Zijn de Belgen. Die gaan naar huis.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoorde ik daar nou iemand op de achtergrond de studio slopen?
Hij lijkt mij niet iemand die makelaar gaat worden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:09 schreef TLC het volgende:
Ik hoop niet dat Thymen de nieuwe Twan Poels gaat worden
Hij blijft wel een tijdrit God. En zonder Vingegaard en Pogacar vlamt hij iedereen er uit, dat is meestal tijdens de Spelenquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:07 schreef Mansjester het volgende:
Evenepoel bergop is de Pidcock van het wegwielrennen: meest overschatte renner ooit
Lotto-Wantyquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou er nog een team zijn dat hem volgend jaar wilt hebben? Flanders Baloise misschien?
En dadelijk tegelijk lossen als Storer aangaat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:08 schreef Kloit het volgende:
Knecht Thymen in dienst van de 11de plaats van CRod.
Die is ook goed getransformeerd ja.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Kunnen we in alle commotie overigens even lachen om Narvaez?
Dat kan inderdaad niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Kunnen we in alle commotie overigens even lachen om Narvaez?
quote:ZELFS ALS HET EEN MINUUT WORDT KAN HIJ NOG TERUGKEREN
Dat wordt Lipowitzquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:07 schreef tizitl2 het volgende:
De deur naar de 3e plek staat nu wel volledig open.
De groep waar hij nu uit lost is groter dan alleen Vingegaard en Pogacar.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij blijft wel een tijdrit God. En zonder Vingegaard en Pogacar vlamt hij iedereen er uit, dat is meestal tijdens de Spelen
Op 17 minuten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |