Lekker hoorquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Alleen dan wat meer pepers erbij en sambal![]()
En dan invriezen
En dan zijn ze nog van mini formaat ook.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
Topkings zijn gewoon oplichters. Ze hadden een tijdje ook redelijke imitatie bij de Lidl voor weinig. Beetje zoals Desperados ook zo schofterig duur is en Camaro wel een normale prijs heeft.
camaro ken ik niet trouwens.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
Topkings zijn gewoon oplichters. Ze hadden een tijdje ook redelijke imitatie bij de Lidl voor weinig. Beetje zoals Desperados ook zo schofterig duur is en Camaro wel een normale prijs heeft.
ik heb ook geen blender gebruikt. Je kan ze gewoon goed fijn snijden met een mes. Was bang dat je in de blender meer een pap krijgt/quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:25 schreef Doug-Heffernan het volgende:
mike hey
ik heb geen blender haha lol
Is dat ook tequilabier? Ik bedoel deze:quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
camaro ken ik niet trouwens.
Wel cerveza van AH huismerk.
[ afbeelding ]
haha bedankt voor de tipquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik heb ook geen blender gebruikt. Je kan ze gewoon goed fijn snijden met een mes. Was bang dat je in de blender meer een pap krijgt/
ahh, die nog niet gezien. Is die camaro can een specifieke winkel?quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is dat ook tequilabier? Ik bedoel deze:
[ afbeelding ]
Dors heeft ze ook:
[ afbeelding ]
IJskoud echt godendrank met warm weer.
Ook van de Lidl, maar ik kan me voorstellen dat het niet duidelijk naar voren kwam in mijn eerdere post. Voorheen was een sixpack echt 4 euro ofzo, maar volgens mij is het inmiddels wel al 5 nog iets. Heel soms in de aanbieding met de plus app (quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ahh, die nog niet gezien. Is die camaro can een specifieke winkel?
Die van de AH is tequilabier. Gewoon een namaak van Desperados, maar dan de helft van de prijs. Overigens lekkerder dan Desperados
ik vlog nog wel eens op mn facebook maar kan je hier niet posten?quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
kun je nog eens een video opnemen
doe maar youtubequote:Op donderdag 17 juli 2025 19:05 schreef marretak het volgende:
[..]
ik vlog nog wel eens op mn facebook maar kan je hier niet posten?
was mn utube kanaal opeens kwijt kwijt en dat kwam via een aanval van een fok lezer, en nu weinig trek een tweede kanaal te openen,...quote:
ja nee okquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:13 schreef marretak het volgende:
[..]
was mn utube kanaal opeens kwijt kwijt en dat kwam via een aanval van een fok lezer, en nu weinig trek een tweede kanaal te openen,...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |