Hahahaha....quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De meeste islamitische landen hebben vrede.
Het zijn dus mensen geallieerd aan die regering die de Druze aanvallen. Wat begrijp je hier niet aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik las in het Syrië topic dat Israël 1000 regeringstroepen heeft laten sneuvelen en dat de strijdende partij tegen de Druze nu stamleden zijn. De regering gaat dat moeten aanvullen en traditioneel gaat dat onvrijwillig, of het lukt ze niet en we gaan weer een all out burgeroorlog in.
Je jaagt Israël wel op kosten met je terugsturen. Onverwacht!
Israël is bijna permanent in oorlog omdat het permanent wordt aangevallen door Islamtische volkeren en landen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Leesbrilletje nodig?
We hadden het over islamitische en joodse landen. Het merendeel van de islamitische landen is in vrede ja. Niet iedereen, dat schreef ik nergens. Israël is bijna permanent in oorlog. Net zoals het tweede land qua aantallen Joden. Als de islam zo gretig cynisch de religie van de vrede genoemd mag worden, waarom niet de originele religie gebaseerd op warlords en oorlogsmisdadigers?
Daar had ik het niet over.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Leesbrilletje nodig?
We hadden het over islamitische en joodse landen. Het merendeel van de islamitische landen is in vrede ja. Niet iedereen, dat schreef ik nergens. Israël is bijna permanent in oorlog. Net zoals het tweede land qua aantallen Joden. Als de islam zo gretig cynisch de religie van de vrede genoemd mag worden, waarom niet de originele religie gebaseerd op warlords en oorlogsmisdadigers?
Ik vind dit zo grappig. Net zoals de gezamenlijke oefeningen in Marokkoquote:Handel tussen Marokko en Israël groeit ondanks boycotcampagnes
23
27 JUN '24 | MAROKKO
De handelsbetrekkingen tussen Marokko en Israël hebben zich in de eerste vijf maanden van dit jaar sterk ontwikkeld, ondanks de Israëlische genocide in Gaza en de daaraan gerelateerde boycotacties in sommige landen.
First comes Saturday, then comes Sunday.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat zou zeer kwalijk zijn als Nederlandse bestuurders zich gaan inlaten met zoals je dat zo mooi noemt de “Palestijnse zaak”, wat niks anders is dan het sympathiseren met een terreurverheerlijkend volk; een doodscultus. Als je deze weg ingaat moet je niet raar opkijken dat vroeg of laat dit tegen je keert. Vandaag zijn het nog de joden die dood moeten tegen welke prijs dan ook, morgen zijn het de kafirs. Extreem links is met vuur aan het spelen.
Marokko past wat betreft illegale zeer gewelddadige bezettingen wel bij Israël.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:28 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Ik vind dit zo grappig. Net zoals de gezamenlijke oefeningen in Marokko
Overal waar de islam zich mengt wordt het uiteindelijk stront.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Leesbrilletje nodig?
Bedankt voor het maken van mijn punt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zijn dus mensen geallieerd aan die regering die de Druze aanvallen. Wat begrijp je hier niet aan?
[..]
Israël is bijna permanent in oorlog omdat het permanent wordt aangevallen door Islamtische volkeren en landen.
De Islam is dan ook de enige religie die is gebaseerd op een 'warlord' op jouw termen te gebruiken. Mohamed was namelijk een legerleider, Mozes en Jezus waren dit niet. Uit deze fundamentalistische interpretatie van heilige teksten halen Islamisten ook hun inspiratie. Nu is de grote vraag natuurlijk waarom spring jij telkens in de bres voor de Islam? Waarbij je het probleem elders probeert te leggen, onder meer bij Israël en de VS.
Jij ziet de verhalen in het Oude Testament als historisch correcte gebeurtenissen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bedankt voor het maken van mijn punt.
Moord op en gijzeling van burgers was al dagelijkse kost voor 7 oktober, maar dan door Israël.
In het jodendom zijn er natuurlijk veel meer profeten dan alleen Mozes de kindermoordenaar. Eliyahu liet 450 priesters van een andere religie vermoorden. Een ander liet tientallen kinderen verscheuren omdat ze hem kaal noemden. Enz enz enz. Maar als kers op de taart was Mozes ook een warlord die in een van zijn oorlogen oa 32.000 maagden had veroverd waarvan 1 op de 50 voor hem persoonlijk waren. Numeri 31 voor de passage. Hmm waar zou een warlord honderden maagden voor nodig hebben?
Zo agressief bejegend en nog geen trek om hier consequenties aan te willen verbinden, sterker nog, een aandrang om juist consequenties voor dit wangedrag te voorkomen.. Echt helemaal van het padje af die Dijksmaquote:De burgemeester vertelt dat ze intuïtief handelde door te de-escaleren. Op beelden uit de raadszaal is te zien hoe ze voorop gaat richting de betogers en naar hen gebaart dat ze de zaal moeten verlaten. Dijksma wilde de politie er niet bij halen om de betogers uit de zaal te verwijderen.
"Dat pad moeten we niet op. In dit land moeten democratische vergaderingen plaatsvinden zonder dat de politie daar bij is." Bovendien kunnen er jarenlange celstraffen worden gegeven voor het verstoren van een raadsvergadering. Daar wilde Dijksma deze mensen tegen beschermen, vertelt ze.
Welk punt denk je te maken?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij ziet de verhalen in het Oude Testament als historisch correcte gebeurtenissen?
Die van verbazing.quote:
Dat is natuurlijk niet waar. Je verzint er weer eens dingen bij. Helaas een terugkerend fenomeen in discussies.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Moord op en gijzeling van burgers was al dagelijkse kost voor 7 oktober, maar dan door Israël.
Er hier ook weer over Mozes. Daarnaast zegt het genoeg dat je er nu andere, minder relevante figuren moet bijhalen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In het jodendom zijn er natuurlijk veel meer profeten dan alleen Mozes de kindermoordenaar. Eliyahu liet 450 priesters van een andere religie vermoorden. Een ander liet tientallen kinderen verscheuren omdat ze hem kaal noemden. Enz enz enz. Maar als kers op de taart was Mozes ook een warlord die in een van zijn oorlogen oa 32.000 maagden had veroverd waarvan 1 op de 50 voor hem persoonlijk waren. Numeri 31 voor de passage. Hmm waar zou een warlord honderden maagden voor nodig hebben?
Ja maar Mozes.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar. Je verzint er weer eens dingen bij. Helaas een terugkerend fenomeen in discussies.
[..]
Er hier ook weer over Mozes. Daarnaast zegt het genoeg dat je er nu andere, minder relevante figuren moet bijhalen.
Bovendien negeer je mijn vraag. Ik zal deze daarom dus nogmaals stellen: Waarom spring jij telkens in de bres voor de Islam?
Geloven wat er in sprookjesboekjes geschreven staat...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zie het niet als de waarheid, maar dat doet er in dit geval ook niet toe. Probeer even 5 seconden na te denken waarom het niet uitmaakt of de verhaaltjes van een religie echt waar zijn bij de beoordeling of die religie wel of niet ongezellig is en als je het nog niet snapt mansplain ik het wel even voor je.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Die van verbazing.
Ik had niet gedacht dat iemand überhaupt zoiets als waarheid of argument zou kunnen zien. Hier op Fok.
Of bedoelde je wellicht wat anders?
Met je Mozes-argument.![]()
Ik geef je de passage van Mozes en je bent te verrot om hem op te zoeken. Je had ongelijk en het jodendom is vol massamoordenaars en warlords, waaronder de hoogste profeet. 32.000 maagden om te verkrachten. Dit is de religie die jij aan het verdedigen bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar. Je verzint er weer eens dingen bij. Helaas een terugkerend fenomeen in discussies.
[..]
Er hier ook weer over Mozes. Daarnaast zegt het genoeg dat je er nu andere, minder relevante figuren moet bijhalen.
Bovendien negeer je mijn vraag. Ik zal deze daarom dus nogmaals stellen: Waarom spring jij telkens in de bres voor de Islam?
Stockholm syndroom.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zo agressief bejegend en nog geen trek om hier consequenties aan te willen verbinden, sterker nog, een aandrang om juist consequenties voor dit wangedrag te voorkomen.. Echt helemaal van het padje af die Dijksma
Dat niet alleen, we zien anno 2025 geen Joden of Christenen op slachtpartijen trekken in naam van hun religie. Bij moslims in dit wél het geval. Sterker nog, volgens de heilige geschriften is het sterven in zo'n strijd in naam van de vermeende 'Allah' een van de meest eervolle manieren om te sterven. En in plaats van dit gewoon te erkennen en onze huidige tijd de problematisch aard hiervan in te zien, kunnen sommige Westerlingen (we weten allemaal wel welk soort) dit niet opbrengen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:31 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Geloven wat er in sprookjesboekjes geschreven staat...
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik geef je de passage van Mozes en je bent te verrot om hem op te zoeken. Je had ongelijk en het jodendom is vol massamoordenaars en warlords, waaronder de hoogste profeet. 32.000 maagden om te verkrachten. Dit is de religie die jij aan het verdedigen bent.
Ik heb een schijthekel aan hypocrisie. Voorheen spanden moslims op fok daarin de kroon, nu types zoals jij.
De schrijvers van die sprookjesboeken hebben daarmee voor veel verdeeldheid gezorgd, moderne mensen hebben daardoor nog steeds veel last van ouderwetse medemensen met ouderwetse opvattingen, tradities en rituelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:31 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Geloven wat er in sprookjesboekjes geschreven staat...
Vind je het gek? Het is haar achterban. Groenlinks-PvdA is het roerend eens met dit gajes.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zo agressief bejegend en nog geen trek om hier consequenties aan te willen verbinden, sterker nog, een aandrang om juist consequenties voor dit wangedrag te voorkomen.. Echt helemaal van het padje af die Dijksma
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |