abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker woensdag 15 oktober 2025 @ 07:28:27 #226
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219018250
Ja, dat was toen, hè. Het is wel duidelijk dat ik in de periode van 2015 tot 2023 emotioneel nog veel verder naar de klote was. Persoonlijk merk ik nu juist een mentale verbetering, en dat zal ook wel met de leeftijd te maken hebben.
Ik denk tegenwoordig anders. Het is gebeurd, ik ben alleen gebleven dus die angst is dus weg, want het is inmiddels realiteit.

Daarnaast ben ik me bewust geworden dat ik niet onsterfelijk ben. Ik heb niet oneindig veel tijd meer, dus ik maak me veel minder druk om dingen dan vroeger.
Op mijn leeftijd kijk je meer naar wat je wel hebt, in plaats van te blijven hangen in wat je niet hebt. Er is duidelijk meer rust in mijn hoofd.

Waar ik nu nog wel mee worstel, is de eenzaamheid. Het is gewoon saai om altijd alleen te zijn. Wat ik vooral jammer vind, is dat ik nooit een kind heb mogen krijgen. Ik had het gevoel dat ik er mentaal wél klaar voor was maar zonder partner is dat natuurlijk lastig. En op mijn leeftijd kan ik dat inmiddels wel vergeten. Zoals ik al zei: ik ben voorbereid op een leeg, saai en eenzaam leven.
Graag verwijderen
  Spellchecker woensdag 15 oktober 2025 @ 07:51:43 #228
197773 crew  maily
pi_219018290
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 07:42 schreef -Deluzion- het volgende:
Ja, dat was toen, hè. Het is wel duidelijk dat ik in de periode van 2015 tot 2023 emotioneel nog veel verder naar de klote was. Persoonlijk merk ik nu juist een mentale verbetering, en dat zal ook wel met de leeftijd te maken hebben.
Ik denk tegenwoordig anders. Het is gebeurd, ik ben alleen gebleven dus die angst is dus weg, want het is inmiddels realiteit.

Daarnaast ben ik me bewust geworden dat ik niet onsterfelijk ben. Ik heb niet oneindig veel tijd meer, dus ik maak me veel minder druk om dingen dan vroeger.
Op mijn leeftijd kijk je meer naar wat je wel hebt, in plaats van te blijven hangen in wat je niet hebt. Er is duidelijk meer rust in mijn hoofd.

Waar ik nu nog wel mee worstel, is de eenzaamheid. Het is gewoon saai om altijd alleen te zijn. Wat ik vooral jammer vind, is dat ik nooit een kind heb mogen krijgen. Ik had het gevoel dat ik er mentaal wél klaar voor was maar zonder partner is dat natuurlijk lastig. En op mijn leeftijd kan ik dat inmiddels wel vergeten. Zoals ik al zei: ik ben voorbereid op een leeg, saai en eenzaam leven.
Adopteer een kat.
pi_219018296
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 22:38 schreef Ama het volgende:

[..]
Het wordt er niet geloofwaardiger op.
Dat is nogal logisch. Alles wat ik zeg wordt alleen maar ongeloofwaardiger. Als ik slim was, had ik waarschijnlijk gezwegen. Dat zou ik alleen doen als ik ergens van werd verdacht, bijvoorbeeld van een ernstig misdrijf. Maar dat is hier niet aan de orde daarom speel ik gewoon open kaart. Ik heb tenslotte geen moord gepleegd of zo, hè.
Graag verwijderen
  woensdag 15 oktober 2025 @ 07:54:05 #230
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219018319
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 07:28 schreef maily het volgende:
Dit topic :{w
Je kan gewoon niets meer serieus nemen :')

Alles wat er geschreven wordt nu nog van TS uit zie ik als bullshit.
pi_219018365
Het is toch wonderlijk. De halve mensheid hangt tegenwoordig bij AI aan de tiet om de wereld te snappen, maar vindt een persoon volstrekt ongeloofwaardig wanneer deze soms wel eens iets zegt wat niet helemaal waar is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Miss 200.000.000! woensdag 15 oktober 2025 @ 08:00:31 #232
367000 roos94
pi_219018385
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 07:57 schreef sigme het volgende:
Het is toch wonderlijk. De halve mensheid hangt tegenwoordig bij AI aan de tiet om de wereld te snappen, maar vindt een persoon volstrekt ongeloofwaardig wanneer deze soms wel eens iets zegt wat niet helemaal waar is.
Wat een vreemde reactie
pi_219018431
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 07:54 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Je kan gewoon niets meer serieus nemen :')

Alles wat er geschreven wordt nu nog van TS uit zie ik als bullshit.
Dat snap ik zeker. Maar het zijn vooral jeugdzondes die nu worden opgegraven en ik vind dat ik sinds mijn terugkeer behoorlijk ben veranderd. Ik heb mezelf toen geëvalueerd en probeer sindsdien zo eerlijk mogelijk te zijn. Maar zoals ik al zei: ik snap jou wel.
Graag verwijderen
  woensdag 15 oktober 2025 @ 08:05:23 #234
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219018438
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:04 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Dat snap ik zeker. Maar het zijn vooral jeugdzondes die nu worden opgegraven en ik vind dat ik sinds mijn terugkeer behoorlijk ben veranderd. Ik heb mezelf toen geëvalueerd en probeer sindsdien zo eerlijk mogelijk te zijn. Maar zoals ik al zei: ik snap jou wel.
Ja jeugdzonden :') tuurlijk.

Als er iets van waar is zoek gewoon lekker professionele hulp. Indien het niet waar is :')
pi_219018470
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 07:51 schreef maily het volgende:

[..]
Adopteer een kat.
Dat wil ik ook. User @Cat-astrophe had trouwens heel waardevolle informatie gedeeld in het hondentopic van Roos, dus ik ben nu aan het bekijken hoe ik dat het beste kan aanpakken. Daarnaast ben ik nou eenmaal een eeuwige twijfelaar.
Graag verwijderen
pi_219018494
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:05 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja jeugdzonden :') tuurlijk.

Als er iets van waar is zoek gewoon lekker professionele hulp. Indien het niet waar is :')
Ja, het was in ieder geval in een tijd dat ik veel emotioneler was en dingen vaak aandikte. Ik krijg nu professionele hulp, en dat helpt gelukkig wel.
Graag verwijderen
pi_219018498
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:00 schreef roos94 het volgende:

[..]
Wat een vreemde reactie
Vind je?

Wat denk jij, is Deluzion een totale leugenaar die helemaal niet bestaat in het echt, of niet met de problemen die hij hier beschrijft?
Of denk jij dat het minofmeer wel klopt?

Waarmee ik niks wil afdingen op jouw speurwerk; dat was goed werk :Y
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219018545
Als ik een duit in het zakje mag doen:
Een groot gedeelte van het verhaal zal wel waar zijn. Maar een gedeelte is ook zeker verzonnen en/of aangedikt.

TS heeft ook aantoonbaar wat dingen gelogen en komt daarop weer met een smoesje zoals eigenlijk alles weer een smoesje is.
Er zal wel een kern van waarheid in zitten maar het is met de eindeloze stroom aan (mis)informatie allemaal vrij verwarrend.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 08:40:57 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219018641
Ik zie er voor TS wel een belang in om onder ogen te zien hoe hij zich in het verleden opstelde, d.w.z. dat hij bepaalde zaken in het verleden aandikte op het forum.

De vraag waarom blijkt voor hem lastig te beantwoorden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_219018874
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:04 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Mij boeien die foutjes/leugens/vergissingen in jaartallen niet zo.
Waar je al die tijd wél consistent in bent: de oorzaak van al je issues buiten jezelf leggen. Een fysieke afwijking, slechte artsen, een mogelijke psychische diagnose van een aangeboren iets. Hierbij geholpen door bij voorbeeld een jobcoach die héél snel in zijn hok moet terugkruipen en moet doen waar hij wél voor is opgeleid ipv de pseudo-psycholoog uithangen en jouw hang naar een diagnose bevestigen.

Want zodra jij een diagnose of fysieke reden hebt of denkt te hebben blijf je hangen in je ‘het is mij overkomen, ik ben machteloos en ik moet mijn leven lijden (geen spelfout) in eenzaamheid tot mijn dood’. Je zegt dat je hierin veranderd bent, ik lees het eerlijk gezegd nog niet echt terug. Heb je zelf wellicht niet echt in de gaten.

Verder fijn dat je mijn tips mbt de aanschaf van een kat ter harte neemt en er goed over nadenkt. Want misschien kan het een verrijking van je leven zijn, maar ik kan niet goed inschatten of je stabiel genoeg bent om het beestje een goed bestaan te geven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 15 oktober 2025 @ 11:31:13 #241
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219019775
Ah, we beginnen weer van voor af aan.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 11:46:46 #242
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_219019939
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 07:42 schreef -Deluzion- het volgende:
Wat ik vooral jammer vind, is dat ik nooit een kind heb mogen krijgen. Ik had het gevoel dat ik er mentaal wél klaar voor was maar zonder partner is dat natuurlijk lastig. En op mijn leeftijd kan ik dat inmiddels wel vergeten. Zoals ik al zei: ik ben voorbereid op een leeg, saai en eenzaam leven.
Ook op jouw leeftijd kan het nog. Echter, een kind nemen om een leegte op te vullen is wel bijzonder egoïstisch. Dat kind zou jouw problematiek niet oplossen. Een huisdier lijkt me een mooi alternatief.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_219020331
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 08:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie er voor TS wel een belang in om onder ogen te zien hoe hij zich in het verleden opstelde, d.w.z. dat hij bepaalde zaken in het verleden aandikte op het forum.
Helemaal eens :Y
pi_219022923
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 11:46 schreef Mommychilgrad het volgende:

[..]
Ook op jouw leeftijd kan het nog. Echter, een kind nemen om een leegte op te vullen is wel bijzonder egoïstisch. Dat kind zou jouw problematiek niet oplossen. Een huisdier lijkt me een mooi alternatief.
Wat een valse reactie zeg. Ik ben er klaar mee . ik ben weg uit dit topic en kijk hier verder niet meer.
Graag verwijderen
  woensdag 15 oktober 2025 @ 18:33:55 #245
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_219022964
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:28 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Wat een valse reactie zeg. Ik ben er klaar mee . ik ben weg uit dit topic en kijk hier verder niet meer.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat hier vals aan is, het is realistisch. Een kind neem je niet om een leegte op te vullen, het moet niet op de wereld komen om iets waar je mee kampt op te moeten lossen. Ik zeg niet voor niks dat het op jouw leeftijd nog gewoon kan, maar heb wel twijfels over je beweegredenen en daar reageer ik op. Als het lukt om dusdanig aan je problematiek te werken en je een kind kan zien als een verrijking in plaats van de oplossing voor je eenzaamheid/leegte, dan hoop ik dat het je alsnog gegeven is.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  Miss 200.000.000! woensdag 15 oktober 2025 @ 18:37:22 #246
367000 roos94
pi_219022991
quote:

[..]
Jammer dat je het zo ziet.
  Spellchecker woensdag 15 oktober 2025 @ 18:40:13 #247
197773 crew  maily
pi_219023013
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:33 schreef Mommychilgrad het volgende:

[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet wat hier vals aan is, het is realistisch. Een kind neem je niet om een leegte op te vullen, het moet niet op de wereld komen om iets waar je mee kampt op te moeten lossen. Ik zeg niet voor niks dat het op jouw leeftijd nog gewoon kan, maar heb wel twijfels over je beweegredenen en daar reageer ik op. Als het lukt om dusdanig aan je problematiek te werken en je een kind kan zien als een verrijking in plaats van de oplossing voor je eenzaamheid/leegte, dan hoop ik dat het je alsnog gegeven is.
Dit dus.

Arm kind.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 18:57:01 #248
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219023119
Ik vind het juist teleurstellend dat je zo aanvallend reageert op de post van @Mommychilgrad. Hoe kan je klaar zijn voor een kind als je allerlei mentale problematiek hebt (of je nou wel of niet schizofreen bent, je hebt een compleet verdraaid zelfbeeld), je leeft geïsoleerd van de rest van de wereld en zelf zou je het kind willen hebben zonder vrouw? Stel krijgt nu een baby in je hand gedrukt, hoe ga je voor dat kind zorgen? Wat heb jij het kind te bieden ? Qua materiaal en mentale gezondheid niet echt een stevige basis voor een kind.
  roze woensdag 15 oktober 2025 @ 18:58:41 #249
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219023131
Ik gok dat hij vooral niet te horen krijgt wat hij wil.
Your beauty never ever scared me.
pi_219024396
quote:

[..]
Mocht je hier toch nog eens kijken: wat vind je hier vals aan?

Als je er sec naar kijkt is een gepland kind altijd een egoïstische keuze. Puur omdat dat kind geen inspraak heeft dat het in de wereld komt en bij welke ouders.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')