abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juli 2025 @ 01:09:26 #76
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218255535
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 00:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
:S___D
En met een paar gekleurde lampjes werd het een kunstobject:

Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn *;
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218255545
Ik weet hoe moeilijk het bouwen onder druk is, dit was een meesterwerk.
Mijn broer bouwt stages over de hele wereld en mist wel eens een zeecontainer. Hij kan ook dat perfecte organiseren binnen 24 uur. Geen tijd om te zeuren, doen, regelen en gaan. Ambtenarij-gezeur mag naar het hoofdkantoor en ondertussen lossen we op locatie het probleem op.

En de festivalgangers wisten een ding, of we gaan het alternatief omarmen of het is weg…

Maar dit was echt een masterclass! 🤗
pi_218255579
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 01:09 schreef ACT-F het volgende:

[..]
En met een paar gekleurde lampjes werd het een kunstobject:

[ afbeelding ]

Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn *;
Ja, ik ben echt plaatsvervangend trots nu. Dat gevoel wat we hier als users hadden bij die feesten vroeger, WTF ze kunnen het nog.

En ik denk echt dat mensen daar op het veld dit gaver vinden dan zo’n lelijke pukkel als MainStage.
Geen internet zou het feest nog intiemer maken, al snapt deze generatie dat nog niet.
pi_218255754
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 22:40 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Airport Weeze, die bunkers *;
https://en.wikipedia.org/wiki/B_018
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 19 juli 2025 @ 05:25:39 #80
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218256089
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 23:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Leeftijd maakt niet uit als je klaagt als een opa.
Klagen doe jij ook nooit natuurlijk :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218257479
Er is een dode Canadese vrouw gevonden op het terrein, de politie doet onderzoek.
https://www.hln.be/binnen(...)overlijden~abb26946/
  zaterdag 19 juli 2025 @ 11:02:55 #82
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_218257618
Ach, de eerste dode is er ook alweer, ik heb werkelijk nooit begrepen waarom mensen hun gezondheid op het spel zetten met pillen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 19 juli 2025 @ 11:09:02 #83
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_218257657
Triest
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 11:19:41 #84
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218257771
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 11:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach, de eerste dode is er ook alweer, ik heb werkelijk nooit begrepen waarom mensen hun gezondheid op het spel zetten met pillen.
Waarschijnlijk is dat nodig om die muziek urenlang aan te kunnen horen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 19 juli 2025 @ 11:26:18 #85
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_218257820
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 11:19 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is dat nodig om die muziek urenlang aan te kunnen horen.
Uiteraard, ik prefereer het woord teringherrie uit een computer want met muziek heeft dit niets te maken.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 19 juli 2025 @ 11:27:49 #86
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218257830
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja, ik ben echt plaatsvervangend trots nu. Dat gevoel wat we hier als users hadden bij die feesten vroeger, WTF ze kunnen het nog.

En ik denk echt dat mensen daar op het veld dit gaver vinden dan zo’n lelijke pukkel als MainStage.
Geen internet zou het feest nog intiemer maken, al snapt deze generatie dat nog niet.
Ze zijn aan het herontdekken. Ergens goed dat dit gebeurd is, want het podium werd alsmaar groter en imposanter als een toren van Babel. Even terug naar je wortels, want zo begon Tomorrowland in 2005:

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218257917
quote:
Misschien moeten we elke alcoholdode ook op deze manier in het nieuws brengen. Oh nee, dat mag niet van de alcohollobby plus dan blijf je bezig.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 11:57:51 #88
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218258017
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 11:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Misschien moeten we elke alcoholdode ook op deze manier in het nieuws brengen. Oh nee, dat mag niet van de alcohollobby plus dan blijf je bezig.
Inderdaad. Meer ellende door alcoholgebruik en de gevolgen daarvan.
Toch kun je ook beter voorzichtig zijn met het gebruik van drugs op een festival. Die Canadese heeft het vermoedelijk niet van huis meegenomen. Weet wat je neemt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218258319
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 11:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]
:') , het gaat om een voor zover we weten kerngezonde 32-jarige vrouw, 32-jarige kerngezonde vrouwen gaan heel wat vaker dood aan drugs dan aan alcohol.
graag op anoniem
  zaterdag 19 juli 2025 @ 12:59:19 #90
438527 MissButterflyy
pi_218258445
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 12:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
:') , het gaat om een voor zover we weten kerngezonde 32-jarige vrouw, 32-jarige kerngezonde vrouwen gaan heel wat vaker dood aan drugs dan aan alcohol.
Alcohol zorgt ook voor een hoop schade. Vechtpartijen, aanrandingen, verkrachtingen, vernielingen, diefstal.
Dat zie je bij een pilletje xtc toch een stuk minder.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 13:13:20 #91
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218258671
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 12:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Alcohol zorgt ook voor een hoop schade. Vechtpartijen, aanrandingen, verkrachtingen, vernielingen, diefstal.
Dat zie je bij een pilletje xtc toch een stuk minder.
En als er dan een dode valt is het zeer zelden te wijten aan de pillen zelf, maar meer een combinatie van de drugs, oververhitting en uitdroging.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 13:15:04 #92
438527 MissButterflyy
pi_218258708
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 13:13 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
En als er dan een dode valt is het zeer zelden te wijten aan de pillen zelf, maar meer een combinatie van de drugs, oververhitting en uitdroging.
Klopt, of misschien was er lichamelijk iets met haar. Soms lopen mensen rond met bijvoorbeeld een hartafwijking zonder dat ze het zelf weten. Heel soms. Het is erg uitzonderlijk.
pi_218258766
Niet 10 pillen in je mik gooien en 10 verschillende substanties misbruiken en over het algemeen ben je safe.
pi_218259900
Ik heb net nog even naar de livestream gekeken, maar bij Gaia en Jupiter, wat heb ik toch nog steeds een godgloeiende hekel aan MC's die het iedere 8 maten nodig vinden om steeds weer iets in dat lul-ijzer van ze te brullen over handen laten zien en of we het leuk hebben en voor de tachtigste keer naar wie we staan te kijken. Nee, het is hier afschuwelijk, mijn handen zijn afgevallen door de lepra en die gast draait nog slechter dan mijn buurjongen van 5, nou goed? :P

(1x meegemaakt op een feest in Haarlem dat het publiek helemaal klaar was met de MC en doorlopend dingen als "Hou toch je kop, bolle homo!" terugriep. Maar nee, gewoon doorgaan natuurlijk.)
pi_218263143
quote:
Kijk de serie Holland Drugsland eens, en kijk dan eens wat de oorzaken zijn van het veroorzaken van problemen bij de verschillende drugs. Bij XTC worden problemen eigenlijk alleen veroorzaakt omdat het illegaal gemaakt is. Er waren geen problemen met aggressiviteit, geen problemen met criminaliteit door overvallen en inbraken van verslaafden, geen hordes mensen die met overdosissen te maken hadden. De politie merkte wel dat mensen met iets op achter het stuur zaten en dat ze daar toen niet op konden controleren (maar er wordt niet genoemd dat het ook tot meer ongelukken leidde bijv).
XTC is weinig verslavingsgevoelig (minder dan nicotine of alcohol), levert weinig gezondheidsproblemen op (minder dan alcohol of nicotine), weinig problemen voor omgeving door gebruik (minder dan alcohol of nicotine). Doordat men het illegaal maakte schoot de prijs omhoog, en dus de winstmarge ook. De eerste grote jongens die zich ermee bezig hielden in Nederland toen het illegaal werd zeiden al dat ze zouden stoppen als ze een miljard hadden verdiend (niet gehaald omdat ze elkaar het leven zuur maakten), maar dat geeft wel aan dat het budget wat die gasten hebben velen malen het budget is wat de politie heeft om er iets aan te doen. Sinds toen is de prijs voor pillen in absolute zin gedaald, toen kostten ze tientjes per stuk, nu een paar euro?
Als ze legaal zouden zijn, zou er meer controle op de kwaliteit zijn, net als bij alcohol, en zou er met accijnzen flink aan verdiend kunnen worden door de overheid, om bijv verslavingsproblematiek van andere drugs aan te pakken.

Doe jij nooit iets ongezonds?
pi_218264699
Ze hebben weer van alles toegevoegd aan de mainstage.

Lasrers, movingheads en vlammen vanachter de LED wall, ziet er nu weer heel anders uit in het donker *O*
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:21:06 #97
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218264781

Ouderwets, zelfs de metalen ruïne wordt meegenomen als een soort van projectiescherm…
pi_218264853
Zo zie je maar weer wat voor onzin het eigenlijk is om dan een podium te bouwen waar miljoenen in zijn geinvesteerd, terwijl het allemaal maar bijzaak is.
U MAD?
pi_218265475
Leuk feestje hoor..
Bekijk deze YouTube-video

Charlotte de Witte draait nu
pi_218265483
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Zo zie je maar weer wat voor onzin het eigenlijk is om dan een podium te bouwen waar miljoenen in zijn geinvesteerd, terwijl het allemaal maar bijzaak is.
In Duitsland deden ze het vroeger met een stel vrachtwagens.. met z'n allen rond de Siege säule
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')