Ga je er een aanschaffen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik zie voor de eerste keer ooit een mobiele splitunit airco
zag ze vorige week in de bouwmarkt, voor de caravan..quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik zie voor de eerste keer ooit een mobiele splitunit airco
Deze is iets groterquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
zag ze vorige week in de bouwmarkt, voor de caravan..
Nee, te duur en het is nou niet zo dat mijn huidige airco het niet meer aan kan.quote:
Gaan er ieder jaar wel paar dood daar.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:33 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)start-onderzoek.html gaat goed daar
Dan heb jij het zwaar en niet je airco.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, te duur en het is nou niet zo dat mijn huidige airco het niet meer aan kan.
Eerder doden op Tomorrowlandquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan er ieder jaar wel paar dood daar.
Die tweede staat raar omschreven. Bewusteloos naar ziekenhuis en ook hij overleed ter plekke.quote:In 2023 overleden er ook al twee mensen op het festival. Een 26-jarige medewerker werd toen dood gevonden op de camping van het terrein. Zijn overlijden was drugsgerelateerd, meldde het parket destijds.
En in het tweede weekend van dat jaar ging het opnieuw mis toen een man van 35 jaar overleed. Hij werd bewusteloos opgenomen in het ziekenhuis. Medische hulp mocht toen niet meer baten, ook hij overleed ter plekke.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb jij het zwaar en niet je airco.
Hoe triest het ook is.. Ik kijk hier niet echt van op eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:33 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)start-onderzoek.html gaat goed daar
Ik ben volgens mij nog nooit in een vestiging geweest. Zaten volgens mij ook niet echt in de buurt...quote:
Weer een buitenland meet op de lijstquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Meckenbeuren. Heb straks 3,5 uur over in Ulm. @:Kwiwi meet was weer erg gezellig
Hier gaat het ook hard deze maand. Allemaal wat kleinere aankopen die toch wel optellen bij elkaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Arme sloebers, check. Net wat geld achtergelaten bij de crea-winkel en m'n psych-factuur betaald.
Ik ben voor het eerst in jaren door m'n eigen risico heen, op zich prima, maar er blijft dan ineens niet zoveel over van het bedrag wat ik terugkrijg.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat het ook hard deze maand. Allemaal wat kleinere aankopen die toch wel optellen bij elkaar.
Had je beter andersom kunnen doen. Eerst de psych factuur en daarna de creawinkelquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Arme sloebers, check. Net wat geld achtergelaten bij de crea-winkel en m'n psych-factuur betaald.
Ik had nog wat contant geld liggen, daar heb ik in de creawinkel mee betaald. Dus technisch gezien had ik het al uitgegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je beter andersom kunnen doen. Eerst de psych factuur en daarna de creawinkel
Inmiddels is het weer motregen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt op iets meer dan alleen motregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |