Bron: https://www.nu.nl/buitenl(...)iegen-in-italie.htmlquote:De Oostenrijkse avonturier Felix Baumgartner is donderdag in Italiė overleden tijdens een vlucht met een paramotor, melden Italiaanse media. In 2012 was hij wereldnieuws met een parachutesprong vanuit de ruimte. Hij werd daarmee de eerste mens die in vrije val de geluidsbarričre wist te doorbreken.
Dit is wel heel matig vertaald ergens vandaan? Sportster? Botsing? Vliegtuig?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Dit schrijft Daily Mail;
De 56-jarige Oostenrijkse sportman verloor naar verluidt donderdag rond 16.00 uur de controle over zijn vliegtuig in Porto Sant'Elpidio, Marche.
Volgens de Italiaanse lokale media stortte de waaghals in het zwembad van een hotelcomplex neer nadat hij zich onwel voelde voordat hij vertrok.
Voorlopige informatie suggereert dat Baumgartner al dood was toen de botsing plaatsvond.
Kort voor zijn dood plaatste de sportster een video op sociale media. Daarop was te zien hoe hij cirkels boven een veld zweefde, zich totaal niet bewust van de tragedie die op handen was.
[ afbeelding ]
Extreme athlete Felix Baumgartner has died in a paragliding crash in Italy.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is wel heel matig vertaald ergens vandaan? Sportster? Botsing? Vliegtuig?
Vreemde tekst, 'after feeling unwell before taking off'quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:33 schreef Kim-Holland het volgende:
after feeling unwell before taking off
Zo klopt het.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:21 schreef ddx het volgende:
[..]
Vreemde tekst, 'after feeling unwell before jerking off'
Oei ik voel me niet zo lekker, miaschien moet ik eens naar een dokter, nou ja, eerst paragliden nuquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:21 schreef ddx het volgende:
[..]
Vreemde tekst, 'after feeling unwell before taking off'
Hoe idiote capriolen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:36 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Heeft bij zijn val ook iemand anders verwond met zijn idiote capriolen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |