abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218253030
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 18:23 schreef Moppie1982 het volgende:
Kan Tess Dewi ook bevallen
Ik vind het ook geen porum

Denk het wel hoor dat Sanne en Pim uit elkaar zijn
Ze reed ook opeens in een busje om wat op te halen

Mijn gelukje, ik kan niet stil zitten
Weet dat ze hard werkt maar weet ook dat het vaak een puinhoop is bij haar en zij gewoon op de bank chilt
Hij was wel mee naar Terschelling (of was t texel?) Vorige week.
pi_218253045
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 18:17 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja nou je het zegt inderdaad..
Dan moet ze het morgen plaatsen want ze gaat offline toch?
Gaat ze niet een week offline? En de hondsdagen is een maand. Dus genoeg tijd om haar jaarlijkse stokpaardje te dumpen. 😂
pi_218253080
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 19:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hij was wel mee naar Terschelling (of was t texel?) Vorige week.
Ik heb hem niet gezien, wel zie ik dat Sanne al een paar dagen aan de wijn zit 😅
pi_218253139
Mijn kinderen gaan morgen ook op scoutingkamp, maar we zijn nog niet begonnen met inpakken hoor. Ik weet niet waar de familie Geerts zich nou zo druk over maakt.

En met we bedoel ik dat de kinderen hun tas in een uurtje inpakken terwijl ik de hele tijd items roep van de paklijst. Daar doe ik echt geen drie dagen over. Zij ook niet.

[ Bericht 29% gewijzigd door AccurateAllegiance op 18-07-2025 19:45:37 ]
pi_218253152
Ik volg Lot kekeis nog niet zo lang, is zij altijd zo overdreven lyrisch over dingen? Ik denk haast dat de door haarzelf geboekte b&b (10x herhaald ofzo) toch een samenwerking is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Missinglink24 op 18-07-2025 19:49:21 ]
pi_218253163
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 19:28 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik heb hem niet gezien, wel zie ik dat Sanne al een paar dagen aan de wijn zit 😅
De begin foto (ik weet niet hoe je dat noemt haha) van de reel daar stond ie op volgens mij. Dacht dat iemand dat hier gezegd had. Ik vond t ook wel opvallend dat ie verder nergens op te zien was.
pi_218253167
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 19:43 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik volg Lot kekeis nog niet zo lang, is zij altijd zo overdreven lyrisch over dingen? Ik denk haast dat de door haarzelf geboekte (10x herhaald ofzo) toch een samenwerking is.
Volgens mij wel. Hysterisch is haar middle name. Wel gezellig hysterisch vind ik haar
pi_218253173
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 19:40 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Mijn kinderen gaan morgen ook op scoutingkamp, maar we zijn nog niet begonnen met inpakken hoor. Ik weet niet waar de familie Geerts zich nou zo druk over maakt.

En met we bedoel ik dat de kinderen hun tas in een uurtje inpakken terwijl ik de hele tijd items roep van de paklijst. Daar doe ik echt geen drie dagen over. Zij ook niet.
Maar dat komt vast omdat jij niet zo'n plangoeroe bent als AM, want waarom zou je dezelfde dag alles inpakken (wat je van een lijst kan lezen), als je ook 6 dagen van te voren al kan beginnen? Je kan ook stress maken om niks he.
Die kinderen gaan niet dood als ze een onderbroek (al dan niet met niet te lezen stempel) te weinig mee hebben
pi_218253201
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dat komt vast omdat jij niet zo'n plangoeroe bent als AM, want waarom zou je dezelfde dag alles inpakken (wat je van een lijst kan lezen), als je ook 6 dagen van te voren al kan beginnen? Je kan ook stress maken om niks he.
Die kinderen gaan niet dood als ze een onderbroek (al dan niet met niet te lezen stempel) te weinig mee hebben
Nou ja als je kind 1x met scoutingkamp mee is geweest dan weet je dat ze überhaupt maar één onderbroek gebruiken de hele week.
pi_218253310
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 15:45 schreef Henrike het volgende:
Is het gezin van hier naar daar nou uit elkaar? Zie dat ze veel te koop heeft gezet en nieuwe spullen aanschaft.
Het lijkt wel een beetje zo nu, met het verkopen en kopen van al die spullen, opeens naar de sportschool, Pim nergens te bekennen enz. Maar ik vind het wel wat apart dat de reels allemaal zo positief zijn. Mooi natuurlijk (als het echt is), maar het geeft me eerder de indruk dat de klap nog moet komen. Ik hoop dat ze zich hier doorheen weet te slaan.
pi_218253321
Wout en Elise weer een getaway zonder de boys en natuurlijk mét hun prinsesje.
pi_218253355
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
6 dagen reclame voor die tassen, de stempel en ongetwijfeld nog meer waar ik doorgeklikt heb.
pi_218253704
Arme, arme Guus. Kom je helemaal gaar terug van zo'n belevenis, meteen die telefoon weer op je snoet....
pi_218253759
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 20:45 schreef Jannetje91 het volgende:
Arme, arme Guus. Kom je helemaal gaar terug van zo'n belevenis, meteen die telefoon weer op je snoet....
pffff en waarom zegt ze niet, wat goed van je Guus, ik ben zo trots op jouw!!!
pi_218253766
quote:
Ik ben totaal geen AM-fan hoor..

Maar als ze dit niet zou doen zou er hier geklaagd worden dat ze gwen interesse toont en nog geens eens naar hem toe gaat als ze aan komen rijden. Het is wat dat betreft ook nooit goed.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_218253782
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 20:50 schreef miep123456 het volgende:

[..]
pffff en waarom zegt ze niet, wat goed van je Guus, ik ben zo trots op jouw!!!
Hier ben ik het wel mee eens.. wat ik al zeg. Geen AM-fan. Ze komt op mij totaal niet over als een warme, gezellige moeder. Eerder heel praktisch en zakelijk..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_218253875
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 20:51 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]
Ik ben totaal geen AM-fan hoor..

Maar als ze dit niet zou doen zou er hier geklaagd worden dat ze gwen interesse toont en nog geens eens naar hem toe gaat als ze aan komen rijden. Het is wat dat betreft ook nooit goed.
Want? Iedereen hier weet toch dat ze hysterisch op de oprit staat te gillen zodra er ook maar iets van beweging is? Ik denk niet dat er hier ook maar iemand denkt dat ze er niet staat 😅
pi_218254026
Geen enkel beeld van Guus over de finish, Guus met zijn medaille.

Wel een vermoeide Guus, helemaal kapot, gelijk met een camera op z'n neus.

Nergens het woord trots gehoord of gezien...
pi_218254040
Zo, de poly heeft een juicechannel geblokkeerd nadat ze de foto van MB alleen op een strandstoel met peuk en telefoon hadden gefotografeerd,geheel afzijdig, terwijl K en J het samen met de kleintjes heel gezellig hadden.Nergens op de foto's van J. was M te zien,alleen aan het einde een zwartwit fotootje.

Na de juice ineens zogenaamde happy poly foto's, die totaal niet overtuigen.

Waarom? Wat een nepgedoe.
pi_218254079
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 21:17 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Zo, de poly heeft een juicechannel geblokkeerd nadat ze de foto van MB alleen op een strandstoel met peuk en telefoon hadden gefotografeerd,geheel afzijdig, terwijl K en J het samen met de kleintjes heel gezellig hadden.Nergens op de foto's van J. was M te zien,alleen aan het einde een zwartwit fotootje.

Na de juice ineens zogenaamde happy poly foto's, die totaal niet overtuigen.

Waarom? Wat een nepgedoe.
Blijkbaar vinden ze het belangrijk dat hun 'perfecte' leventje online in stand wordt gehouden. JvP heeft blijkbaar ook wat aandacht nodig want zij post een story met Michelle en de tekst 'back to the besties era. Oh nee, toch niet'. Lijkt erop alsof ze hiermee toch reageert op de geruchten.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218254125
quote:
Hij kijkt ook erg ongemakkelijk
pi_218254136
Ik zat een filmpje van Michelle Bollen te kijken maar had denk ik haar stem nooit gehoord. Maar die is dus heel laag en een soort hees. Veel lager dan ik had gedacht. Grappig is dat hoe je een beeld kan hebben van hoe iemand klinkt en hoe dat dan niet klopt.
pi_218254163
En wat anderen ook zeggen: ik heb zelden zoveel foto's van M. gezien in kleding die haar taille benadrukt. Al dat gedraai voor de camera. Dan maak je mij niet wijs dat je een probleem met je ondergewicht hebt. Bovendien genoeg leuke meiden in haar vriendenkring die de kleding kunnen showen.
pi_218254271
Judith werkt aan haar moneymindset. Ik vind het goed dat ze manieren zoekt om geld te verdienen, maar ik zou zo’n Excelsheet nooit kopen. Want ze gaat het sowieso verkopen. Er zijn genoeg gratis formats te downloaden op internet en je helpt vooral haar spaarrekening
pi_218254395
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 21:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Judith werkt aan haar moneymindset. Ik vind het goed dat ze manieren zoekt om geld te verdienen, maar ik zou zo’n Excelsheet nooit kopen. Want ze gaat het sowieso verkopen. Er zijn genoeg gratis formats te downloaden op internet en je helpt vooral haar spaarrekening
Zo inefficiënt ook, elke maand een ander tabblad ipv kolommen naast elkaar per maand... voor redelijk wat mensen zijn de uitgaven en inkomsten vrij stabiel qua vaste lasten en salaris. Lekker elke maand alles handmatig overnemen op nieuwe tabblad of kopieren van tabblad naar tabblad... het ziet er erg amateuristisch uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')