abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 17:35:37 #151
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_218241473
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 17:33 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Zij die aan het werk zijn groeten u :W
Ik was ook aan het werk :W
  donderdag 17 juli 2025 @ 17:35:47 #152
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218241476
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 17:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
HAHA José doet net alsof Remco van een andere generatie is als Pogi _O-
Hij wel een halve generatie aan Tours gemeden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_218241477
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 17:35 schreef Spaulding het volgende:
Lipo en Onley rijden nog naar Vingegaard toe
Neuh
  donderdag 17 juli 2025 @ 17:35:55 #154
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_218241480
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Zit nog niet eens aan de 25.
Ja oke, maar weten we waar Riis rond deze kilometer zat?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_218241484
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 17:35 schreef Spaulding het volgende:
Lipo en Onley rijden nog naar Vingegaard toe
Winnen wel niet veel tijd tot nu toe.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  FOK!Fotograaf donderdag 17 juli 2025 @ 17:36:17 #156
842 Zorro
Z
pi_218241486
Pogi is ook aan het werk
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_218241487
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 17:35 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Ja oke, maar weten we waar Riis rond deze kilometer zat?
Ook op 4 kilometer van de finish?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218241489
Onley, vechter _O_
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218241492
Wit wordt wel leuk straks

(en groen)
  donderdag 17 juli 2025 @ 17:37:13 #160
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_218241493
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 17:36 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ook op 4 kilometer van de finish?
🤷🏼♂
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_218241495
Harder rijden dan een medisch experiment met een hematocriet van 60
Jack does it in real time...
  donderdag 17 juli 2025 @ 17:37:36 #162
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_218241496
27
Put these foolish ambitions to rest.
pi_218241497
Ongeloofwaardig dit.
U MAD?
pi_218241498
Ik vind het nog heel lang tot 2030
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218241499
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 17:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Hij kan altijd nog vallen...
Je hoeft maar 1 teamgenoot op te offeren om hem in een bocht eraf te tikken..
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 17:37:57 #166
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_218241501
De brommer van Jonas ploft
Jack does it in real time...
pi_218241502
Lijkt wel alsof het werken aan de explosiviteit ten koste is gegaan van het pure klimmen bij Vingegaard.
  donderdag 17 juli 2025 @ 17:38:06 #169
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218241504
Morgen wordt zo ook met minuten gesmeten. Lachwekkend.
pi_218241506
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 17:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind het nog heel lang tot 2030
Wat gaat er dan gebeuren?
  Redactie Sport donderdag 17 juli 2025 @ 17:38:16 #171
451829 crew  H.Vviv
pi_218241508
Vingegaard had ik wel een niveau hoger verwacht dan dit.
pi_218241509
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 17:37 schreef Slobeend het volgende:
Visma hebben zichzelf gesloopt.
Jorgenson vies slecht vandaag.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218241510
Het gelijk van Trine
  FOK!Fotograaf donderdag 17 juli 2025 @ 17:38:24 #174
842 Zorro
Z
pi_218241511
Erg mooi.
Alles wat ervoor zorgt dat Viesma niet wint is erg mooi _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 17 juli 2025 @ 17:38:33 #175
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_218241514
Wat een verschillen al in het klassement na de eerste klimrit :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')