SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is allemaal wat, met dat wielrennen.
Jan was een natuurtalent, die ander, ja, niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ullrich vs Pogacar was mooi geweest.
Dat is dus waarom je geen lange tijdritten moet willen, krijg je weer dat oude wielrennen dat niemand durft/hoeft aan te vallen in de bergen.quote:
In deze tijd juist wel. Kijk naar de verschillen gisteren op Hautacam.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is dus waarom je geen lange tijdritten moet willen
Maar het alternatief is dat ze met een groep van 20 man naar boven gaan onder aanvoering van Narvaez en dan in de laatste kilometer wat aanvallen voor de boni's. Ben blij dat we van dat walgelijke laffe wielrennen af zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In deze tijd juist wel. Kijk naar de verschillen gisteren op Hautacam.
Ullrich reed nauwelijks een dag ervoor iedereen naar de gallemiezen op Arcalis, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is dus waarom je geen lange tijdritten moet willen, krijg je weer dat oude wielrennen dat niemand durft/hoeft aan te vallen in de bergen.
Waar gaat dit over?quote:
Ik denk dat de meesten nog wel wat harder hadden gekund.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou als Pogi 2 minuten sneller zou zijn dan Plapp dan zou je met 33% enkel nog Dainese en Danny als sprinters overhebben.
Vind het juist ook mooi, vaak een hoogtepunt van de uitzending om Boogaard's perspectief te horen op die etappes toen. Weet alles nog en kan goed onder woorden brengen hoe er toen gedacht werd over Jan of Lance.quote:
Bini was iedereen high fives aan het geven.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten nog wel wat harder hadden gekund.
Denk dat dat lastig gaat worden nu Visma waarschijnlijk ook niet meer hard door gaat rijden in bergritten zoals morgen en we de nodige kopgroepen tot het einde gaan zien.quote:
Neem aan dat Yates, Campenaerts weer mee worden gestuurd.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk dat dat lastig gaat worden nu Visma waarschijnlijk ook niet meer hard door gaat rijden in bergritten zoals morgen en we de nodige kopgroepen tot het einde gaan zien.
Weer een dark horse die niet levert.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:54 schreef wimderon het volgende:
Garcia Pierna al bijna een minuut achter na 4 kilometer.
Zonder grappen is het wel jammer dat we nu nooit meer 60-70 kilometer pakken, dat had Remco's reputatie wel vergroot.quote:
Hij kreeg drie weken geleden nog alle hoeken van het veld te zien door Abel Balderstone of all places in een klimtijdrit. De titel dark horse lijkt me überhaupt al enigszins opportuun.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:56 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Weer een dark horse die niet levert.
Wat kan er mis gaan?quote:Jonas Vingegaard has chosen to ride a time trial bike. But it turns out that it's not the bike he'll be riding later. It's a brand new time trial bike that he's never ridden before. It was delivered last night, and he's never ridden a time trial on that bike before.
Zelfs in de Jupiler Pro League zijn er teveel Belgische ploegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
"Er kunnen niet genoeg Belgische ploegen zijn"
Dat verhaal was ik dan weer even vergeten, voor Plugge ook een dieptepunt: https://www.wielerflits.n(...)t-in-historie-ploeg/quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het Bau en Lau-fiasco, maar deze keuren we ook goed.
4 fietswissels, 6 keer lek en een voorwaartse salto de greppel in, uitstekend.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:02 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Een van de meest bizarre tijdritten die ik heb gezien. Dit kon écht niet Johan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |