Je ken ok tijpen : je bent een geschikte vent maar ok met iets minder drank in huis word je vele malen geschikter! Neem wat vaker een drankpauze!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En de alcohol ook maar eens even laten staan.
elke vrouw heeft wel weer een broertje of leuke neef dus dan kan die zus medelijden hebben met de man in het algemeen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
Vrouwen zijn niet zo oppervlakkig als mannen. Zij zien veel meer dan alleen uiterlijk. Dat had je met je veertig lengtes toch wel kunnen weten
Ha lachen!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
We lachen, maar ok ik ben maar 25% duitsquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat ze in Berlijn vroeger vaak deden om te ontsnappen was eronderdoor of eroverheen, misschien kun je dat proberen.
heb je nog tips tegen absint please?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:47 schreef De_Pel het volgende:
Sow, dit klinkt als Absint. Geen idee wat je hier verder mee wil.
Dit geldt ongeveer voor iedere vrouw in de westerse wereld.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:02 schreef marretak het volgende:
omringt door een muur van 1000 in haar geintresseerde mannen,
Zo krijg je verwende prinsesjesquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit geldt ongeveer voor iedere vrouw in de westerse wereld.
Ben je aan het ijlen? dat zou betekenen dat iedere vrouw precies op zelfde wijze en nivo begeert wordt door man in het algemeen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neu dat was heeeeel mafquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:36 schreef Nagelslak het volgende:
Je zit niet vast door een leger aan mannen die je voor zijn, maar door je eigen slachtoffermentaliteit en denigrerende kijk op vrouwen. Stop met klagen en ga aan jezelf werken als je echt iets wilt veranderen.
Lol bij Kaneelstokje denk je al snel aan een Hollandse vrouw ? Klopt dat? Ik realiseer me opeens dat ik voor zelfde geld aan het chatten ben nu met een oer saaie Arab vrouw met oerhollandse naam?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo aanstellenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:07 schreef marretak het volgende:
[..]
Neu dat was heeeeel maf
ik zweer het je
ik had die ene vrouw op het oog
en sinds die eerste dag belagen taloze grotere hoeveelheden mannen mij, ware ik een zalm die opeens tegen een stroom opwaarts moet gaan inzwemmen? en dan een rivier met hoop drijvend puin erin ook nog eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |