Ja, daarom moet je ook gewoon knuppelen en opsluiten. De reden dat dat niet gebeurt is kruiperigheid van burgemeesters en het OM die niet de democratie verdedigen tegen aanvallen omdat ze het wel ongeveer eens zijn met misdrijfplegers.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je op voorhand al weet dat dit gaat gebeuren zou ik het achter gesloten deuren doen, maar goed dat is mijn visie. Nu blijft het bij verstoren en schreeuwen, wat gebeurt er een volgende keer? Het gaat ook om de veiligheid van mensen in de raadszaal.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De meeste islamitische landen hebben vrede. Het enige joodse land is bezig met genocide en oorlog in meerdere landen
Dat was al wel duidelijk; compleet met standaard bullshit retoriek.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar ik ben dan ook zeer pro Palestina. Ik durf die aanname niet te doen bij mensen die dat niet zijn.
Een land is niet altijd 100% goed of fout. Israël doet dus ook niet alles fout.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is geen genocide.
Het enige Joodse land is zich bezig te verdedigen jegens de aanvallen uit Islamitische landen. En moet vervolgens ook nog ingrijpen omdat in een Islamitisch buurland de aanval wordt ingezet op een religieuze en etnische minderheid. Maar blijf lekker de boel verdraaien joh. Heb jij ondertussen het geweld jegens de Druze al afgekeurd aangezien je zo tegen genocides bent?
Ik heb geweld tegen de Druze meermaals afgekeurd en ga mij niet uitspreken tegen de PVV die Syriërs wil terugsturen, het geweld van de Syrische regering richt zich namelijk op specifieke groepen. Die mogen van mij hier blijven, de rest kan terug.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het lijkt alleen maar zo?
Nee dat heb ik nog niet gedaan. Maar bij deze: foei Syrische regering. Stop met het afbranden van mensen hun huizen en schieten op burgers.
Heb jij het geweld al afkeurt en je uitgesproken tegen de PVV die vluchtelingen terug wil sturen naar die verschrikkelijke regering daar?
Omdat hij je Benjamin noemt?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Weer de schuld van de joden aldus extreem links, wat verrassend.
Kolonisten, Netanyahu, Smotrich... Daar zit het probleem, inderdaad. Vrede terwijl dit soort figuren het land bestieren is volstrekt onmogelijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:54 schreef archito het volgende:
[..]
Een land is niet altijd 100% goed of fout. Israël doet dus ook niet alles fout.
Maar de handelingen van Israël in Gaza zijn gewoon fout. Net als die enge ideeën van de ultra rechtse ministers in het kabinet van Netanyahu. Die pleiten gewoon openlijk voor etnische zuivering.
Dat eerste is natuurlijk niet waar en dat de Palestijnen behoorlijk discutabel gedachtegoed omarmen en op grote schaal achter de denkbeelden van Hamas staan is simpelweg een feit. Beide punten zijn hier al meermaals besproken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:59 schreef archito het volgende:
[..]
Omdat hij je Benjamin noemt?
Sinds wanneer is kritiek op de regering van Israël gelijk aan jodenhaat?
Het valt me altijd op dat Israël aanhangers vaak twee kanten op generaliseren. Kritiek op Israël is Jodenhaat en alle Palestijnen zijn slecht en Hamas.
Zo'n waardeloos en infantiel frame dat Yesilguz ook regelmatig volgt.
Laat dat frame nu net zo hardnekkig aanwezig zijn bij het volk dat hier al anderhalf jaar zégt Palestina aan te hangen. Kritiek op Hamas is kritiek op Palestijnen, ja zelfs 'de Islam' en heel de Arabische wereld, het is een uiting van 'koloniaal Westers-Amerikaans-Zionistisch' denken, die afkeer jegens een terroristische beweging.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:59 schreef archito het volgende:
[..]
Omdat hij je Benjamin noemt?
Sinds wanneer is kritiek op de regering van Israël gelijk aan jodenhaat?
Het valt me altijd op dat Israël aanhangers vaak twee kanten op generaliseren. Kritiek op Israël is Jodenhaat en alle Palestijnen zijn slecht en Hamas.
Zo'n waardeloos en infantiel frame dat Yesilguz ook regelmatig volgt.
Waar je wederom niks tegenin kon brengen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was al wel duidelijk; compleet met standaard bullshit retoriek.
Om dan als dienstplichtigen medeverantwoordelijk te worden voor de moord op Druze? Of mag ik weer geen stapje verder denken als daarin het boosaardige van je standpunt schuilt?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb geweld tegen de Druze meermaals afgekeurd en ga mij niet uitspreken tegen de PVV die Syriërs wil terugsturen, het geweld van de Syrische regering richt zich namelijk op specifieke groepen. Die mogen van mij hier blijven, de rest kan terug.
Oh ik heb hier al ettelijke malen aangegeven dat heel dat Midden-Oosten een vergaarbak van schending van mensenrechten is, al eeuwen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waar je wederom niks tegenin kon brengen.
Heb je een tldr?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ik heb hier al ettelijke malen aangegeven dat heel dat Midden-Oosten een vergaarbak van schending van mensenrechten is, al eeuwen.
Ik heb ook de lijsten gepubliceerd m.b.t. mate van democratie, vrijheid, vrouwen- en homorechten, godsdienstvrijheid, toegang tot onderwijs en rechtsspraak, waaruit blijkt dat vooral de islamitische landen die je hier natuurlijk conform je nieuwe religie - de Pro-Palestina cult - even komt ophemelen als sprankelende utopieën van vrede, gelijkheid en tolerantie, steevast op negatieve wijze eruit springen.
Ik wil dat hier nog wel een keer doen. Maar dat gaat geen nut hebben bij sekte-aanhangers. Er is een Waarheid die verspreid en verdedigd moet worden, plus een simplistisch wereldbeeld, en dus volstaat het voor diezelfde aanhang wanneer het dogma uitgesproken wordt 'dat het enige Joodse land ter wereld' hét probleem op aarde is, en als dat maar verdwijnt, er een walhalla van vrede en menslievendheid ontstaat.
Zoals in de islamitische landen.
Maar wapper je vlaggetje, zing je slogans en draag je sjaaltje.
Zoals altijd bij zeloten: wordt het te inhoudelijk en te lang, haakt men af.quote:
Kijk, een goedprater van bedreigingquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:23 schreef Stefanovich het volgende:
Omdat Den Haag verzaakt in een fatsoenlijke reactie op de genocide op de Palestijnen door Israel krijg je dit.
En dan gillen ze dat je (extreem) rechts bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het doel van die activisten lijkt sowieso te zijn om zoveel mogelijk mensen tegen de goede zaak in het harnas te jagen. Veel sympathie voor de Palestijnse zaak kweken ze in elk geval niet, integendeel.
Van wat we kunnen zien van de videos zijn het losse gewapende groepen geallieerd aan de huidige machthebbers in Syrië (wat natuurlijk ook een voormalige terreurgroepering betreft). Van een concrete dienstplicht kun je daar niet spreken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Om dan als dienstplichtigen medeverantwoordelijk te worden voor de moord op Druze? Of mag ik weer geen stapje verder denken als daarin het boosaardige van je standpunt schuilt?
Grapje hoor. Ik zag er gewoon weer niks tussen waaruit blijkt dat het jodendom niet de religie van de "vrede" is met hun 100% oorlogsscore.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals altijd bij zeloten: wordt het te inhoudelijk en te lang, haakt men af.
"FRIE PALLESTEIN" krijst niet alleen makkelijker, het is ook zo goed te onthouden.
Slogans en soundbites. Niet meer dan dat, s.v.p. Zelf nadenken, laat staan zelf zaken onderzoeken, is te complex.
Ik las in het Syrië topic dat Israël 1000 regeringstroepen heeft laten sneuvelen en dat de strijdende partij tegen de Druze nu stamleden zijn. De regering gaat dat moeten aanvullen en traditioneel gaat dat onvrijwillig, of het lukt ze niet en we gaan weer een all out burgeroorlog in.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Van wat we kunnen zien van de videos zijn het losse gewapende groepen geallieerd aan de huidige machthebbers in Syrië (wat natuurlijk ook een voormalige terreurgroepering betreft). Van een concrete dienstplicht kun je daar niet spreken.
"Am Ysraël Chai" is ook niet heel moeilijk om te onthouden.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals altijd bij zeloten: wordt het te inhoudelijk en te lang, haakt men af.
"FRIE PALLESTEIN" krijst niet alleen makkelijker, het is ook zo goed te onthouden.
Slogans en soundbites. Niet meer dan dat, s.v.p. Zelf nadenken, laat staan zelf zaken onderzoeken, is te complex.
Een religie met 100% oorlogsscore.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grapje hoor. Ik zag er gewoon weer niks tussen waaruit blijkt dat het jodendom niet de religie van de "vrede" is met hun 100% oorlogsscore.
Leesbrilletje nodig?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een religie met 100% oorlogsscore.
En er is ondertussen 'vrede in islamitische landen'.
Gaat het verder?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |