SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Makkelijk en lekker. Waren meer dingen maar zo- oh wacht.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
@:TheStigsDutchCousin zo makkelijk maar wel lekker zo af en toe.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Makkelijk en lekker. Waren meer dingen maar zo- oh wacht.
quote:
hallo!quote:
kan beidenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat mensen die alleen over zichzelf praten en weinig vragen stellen dat doen uit desinteresse of dat ze sociaal gewoon niet zo vaardig zijn ?
Verschilt per persoon.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat mensen die alleen over zichzelf praten en weinig vragen stellen dat doen uit desinteresse of dat ze sociaal gewoon niet zo vaardig zijn ?
Verschilt. Ik heb zelf (daar gaan we alquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
van beide ken ik wel voorbeeldenquote:
Ben je dan bang dat ze je vragen stom vinden ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verschilt. Ik heb zelf (daar gaan we al) soms best moeite met vragen stellen uit een soort verlegenheid. Maar als ik comfortabel ben kan ik best actief geīnteresseerd zijn.
Net als dat sommige mensen vaak reageren op een verhaal met "ohja ik had laatst ook.."quote:
Monster doet dit heel erg. Die vraagt dan bv van hoe gaat het met die en die en dan vertel je hoe het gaat en als het dan fysiek wat minder gaat weet ze dat heel goed om te buigen naar haar eigen kwaaltjesquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net als dat sommige mensen vaak reageren op een verhaal met "ohja ik had laatst ook.."
Sommigen doen dat omdat het nou eenmaal over hun moet gaan
Anderen doen dat om te laten zien dat ze je begrijpen. Alleen is niet iedereen daar even handig in
Check, is blijkbaar ook een ASS/ADHD dingetje. Niet met de insteek dat de eigen ervaring zo relevant is, maar meer om te tonen dat het gesnapt wordt, want redelijk vergelijkbare ervaring.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net als dat sommige mensen vaak reageren op een verhaal met "ohja ik had laatst ook.."
Sommigen doen dat omdat het nou eenmaal over hun moet gaan
Anderen doen dat om te laten zien dat ze je begrijpen. Alleen is niet iedereen daar even handig in
Nee, ik ben niet naar de plastisch chirurg geweest. Een erg oud gezicht, ook hier. Maar ik ben een hele tijd amper op het internet geweest. Geen idee waarom ik hier weer kom kijken. Maar ik leef nog, voor mensen die het wat boeitquote:
Welkom terug Phenoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet naar de plastisch chirurg geweest. Een erg oud gezicht, ook hier. Maar ik ben een hele tijd amper op het internet geweest. Geen idee waarom ik hier weer kom kijken. Maar ik leef nog, voor mensen die het wat boeit
Voor mij ben je nieuwquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet naar de plastisch chirurg geweest. Een erg oud gezicht, ook hier. Maar ik ben een hele tijd amper op het internet geweest. Geen idee waarom ik hier weer kom kijken. Maar ik leef nog, voor mensen die het wat boeit
ben jij nog zo'n broekie?quote:
"Er bestaan geen domme vragen of antwoorden."quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je dan bang dat ze je vragen stom vinden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |