SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, moet ik gewoon volhouden, vind je?quote:
Het is anders ook maar zonde van de Espresso...How can I make this topic about me?![]()
Wat zijn je hobby'squote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, moet ik gewoon volhouden, vind je?
Het is anders ook maar zonde van de Espresso...
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Tuurlijk. Als ieder zo snel als jij op zou geven dan zouden we nog in de middeleeuwen leven...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, moet ik gewoon volhouden, vind je?
Het is anders ook maar zonde van de Espresso...![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Joh wat leuk, was mij nog niet opgevallen, fijn dat je het even meldquote:
Dat is geen hobby, dat is een verslaving.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dat is al beter dan het antwoord :Fok!![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Joh wat leuk, was mij nog niet opgevallen, fijn dat je het even meld![]()
![]()
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Je gaat weer lekker zie ikquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dat is al beter dan het antwoord :Fok!
[..]
Hoi hoiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
😳quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als ieder zo snel als jij op zou geven dan zouden we nog in de middeleeuwen leven...How can I make this topic about me?![]()
VT, wanneer gaan we koffie drinken?
* gebrokenglas moet Paul voor zijn.How can I make this topic about me?![]()
Bij Kaldi?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas moet Paul voor zijn.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Doe bier of wijn dan wordt ze makkelijker.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas moet Paul voor zijn.![]()
Die moet je hebbenquote:
Het ontbreekt je ook niet aan de mannelijke aandacht zie ik
Het is wat al die testosteronbommen hier hoe ze op een vrouw in scheiding duiken
BLIJF VAN DR AFquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas moet Paul voor zijn.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Maar het moet toch een uitdaging zijn?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe bier of wijn dan wordt ze makkelijker.
En ik drink zelf geen bier of wijn, dan zit ik aan de koffie en zij aan de rosé. Dat is niet echt een match.How can I make this topic about me?![]()
Jawel joh. Zelf moet je ook niet drinken dan ben je scherper.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar het moet toch een uitdaging zijn?
En ik drink zelf geen bier of wijn, dan zit ik aan de koffie en zij aan de rosé. Dat is niet echt een match.![]()
Nee joh, van gebrokenglas zal het vast geinen zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moet je hebben
Het ontbreekt je ook niet aan de mannelijke aandacht zie ik
Het is wat al die testosteronbommen hier hoe ze op een vrouw in scheiding duiken
En Paul is Paul
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: