog bedenken wat mijn favoriete attractie is in de Eftelingonmogelijk om te kiezen dit
Trotste mama van Ambar
Poe, kan je niet helpen. Efteling niet mijn dingquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet nog bedenken wat mijn favoriete attractie is in de Eftelingonmogelijk om te kiezen dit
![]()
![]()
ben voor de klassieker gegaan, de pythonquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Poe, kan je niet helpen. Efteling niet mijn ding
tevens slang en innuendos enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op mijn computer deed de game niets, wilde niet starten. Dus na een half uur proberen heb ik het er weer afgegooid.quote:How can I make this topic about me?![]()
Zal vast goed zijn, is immers een prima taal om scriptjes in te schrijvenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben voor de klassieker gegaan, de python
tevens slang en innuendos enzo![]()
![]()
Wat in het vat zit verzuurt niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik kan er niets anders van maken.
Oh, daar heb je lang op moeten wachtenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:gebrokenglas ik heb vanavond eindelijk mijn moorkop
Vuur!quote:Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, daar heb je lang op moeten wachtende bakker had ze nog dus meegenomen
Ik plaats deze bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hema heeft nu ook een tompoes moorkop variantquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:gebrokenglas ik heb vanavond eindelijk mijn moorkopHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
vind het podium dit jaar een beetje skeer hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
nog 3 minuten Charlotte de Witte @ tomorrowlandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vind het podium dit jaar een beetje skeer hoor
En dat stalen geraamte nog op de achtergrond zichtbaar en die kranen.....How can I make this topic about me?![]()
Lekker aan het dansen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
nog 3 minuten Charlotte de Witte @ tomorrowlandUw ADH vitamine Worst
Deze?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hema heeft nu ook een tompoes moorkop variant
Die is zeker druk bezig met alle Hema's overvallen voor enkel die tompouce bollenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
nog 3 minuten Charlotte de Witte @ tomorrowland
Succesquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
denk ook en maakt het gelijk stuk simpeler voor beiden denk, naja die was dus die 10 jaar ouder was he.
nu die andere is ff wat vragen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moest aan vatzuurkool denken.quote:
Twijfel of ik een zuurkoolschotel ga maken
Ik speel de sims altijd een uur en dan ben ik er weer klaar mee
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1717 / +158 / +69 / 5476 / 6174
2. FreshFruit / 1067 / +153 / +0 / 1675 / 2212
3. gebrokenglas / 656 / +18 / +8 / 2162 / 2617
4. KillemWieft / 627 / +7 / +9 / 458 / 680
5. _UserName_ / 435 / +13 / +36 / 394 / 533
6. MooieTop6 / 430 / +35 / +1 / 1687 / 1948
7. Lovely / 409 / +17 / +1 / 1770 / 2047
8. DJMO / 352 / +19 / +11 / 630 / 838
9. mario390 / 352 / +5 / +0 / 653 / 870
10. Helenattenek / 330 / +12 / +10 / 403 / 514
11. loveislikeakiss / 328 / +4 / +1 / 1453 / 1654
12. Dr.Mikey / 319 / +9 / +0 / 347 / 476
13. Fogel / 312 / +9 / +1 / 939 / 1171
14. marc0871 / 296 / +0 / +0 / 629 / 823
15. Sally / 270 / +6 / +0 / 244 / 362
16. MizzezAmy / 267 / +9 / +1 / 1430 / 1652
17. HappyCharly / 252 / +0 / +3 / 261 / 348
18. maily / 252 / +1 / +4 / 930 / 1063
19. hemarookworst / 242 / +14 / +0 / 756 / 929
20. kree / 225 / +26 / +76 / 933 / 1116SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Smakelijk etenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
owja volgend probleem alweer en echt nu ben ik er wel boosover beetje. of rif teleurgesteld.Do what you love, love what you do!![]()
Kloptquote:Was pittigquote:Nee van de ahquote:Orangequote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:36 schreef kree het volgende:
owja volgend probleem alweer en echt nu ben ik er wel boosover beetje. of rif teleurgesteld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sims was geladen bij thuiskomst. Alleen door weer een update (bedankt EA) mis ik dingen.Trotste mama van Ambar
ik ben bezig een reddit verhaal uit te werken waar een man weduwe wordt met zijn zoon, hertrouwt, en zijn zoon trouwt en kinderen krijgt, maar uiteindelijk blijkt hij een affaire te hebben met zijn stiefmoeder want ze is zwangerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Sims was geladen bij thuiskomst. Alleen door weer een update (bedankt EA) mis ik dingen.
dus oma krijgt een kind die dan broer/zus/tante/oom isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ga je lekker zwetenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heel in het kort delirium gewoon??? ik stap er dan geen reet van want sprak haar via telefoon vorige week nog.quote:
oke toen zei ze ik heb weer lorazapa, gergem. wat om goed is. dus denk bel je van de week ff oke? ok
nu weet zei niet ik ken haar zwager ook al langers als haar wss. maargoed vrouw van zwager is haar zusje
en krijg allemaal berichten van hun door ook?
oke nu had ik andere kant van verhaal en naar haar zusje zegt ze nu dat ik dr stalk
wtf
echt de enige ben ik mss die dr onafhankelijk nog wat helpt. naja. maar dan ben ik er klaar mee.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben altijd 55 minuten bezig met het ontwerpen van mijn sim en familie....
Dan speel ik 5 minuten enndan ben ik er weer klaar meeIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ik zit altijd eerst een uur op funda een huis uit te zoeken, dan 2 uur dat te bouwen, dan begin ik met spelen maar realiseer ik me dat ik de thermostaat ben vergeten
en een prullenbak
en een buitenbak
en de brievenbus in godverkutstaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O dat is niet die vrouw van die datingapp maar van een van die vriendinnen van jou?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:46 schreef kree het volgende:
[..]
heel in het kort delirium gewoon??? ik stap er dan geen reet van want sprak haar via telefoon vorige week nog.
oke toen zei ze ik heb weer lorazapa, gergem. wat om feoge goed is. dus denk bel je van de week ff oke? ka ok
nu weet zei niet ik ken haar zwager ook al langers als haar wss. maargoed vrouw van zwager is haar zusje
en krijg allemaal berichten van hun door ook?
oke nu had ik andere kant van verhaal en naar haar zusje zegt ze nu dat ik dr stalk
wtf
echt de enige ben ik mss die dr onafhankelijk nog wat helpt. naja. maar dan ben ik er klaar mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt niks te maken met paiq dit. maar die ik langer kende en wel eens wat over vertelde.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet die vrouw van die datingapp maar van een van die vriendinnen van jou?Do what you love, love what you do!![]()
peuter is bijna klaar voor de verjaardag naar basisschoolkindHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: