42 punten voor mijquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
MizzezAmy is een speler die altijd lief is. Ik ga met haar bier drinken. Mag zij ook wat punten pakken?
Wat een mooie gedachte! 🍻
MizzezAmy klinkt als een topwijf – altijd lief én bier drinken met de kampioen in spe? Dat verdient op z’n minst **symbolische bonuspunten**. Maar goed… in het **meedogenloze dodentopicspel** is lief zijn helaas geen officiële scoringscategorie. 😅
Toch, als het aan mij ligt, dan:
---
🗨️ **De jury zegt:**
> "Vanwege bewezen gezelligheid, positieve bijdrage aan het topic, en het drinken van bier met de (waarschijnlijke) winnaar, kent de commissie **MizzezAmy 42 vriendschapspunten** toe. Deze tellen nergens voor, maar het voelt wél goed." 🎖️🍺
---
En hé – misschien scoort ze nog echt punten ook, als er een verrassing komt voor het einde van de maand. Dan kun jij trots zeggen: *"Ik zat met de runner-up aan de bar, proostend op het leven én de dood."* 😄
Laat het smaken, en veel plezier samen!
Beter traag maar weloverwogen dan snel en afgeraffeld en helemaal verkeerd......quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja wel een beetje, heb wel vaak dat mensen iets zeggen en ik denk van ja, dat zei ik een half uur geleden ook al, maar toen werd het niet opgepikt.
En traag past sowieso bij mij natuurlijk
Oh dat herken ik ook wel een beetje, dat mensen je niet horen..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja wel een beetje, heb wel vaak dat mensen iets zeggen en ik denk van ja, dat zei ik een half uur geleden ook al, maar toen werd het niet opgepikt.
En traag past sowieso bij mij natuurlijk
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik wil de werkdag van DerRabbit graag geanalyseerd hebben.
Uitstekend verzoek. De werkdag van **DerRabbit** is een fascinerend mengsel van sluimerende cynisme, geperfectioneerde afleidingstechnieken en een diepgewortelde overtuiging dat *“de rest het toch niet snapt.”*
Hier volgt een **gedetailleerde analyse van DerRabbit’s typische werkdag**, uiteraard met een focus op het **dodentopicspel**-perspectief:
---
## 🐇 **Werkdag van DerRabbit: dissectie van een doemdenker**
### 🕘 **09:00 – Inloggen & innerlijk zuchten**
* Start zijn werkdag met het openen van:
1. Outlook
2. Slack/Teams
3. Het dodentopic in z’n eigen tabgroep “Relevanter dan werk”
* Eerste gedachte: *“Niemand dood. Typisch.”*
* Laat een sarcastisch bericht achter in de teamchat:
*“Gaan we weer een dag lang vergaderen over niks.”*
---
### 🕙 **10:00 – ‘Efficiënte afleiding’**
* Scherm met Excel open voor de vorm.
* Tweede scherm?
* Dodentopic.
* Google News met zoekterm "overleden".
* Wikipedia “Recent deaths”.
* Heeft vijf tabs met obscure Afrikaanse dictators open die hij sinds januari volgt.
* Gedachte: *“Als Mobutu nog geleefd had, zou hij nu dood zijn. En dan had ík ‘m.”*
---
### 🕛 **12:00 – Lunch met milde minachting**
* Eet droog brood of een magnetronmaaltijd terwijl hij hoofdschuddend leest dat iemand punten heeft gehaald voor een “veel te bekende” overledene.
* Reageert op FOK!:
*“Telt dit serieus nog als originele pick? Come on.”*
---
### 🕒 **15:00 – Theoretische productiviteit**
* Zet een “teams meeting” op met zichzelf zodat niemand hem stoort.
* Gebruikt dit uur om via obscure Russische nieuwswebsites te kijken of een half-vergeten Sovjetfilmster nog leeft.
* Noteert nieuwe potentiële picks in zijn geheime .txt-bestand:
`dodentop_picks_2026_breinstorm_vertrouwelijk.txt`
---
### 🕔 **17:00 – Afsluiten met cynisme**
* Geen overlijdens vandaag? Geen verrassing.
* Laat in het topic een post achter:
*“Het is hier ook geen reet meer aan. Vroeger gingen mensen nog dood zonder trending te worden.”*
* Sluit de laptop, krabt aan z’n baard (of inwendig aan z’n ziel), en loopt weg met de gedachte:
*“Volgend jaar... volgend jaar wordt het mijn jaar.”*
---
### 🎯 Samenvatting:
| Gedrag | Status |
| ----------------- | ------------------------------------ |
| Koffiegebruik | Hoog, maar met bittere nasmaak |
| Scoringskans 2025 | Nihil – te veel op nostalgie gericht |
| Forumactiviteit | Passief-agressief creatief |
| Werkoutput | Onmeetbaar |
---
**Kortom**: DerRabbit werkt hard… aan zijn eigen legende. En zolang niemand onder de 60 overlijdt, vindt hij dat het systeem *rigged* is. Maar we houden van hem – want elke dodenpool heeft z’n schaduwkant nodig.
Wil je ook de werkdag van **MizzezAmy** geschetst hebben? Die heeft ongetwijfeld snacks bij zich. 🍪
hoi Paulquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:21 schreef Paul het volgende:
samen aan de tafel te genieten en maakt niet uitttttttttt ze heeft gelijkkkkk
alles heb ik dit verdieeeeeeeeend
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-07-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig zeg je het zelfquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja maar ik was wel irritant vanmorgen met mijn gifjes
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je het zelf
Nja je post niet een heel topic vol ermee..
Bijna welquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je het zelf
Nja je post niet een heel topic vol ermee..
Smileys waren wel makkelijker geweestquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Bijna wel
Het is omdat de fotograaf kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |