abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 18 juli 2025 @ 22:18:46 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218254618
POLL

Vorig jaar had ik ook al zo'n topic geopend dacht ik. Maar ik maak even een nieuwe poll. Wat denken jullie. Persoonlijk denk ik van niet. Puur omdat er zoveel strenge controles zijn... Tenzij hij ergens een bepaalde plant gevonden heeft in de jungle die heel veel energie geeft aan hem. Je kan het niet weten he..
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218254647
Vorig jaar? 4 mnd geleden WLR / Even een open deur intrappen. gebruikt Pogacar doping?

In mei '25 nog in gepost.

[ Bericht 8% gewijzigd door Modus op 18-07-2025 22:40:30 ]
pi_218255365
Allemaal!!!
pi_218255393
Of er zit toch ergens heel stiekem een motorke in zijn fiets verstopt :Y
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218255514
Wellicht, ik weet niet wat deze uitzonderlijke prestaties mogelijk maakt want daar is anders dan in de epo tijd gewoon weinig over bekend. Dus weet ik ook niet of het middels verboden paden is. Maar het is te uitzonderlijk can meerdere renners om niet de hoe vraag te stellen.

Maar als er sprake is van doping dan hij zeker niet als enige.

De historie van deze sport laat zien dat eenmaal ontdekte verboden middelen tieren en zich verspreiden gelijk een onkruid en de waarden van anderen zijn de afgelopen jaren ook gestegen.
pi_218255530
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 00:33 schreef TLC het volgende:
Of er zit toch ergens heel stiekem een motorke in zijn fiets verstopt :Y
Die lijkt me sterk omdat het veel te detecteerbaar is en er teveel mensen van moeten weten.

Bovendien: hoe verklaar je de verloren tours dan? Technische storing? Accu leeg?
pi_218255540
Grappig dat dit bij Pogacar weer ter sprake komt, en bij een Van der Poel niet.
pi_218257661
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 01:11 schreef Radegast het volgende:
Dit inderdaad.
Van der Poel kan Pogacar verslaan (als het niet idioot veel klimwerk is) dus dan moet VDP ook doping gebruiken.
En Van Aert reed paar jaar geleden ook wel een iets te sterke Tour voor zijn kunnen, die was ook op doping.
pindazakje
  zaterdag 19 juli 2025 @ 11:17:32 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218257747
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 11:10 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Dit inderdaad.
Van der Poel kan Pogacar verslaan (als het niet idioot veel klimwerk is) dus dan moet VDP ook doping gebruiken.
En Van Aert reed paar jaar geleden ook wel een iets te sterke Tour voor zijn kunnen, die was ook op doping.
Wout en Mathieu zijn al eenzame wereldtop van toen ze 13 jaar waren. Al zouden kinderen ook doping kunnen nemen.
pi_218257819
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 11:17 schreef Momo het volgende:

[..]
Wout en Mathieu zijn al eenzame wereldtop van toen ze 13 jaar waren. Al zouden kinderen ook doping kunnen nemen.
Je wilt zeggen dat Pogacar vanuit het niets is opgekomen?
En ze waren destijds wereldtop in het veldrijden, nog niet in het wielrennen wat nog wel een niveauverschil is.
In het wielrennen heeft Pogacar op jongere leeftijd grotere prestaties neergezet dan VDP en WvA.
pindazakje
pi_218257887
Non discussie. Ongetwijfeld zit het hele peloton in meer of mindere mate aan verboden of sketchy middelen, maar Pogacar is er wel een paar graden overheen, die heeft een vormpiek van 1 seizoen lang. Dat heeft niemand.
pi_218257915
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 11:37 schreef Reljem het volgende:
Non discussie. Ongetwijfeld zit het hele peloton in meer of mindere mate aan verboden of sketchy middelen, maar Pogacar is er wel een paar graden overheen, die heeft een vormpiek van 1 seizoen lang. Dat heeft niemand.
Hij heeft niet eens het hele jaar een piek, hij is zo goed dat hij met een mindere vorm nog steeds beter is dan de rest.
pindazakje
pi_218257987
Nog erger 😅
pi_218258852
Of alle klassementsrenners zitten eraan of niemand, iets anders geloof ik niet.
pi_218259153
quote:
Twee verschillende type renners.

Grote verschil: Van der Poel heeft nog wel eens off dagen, Pogacar is altijd goed.
pi_218260149
Nee gestemd omdat dit een ontzettend dom topic is.

Verder, weet ik veel? Meer een kwestie, heeft hij meer gepakt.
pi_218262167
quote:
Hoe los zou het hier gaan als de pa van Pogacar tijdens zijn wielerloopbaan meerdere keren op doping was betrapt... :X

Ontopic dan maar: geen idee. Gezien het verleden is de kans uiteraard groot, alleen komen we er dan over 10 jaar of zo achter. En als hij gedrogeerd rond rijdt, dan zal de rest van de top 10 dat ook wel doen.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')