Haha ik (mede burn out’er) moest ook even googlen 😂. En sporten houdt haar toch stabiel? Maar het gaat nu toch weer even niet zo lekker? Goed dat ze hulp zoekt, hopelijk krijgt ze een goede psycholoogquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:14 schreef IlseMarije het volgende:
DBM denkt dat ze een neurodivergende burnout en heeft de huisarts gebeld voor en verwijzing, de huisarts wou haar vanmiddag nog zien maar dat kon niet vanwege de auto (heeft ze geen fiets?) en dus nu volgende week vrijdag een afspraak. Als de huisarts echt dacht dat het zo ernstig was dat ze direct vandaag moest komen had die vast ook wel een plekje vrij voor volgende week vrijdag. (Is het gek dat ik eerst google moest vragen wat een neurodivergente burnout is? 🫣)
Ja ik vind ook dat ze hulp nodig heeft en hoop ook dat ze het gaat krijgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:24 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Haha ik (mede burn out’er) moest ook even googlen 😂. En sporten houdt haar toch stabiel? Maar het gaat nu toch weer even niet zo lekker? Goed dat ze hulp zoekt, hopelijk krijgt ze een goede psycholoog
Ik vind het wel raar dat je diagnoses gaat opzoeken/plakken voordat je een professional hebt gezienquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:28 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat ze hulp nodig heeft en hoop ook dat ze het gaat krijgen.
Oh my god! Je zal de assistente maar zijn bij die praktijk. Die zal haar nummer + geboortedatum wel uit dr hoofd kennenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:14 schreef IlseMarije het volgende:
DBM denkt dat ze een neurodivergende burnout en heeft de huisarts gebeld voor en verwijzing, de huisarts wou haar vanmiddag nog zien maar dat kon niet vanwege de auto (heeft ze geen fiets?) en dus nu volgende week vrijdag een afspraak. Als de huisarts echt dacht dat het zo ernstig was dat ze direct vandaag moest komen had die vast ook wel een plekje vrij voor volgende week vrijdag. (Is het gek dat ik eerst google moest vragen wat een neurodivergente burnout is? 🫣)
En het maakt mij zo boos dat ik voor klachten die ik heb over 1,5 week pas terecht kan (en het zijn serieuze, lichamelijke klachten) en dat DBM meteen terecht kan met een zelf verzonnen diagnose.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:14 schreef IlseMarije het volgende:
Dat ligt ook wel bij je huisarts natuurlijk.... mijn huisarts maakt alleen maar afspraken voor op de dag zelf, kan je niet? Bel dan maar weer terug als je wel kan...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:37 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
En het maakt mij zo boos dat ik voor klachten die ik heb over 1,5 week pas terecht kan (en het zijn serieuze, lichamelijke klachten) en dat DBM meteen terecht kan met een zelf verzonnen diagnose.
Echt, wat een *]%]^[[%• *+ aandachtstrekker.
Wellicht kun je net als de vorige keer 20 pagina's lezen bij Bruna?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:18 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik ga trouwens het boek van AM wel lezen, zo hypocriet ben ik dan ook wel weer😅
Heb een abbo op storytell daar zal het vast wel op komen
Liever doe ik niks waar AM geld aan verdient maar ben toch nieuwsgierig
Gezien haar situatie was het voor mij een reden haar te ontvolgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:52 schreef Earring het volgende:
Wat een geweldige reis heeft de huismuts via een samenwerking gekregen. Prachtige foto’s en filmpjes!
Ja mee eens hoor. Dit is ook een krijgertje natuurlijk. Zoals ze altijd alles kregen: tuingereedschap, meubels, koffietjes, maaltijden. Daarom snap ik ook die huispakken verkoop van haar niet. Dat geld moet dan toch ook allemaal afgestaan denk ik dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:03 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Gezien haar situatie was het voor mij een reden haar te ontvolgen.
Je zal een schuldeiser zijn...
Als zij in een schuldenregeling zitten kan het toch niet zo zijn dat ze niks meer hoeven te doen? Dat ze gewoon doorgaan met hun werk en dus inkomsten genereren lijkt mij heel logisch.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:06 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja mee eens hoor. Dit is ook een krijgertje natuurlijk. Zoals ze altijd alles kregen: tuingereedschap, meubels, koffietjes, maaltijden. Daarom snap ik ook die huispakken verkoop van haar niet. Dat geld moet dan toch ook allemaal afgestaan denk ik dan.
Dit! En ze gaat naar de huisarts voor een verwijzing. Ze gaat er al vanuit dat ze die krijgt. Moet een huisarts niet eerst haar verhaal aanhoren, anamnese doen en dan verder kijken? Maar nee, mevrouw heeft de diagnose alvast zelf gesteld!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:31 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat je diagnoses gaat opzoeken/plakken voordat je een professional hebt gezien
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als zij in een schuldenregeling zitten kan het toch niet zo zijn dat ze niks meer hoeven te doen? Dat ze gewoon doorgaan met hun werk en dus inkomsten genereren lijkt mij heel logisch.
De reis die ze maken vind ik dubbel om te zien. Gelukkig heb ik zelf nooit in een situatie met schulden gezeten en weet ik ook niet wat de afspraken zijn maar als er afspraken zijn met schuldeisers/investeerders zou ik mezelf even gedeisd houden.
Ze moeten natuurlijk blijven volhouden dat alles helemaal geweldig is.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:38 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in.
En ik vind ze sowieso ontzettend overdreven in alles maar dat is weer wat anders haha
Waaaaarom moeten sommige vrouwen tegenwoordig met naveltopjes lopen als ze zwanger zijn? Misschien ben ik ouderwets hoor maar ik vind het echt geen porum. 🥲quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:38 schreef Missinglink24 het volgende:
Wie ook de finish in zicht heeft is Kelly Beukers
Nog even volhouden en dan zijn we verlost van de blote buik wrijf content
Ik vind het ook geen gezichtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:55 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Waaaaarom moeten sommige vrouwen tegenwoordig met naveltopjes lopen als ze zwanger zijn? Misschien ben ik ouderwets hoor maar ik vind het echt geen porum. 🥲
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |