En met een paar gekleurde lampjes werd het een kunstobject:quote:
Ja, ik ben echt plaatsvervangend trots nu. Dat gevoel wat we hier als users hadden bij die feesten vroeger, WTF ze kunnen het nog.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 01:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En met een paar gekleurde lampjes werd het een kunstobject:
[ afbeelding ]
Het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn
Klagen doe jij ook nooit natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet uit als je klaagt als een opa.
Waarschijnlijk is dat nodig om die muziek urenlang aan te kunnen horen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach, de eerste dode is er ook alweer, ik heb werkelijk nooit begrepen waarom mensen hun gezondheid op het spel zetten met pillen.
Uiteraard, ik prefereer het woord teringherrie uit een computer want met muziek heeft dit niets te maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat nodig om die muziek urenlang aan te kunnen horen.
Ze zijn aan het herontdekken. Ergens goed dat dit gebeurd is, want het podium werd alsmaar groter en imposanter als een toren van Babel. Even terug naar je wortels, want zo begon Tomorrowland in 2005:quote:Op zaterdag 19 juli 2025 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt plaatsvervangend trots nu. Dat gevoel wat we hier als users hadden bij die feesten vroeger, WTF ze kunnen het nog.
En ik denk echt dat mensen daar op het veld dit gaver vinden dan zo’n lelijke pukkel als MainStage.
Geen internet zou het feest nog intiemer maken, al snapt deze generatie dat nog niet.
Misschien moeten we elke alcoholdode ook op deze manier in het nieuws brengen. Oh nee, dat mag niet van de alcohollobby plus dan blijf je bezig.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach, de eerste dode is er ook alweer, ik heb werkelijk nooit begrepen waarom mensen hun gezondheid op het spel zetten met pillen.
Inderdaad. Meer ellende door alcoholgebruik en de gevolgen daarvan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien moeten we elke alcoholdode ook op deze manier in het nieuws brengen. Oh nee, dat mag niet van de alcohollobby plus dan blijf je bezig.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien moeten we elke alcoholdode ook op deze manier in het nieuws brengen. Oh nee, dat mag niet van de alcohollobby plus dan blijf je bezig.
Alcohol zorgt ook voor een hoop schade. Vechtpartijen, aanrandingen, verkrachtingen, vernielingen, diefstal.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], het gaat om een voor zover we weten kerngezonde 32-jarige vrouw, 32-jarige kerngezonde vrouwen gaan heel wat vaker dood aan drugs dan aan alcohol.
En als er dan een dode valt is het zeer zelden te wijten aan de pillen zelf, maar meer een combinatie van de drugs, oververhitting en uitdroging.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alcohol zorgt ook voor een hoop schade. Vechtpartijen, aanrandingen, verkrachtingen, vernielingen, diefstal.
Dat zie je bij een pilletje xtc toch een stuk minder.
Klopt, of misschien was er lichamelijk iets met haar. Soms lopen mensen rond met bijvoorbeeld een hartafwijking zonder dat ze het zelf weten. Heel soms. Het is erg uitzonderlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En als er dan een dode valt is het zeer zelden te wijten aan de pillen zelf, maar meer een combinatie van de drugs, oververhitting en uitdroging.
Kijk de serie Holland Drugsland eens, en kijk dan eens wat de oorzaken zijn van het veroorzaken van problemen bij de verschillende drugs. Bij XTC worden problemen eigenlijk alleen veroorzaakt omdat het illegaal gemaakt is. Er waren geen problemen met aggressiviteit, geen problemen met criminaliteit door overvallen en inbraken van verslaafden, geen hordes mensen die met overdosissen te maken hadden. De politie merkte wel dat mensen met iets op achter het stuur zaten en dat ze daar toen niet op konden controleren (maar er wordt niet genoemd dat het ook tot meer ongelukken leidde bijv).quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:02 schreef TweedeKlum het volgende:
In Duitsland deden ze het vroeger met een stel vrachtwagens.. met z'n allen rond de Siege säulequote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Zo zie je maar weer wat voor onzin het eigenlijk is om dan een podium te bouwen waar miljoenen in zijn geinvesteerd, terwijl het allemaal maar bijzaak is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |