quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:25 schreef Molo het volgende:
Die blaadjes spinazie die jij bedoeld, worden in bij elkaar gestampte hockeypucks ingevroren verkocht. Punt
Is dus hetzelfde
Opwarmen in pannetje zou ik met mini beetje water doen
Heerlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Dank je wel
![]()
Sorry voor deze ontzettend stomme vraagMaar ik dacht echt ff "huh, hier klopt iets niet"
Ontzettend stomme vragen bestaan nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Dank je wel
![]()
Sorry voor deze ontzettend stomme vraagMaar ik dacht echt ff "huh, hier klopt iets niet"
Natuurlijk bestaan die wel.quote:
Nog beter; Gooi de hele verpakking leeg in een grote kom en laat eerst gewoon ontdooien. Daarna in een pan en heb je helemaal geen extra water nodig.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:25 schreef Molo het volgende:
Die blaadjes spinazie die jij bedoelt, worden in bij elkaar gestampte hockeypucks ingevroren verkocht. Punt
Is dus hetzelfde
Opwarmen in pannetje zou ik met mini beetje water doen
Goede tip!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:31 schreef YoopY het volgende:
[..]
Nog beter; Gooi de hele verpakking leeg in een grote kom en laat eerst gewoon ontdooien. Daarna in een pan en heb je helemaal geen extra water nodig.
quote:
Mijn vraag vond ik wel classificeren als stom/domquote:
Ja dat kan ook maar kost wel weer meer tijdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:31 schreef YoopY het volgende:
[..]
Nog beter; Gooi de hele verpakking leeg in een grote kom en laat eerst gewoon ontdooien. Daarna in een pan en heb je helemaal geen extra water nodig.
Op tijd aan beginnen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat kan ook maar kost wel weer meer tijd
Niet iedereen stelt domme vragenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:28 schreef Grotetijd het volgende:
Nou uiteindelijk gelukt en was nog lekker ookSorry voor het lastig vallen hiermee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |