Misschien kan Bob Vylan nog iets zeggen over Pogacar.quote:
Goed gegokt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:22 schreef Godshand het volgende:
Hoe hard gaat Pogi wel niet omhoog? Lijkt wel 25 km/u te gaan?
Schuld van Roglic, want Lipowitz kan veel harder.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:23 schreef wimderon het volgende:
Evenepoel komt bijna aansluiten bij Gr. Roglic?
Ga weg uit dat schijtland danquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:23 schreef DeeBee het volgende:
Ik HAAT alles aan deze walgelijke vent, dat mensen hier in geloven
Terugkeren zelfs. Lijkt alsof Lipowitz inhoudt om Roglic niet te lossen en Onley en Johannesen niet sneller kunnen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vauquelin die gewoon in dat groepje blijft hangen is ook wonderlijk.
Hoohoo, zijn de buren hequote:
Valt best mee toch? Reed ook al een hele goede Ronde van Zwitserland, tweede in de Waalse Pijl, winnaar van de ronde van de Loire. Verbetert nog gewoon tov voorgaande jaren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vauquelin die gewoon in dat groepje blijft hangen is ook wonderlijk.
Ik geloof het hele peloton niet. Die absurd snelle etappes steeds, dat is 1 op 1 een déjà vu uit de EPO jaren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:23 schreef DeeBee het volgende:
Ik HAAT alles aan deze walgelijke vent, dat mensen hier in geloven
Bij beiden een beetje een gerolsteiner Kohl gevoel vanquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hier ook wel een Onley-fan. En Vauquelin ook wel
Wereldrecords zijn er om verbroken te worden, zo werkt het in iedere sport.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik geloof het hele peloton niet. Die absurd snelle etappes steeds, dat is 1 op 1 een déjà vu uit de EPO jaren.
Maar Lipo staat al voor Roglic? Wat voor zin heeft dat dan?quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Terugkeren zelfs. Lijkt alsof Lipowitz inhoudt om Roglic niet te lossen en Onley en Johannesen niet sneller kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |