SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende: [..] Ja ik heb dit hier onlangs geleerd, @:Lovely had het over strontmuggen, die kende ik niet
![]()
Omdat ze ook op stront zitten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hit me upquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij woont dan ook in het Noorden, dit zie ik als een bevestiging van mijn stellingquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:08 schreef gebrokenglas het volgende: [..] Ik zeg ook 'neef' tegen een mug.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik had Prikkende niffo'squote:Op donderdag 17 juli 2025 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had een andere TT, maar dat maakt niet uit.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb over meerdere maanden de hoeveelheid reacties en mijn positie vastgelegd op inschrijfduur, loting en directkanswoningen. Ik weet wat voor spel ik aan meedoe, en reageer op alles binnen anderhalf uur OV van m'n werk.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Ik sla over.
Wel begaande grond en een tuin🐙![]()
nou het is niet "straks" het is nu al waar ik dus tegen aan loop, sterker nog en zeker ik werk in de elektro.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Haha ja, het is ideaal om even snel op te zoeken wat een wombat eet of wie de 5e president was. Maar als je er je hele opleiding mee "doet", ben je straks een wandelend diploma met het probleemoplossend vermogen van een pannenkoek. En dan mag jij als collega alles gaan fixen terwijl zij ChatGPT vragen hoe een stekker werkt. Gezellig hoor.
Ik durf ze niet te vertrouwen op kennis van een opleiding.
Want ze hebben dat papiertje wel? maar als ze dan in de praktijk meelopen, merk je al snel, dat ze er geen ene kloot dus van snappen waar ze mee bezig zijn.
En dat is gevaarlijk wel (nu in elektro vertrouw je nooit iemand en altijd zelf checken). maar het is geen goede ontwikkeling dit.Do what you love, love what you do!![]()
Oh heerlijk !quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:13 schreef StevenHyde het volgende:
Met stromae op mijn oren wandelend bolk![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
De kans is deprimerend trouwens. Kan het niet aanbevelen.
Particulier huren is ook niet te doen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
maargoed ik zou de mentions nog ff nagaan
ze staan in beeld ook, dus ff snel doorlopen.
Do what you love, love what you do!![]()
neefjes, vliegjes, dat is eigenlijk hetzelfde hier.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in het Noorden, dit zie ik als een bevestiging van mijn stellingHow can I make this topic about me?![]()
Nope.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Particulier huren is ook niet te doen🐙![]()
Nee jijquote:
Wat kost dat tegenwoordig?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Particulier huren is ook niet te doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vanaf 1200 euro per maand ofzoquote:
Mijn neefje huurt samen met 33n vriend bij de boompjes. Iedereen 1100 euro
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
oke over dit. En voor de rest was het beetje onzin en reactie op dus wat ik had.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zover was ik nog niet![]()
Ik ben nu bij @:kreeHoe was kree in het echt
Waarom ik niet bij de meet was...
Het hele idee leek en lijkt me trouwens nog steeds leuk.
Al met al, ik vond het tever weg, andere dingen ff aan mijn hoofd ook behalve dat.
Dus denk naja kreetje, hoeveel ga je hieraan hebben?
Ik dacht ff wss niet veel. Het was natuurlijk wel een goeie kans geweest om ff in het echt mensen te ontmoeten waar ik hier best al lang mee praat.
Maarja ik heb hem overgeslagen dus.
wat ik denk trouwens he? is dat sommigen hier heel anders overkomen alsdan ze eigenlijk zijn.
incl mezelf wel dus.
Zal allemaal wel meevallen, wss zijn we allemaal redelijk normaal met onze eigen gekke dingen. en mag ook best?
Ik heb er geen moeite mee, daarom probeer ik iig nooit iemand aan te vallen.Do what you love, love what you do!![]()
Jezus christus aan het kruis wat een poen, dat is meer dan 2x mijn hypotheekquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vanaf 1200 euro per maand ofzo
Mijn neefje huurt samen met 33n vriend bij de boompjes. Iedereen 1100 euro
De volgende keer kom je wel?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:19 schreef kree het volgende:
[..]
oke over dit. En voor de rest was het beetje onzin en reactie op dus wat ik had.
Waarom ik niet bij de meet was...
Het hele idee leek en lijkt me trouwens nog steeds leuk.
Al met al, ik vond het tever weg, andere dingen ff aan mijn hoofd ook behalve dat.
Dus denk naja kreetje, hoeveel ga je hieraan hebben?
Ik dacht ff wss niet veel. Het was natuurlijk wel een goeie kans geweest om ff in het echt mensen te ontmoeten waar ik hier best al lang mee praat.
Maarja ik heb hem overgeslagen dus.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: