SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vino_Tinto op 17-07-2025 15:22:29 ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wanneer mag je weer sporten dan?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
morgen echt weer verder met waar ik mee bezig was.
Wil niet zwanger zijn op de biermeet“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Goede TTI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Vast welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Beer & Boobies?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Eerste 2 weken niet, pas na 6 weken weer krachtquote:Neequote:Op donderdag 17 juli 2025 15:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wait whut, kun je zwanger worden van chips?
Ooooh nu wordt alles duidelijkMaar ik wil ietsie afvallen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
2 zelfs!quote:
1 videoland en 1 tvSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ah duurt nog even dus..quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Eerste 2 weken niet, pas na 6 weken weer kracht
[..]
NeeMaar ik wil ietsie afvallen
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Bier & ballen!quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Bitterballenquote:
I'm surrounded by morons!
Alleen maar lieve mensen in DTS
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ja was rustig maar wel leuk dankbaar naar de mensen die er wel waren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:17 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb je een leuke verjaardag gehad?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, lekkerquote:
I'm surrounded by morons!
wat fijnquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja was rustig maar wel leuk dankbaar naar de mensen die er wel waren.![]()
![]()
Vanavond maaltijdsalade
Couscous kip
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
je bent toch niet de mevrouw in de OP
want die heeft een BH aan
en geen onesieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik wilquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:25 schreef Lovely het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
neequote:Op donderdag 17 juli 2025 15:25 schreef greysbones het volgende:
je bent toch niet de mevrouw in de OP
want die heeft een BH aan
en geen onesiewelke zijn dat danquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:25 schreef Lovely het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik zat met een bacardi cola aan de bar toen zag ik haar komen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
https://www.dominos.nl/menu-pizza/pizza-bbq-grilled-veggi-pbgvquote:
https://www.dominos.nl/menu-pizza/pizza-bbq-chicken-pbqc“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
pffff irritantIk kan geen andere clan joinen omdat ik de oprichter ben van deze clan,
#irritantIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Goed ik kon eindelijk happen in mijn lunchbroodje 2Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik zou de onderste kiezenquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:25 schreef Lovely het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Iemand het nummer van Domino?
Of zou ze inmiddels 40 plus zijn?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had je wel je glas afgedekt?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zat met een bacardi cola aan de bar toen zag ik haar komen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Fats Domino?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Maar daar zit geen ananas opquote:
ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of zou ze inmiddels 40 plus zijn?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Daarom!quote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik heb nu de hele tijd dat shirt uit en zwaaien deuntje in mijn kop
Ouder wel denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of zou ze inmiddels 40 plus zijn?“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ja die van clouseau wil ook wel zo iets meemaken lang geleden alweer.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mis je mijn ook wel eens?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu mis ik @:gebrokenglas weer![]()
Die man heeft ook een goede smaak in pizza'sWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Jullie lusten geen ananasquote:
Heb je gelijk wat voor morgenquote:
I like my boys playing hard to get
I like my men all incompetent
ManchiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildddddddddddddddddTrotste mama van Ambar
Jawel, maar niet op pizza!quote:
Maar ik heb al eten voor morgenquote:
Ananas op pizza is lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Die man heeft ook een goede smaak in pizza's
Fuck de haters
Fuuuuuuuuuuuuuuccccccccccck my liiiiiiiiiiiiiiiffffffffffffffffeeeeeeeeeeeeTrotste mama van Ambar
Did you say we finished and didn't know we startedTrotste mama van Ambar
SORRYquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Did you say we finished and didn't know we startedWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nietquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuccccccccccck my liiiiiiiiiiiiiiiffffffffffffffffeeeeeeeeeeeeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jouw wat?quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
If I'm not there, it won't get done
I choose to blame your momTrotste mama van Ambar
Zelluf!quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Dat is nieuw.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
I like my boys playing hard to get
I like my men all incompetent
Manchiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilddddddddddddddddd🐙![]()
Man-child
Why you always come a-running to me? (Always come a-running to me)
Fuck my life
Won't you let an innocent woman be? (Amen)Trotste mama van Ambar
Jij was de uitzondeingquote:
Op alles wat ik ooit zeg over mannen en exen, ben jij de uitzondering
Trotste mama van Ambar
When 3 people have sex, it's called a threesome
When 2 people have sex, it's called a twosome
Now I understand why they call you handsomeSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik zet er wel eens eentje voor het raam neerquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
De man van @:greysbones lust wel een anananasjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Ik ben nog maagdquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:
When 3 people have sex, it's called a threesome
When 2 people have sex, it's called a twosome
Now I understand why they call you handsome
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik had zo'n mini ananasplantSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Verklaart wel waarom je geen maagd meer bentquote:
Trotste mama van Ambar
Mensen verklaarden me voor gek toen ik zei dat ananassen niet hoog in de boom groeienquote:
Speciaal daarom aangeschaft jaquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom je geen maagd meer bent![]()
Ik heb geen ananassen in huis voor de zekerheidquote:Trotste mama van Ambar
Wat voor boom zou dat moeten zijn, de ananaspalm ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mensen verklaarden me voor gek toen ik zei dat ananassen niet hoog in de boom groeienSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Plant. Beetje bloemkool ideequote:Op donderdag 17 juli 2025 15:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat voor boom zou dat moeten zijn, de ananaspalm ofzo?Trotste mama van Ambar
Weet ik veel wat die gekken denkenquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat voor boom zou dat moeten zijn, de ananaspalm ofzo?
Die ananashype was hier 4 jaar geleden ofzo, maar die waait nu dus verder het land over?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In plaats van kokosnoten zitten er ananassen aan?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Hier waaien geen ananassen over hoorquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Die ananashype was hier 4 jaar geleden ofzo, maar die waait nu dus verder het land over?Trotste mama van Ambar
![]()
zo een
Welquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier waaien geen ananassen over hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nah, al langer geleden ook al hier. Sowieso pre-covid.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Die ananashype was hier 4 jaar geleden ofzo, maar die waait nu dus verder het land over?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Boomelia.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat voor boom zou dat moeten zijn, de ananaspalm ofzo?🐙![]()
Is dat voor kindervrienden ofzo?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij was de uitzondeing
Op alles wat ik ooit zeg over mannen en exen, ben jij de uitzondering![]()
🐙![]()
Welke bedoel je? Mijn ananasplant was al wat langer geleden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Die ananashype was hier 4 jaar geleden ofzo, maar die waait nu dus verder het land over?
De swingerananassen zijn nog steeds wel een hype
Dat laatstequote:Op donderdag 17 juli 2025 15:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Mijn ananasplant was al wat langer geleden.
De swingerananassen zijn nog steeds wel een hypeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is onze muis hier iemand aan het playen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
correct en tevens juistquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus een boom die eigenlijk geen boom is?Trotste mama van Ambar
Dit topic mist mijheer BoomsmaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh ja geen idee, daar hou ik me niet mee bezig, heb niets om mee te swingenquote:
Jaaaahhhquote:
Even kijken of hij nog vanachter het gordijn vandaan wil komenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Je tarzanisfyer?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja geen idee, daar hou ik me niet mee bezig, heb niets om mee te swingenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg spuit 11quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Is onze muis hier iemand aan het playen?Trotste mama van Ambar
Hmm die leen ik niet uit!quote:
Een man is tot daar aan toe, maar van mn tarzanisfyer blijven ze af!
quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg spuit 11
🐙![]()
Ja hallo, ik ben er een tijdje uitgeweest hequote:Op donderdag 17 juli 2025 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg spuit 11Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oooohhhhhh heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg spuit 11
Zat ik toen al op Fok!?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Maar @DeZwabber en muis zijn een setje? Gefeliciteerd
![]()
![]()
Liefde!![]()
Alles is liefde hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen jeukIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kind
Scheiding
Zwab en ik hebben alles al gehad joh. Echt jullie lopen zo achter
Trotste mama van Ambar
En lustquote:
Nu wil ik ananasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoe oud is het kind inmiddels?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Kind
Scheiding
Zwab en ik hebben alles al gehad joh. Echt jullie lopen zo achterSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ooh das een ander soort jeukquote:
Ergens einde basisschool. We hebben eerlijk gezegd geen idee.quote:
We hebben Baksteen ook maar geadopteerd en toen maar weer ter adoptie afgestaan.Trotste mama van Ambar
Niet gewoon door het bushokje getiefd?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ergens einde basisschool. We hebben eerlijk gezegd geen idee.
We hebben Baksteen ook maar geadopteerd en toen maar weer ter adoptie afgestaan.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
We wilde nog een beetje toekomst voor Baksteen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet gewoon door het bushokje getiefd?Trotste mama van Ambar
Naar huis![]()
![]()
Ah ik hoor het al, betrokken oudersquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ergens einde basisschool. We hebben eerlijk gezegd geen idee.
We hebben Baksteen ook maar geadopteerd en toen maar weer ter adoptie afgestaan.
Wij waren hele betrokken oudersquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ik hoor het al, betrokken ouders
Trotste mama van Ambar
Dat zeg ikquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij waren hele betrokken ouders
We hebben hem een goede toekomst gegevenquote:Trotste mama van Ambar
Was wel de hoeksteen van onze relatie. We konden op hem bouwen. Maar hij heeft in ieder geval de fundering gekregen om zelf verder oo te metselen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben hem een goede toekomst gegeven
🐙![]()
Dat heb je goed verwoord.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was wel de hoeksteen van onze relatie. We konden op hem bouwen. Maar hij heeft in ieder geval de fundering gekregen om zelf verder oo te metselen.Trotste mama van Ambar
Goedemiddag. Dat is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Die man heeft ook een goede smaak in pizza's
How can I make this topic about me?![]()
waar was je al die tijdquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemiddag. Dat is correct en tevens juist.
Of soms laaggebergte?quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:06 schreef StevenHyde het volgende:
Zo kun je borsten ook noemen: hooggebergteHow can I make this topic about me?![]()
Ik ben hier te Hollands voor.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:06 schreef StevenHyde het volgende:
Zo kun je borsten ook noemen: hooggebergteJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik was aan het werk, op kantoor. Ik gooi net de werklaptop dicht en pak een kop koffie.quote:
Hoe gaat het met jou? Veel last nog van de ingreep? Of is het nu wel te doen?quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was aan het werk, op kantoor. Ik gooi net de werklaptop dicht en pak een kop koffie.Goeie! ik pak er ook 1. Het is nog geen 17 uurquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was aan het werk, op kantoor. Ik gooi net de werklaptop dicht en pak een kop koffie.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wanneer ga je?quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Jaquote:
Goedemiddag! Ik miste jequote:Op donderdag 17 juli 2025 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemiddag. Dat is correct en tevens juist.
Ik heb jeukogenquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Veel last nog van de ingreep? Of is het nu wel te doen?uhh 28 of 29 augustusquote:
Ah ok, dus niet 23 augustusquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb jeukogen
[..]
uhh 28 of 29 augustus
neequote:Die week konden mijn broertjes en neefjes niet.
Hoezo ben jij dan in de efteling
Ja, grote kans dat ik er dan ben (beetje afhankelijk van het weer) en met mij wel meer mensenquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
neeDie week konden mijn broertjes en neefjes niet.
Hoezo ben jij dan in de efteling
Ik wilde eigenlijk die week ervoor ook, maar dan is mijn broertje nog op vakantie
Abo nemenquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik heb geen elke week efteling centjesTrotste mama van Ambar
Als ik er in de buurt zou wonen en het op fietsafstand was dan zou ik wel een jaar nemenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah, dat scheelt aanmerkelijk...quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja dit, heb genoeg airmiles. dus kost me 23 euro
Maar het is nu vakantietijd dus het park zit vol gezinnen met kinderen....
Hele lange rijen bij de attracties?How can I make this topic about me?![]()
dan moet ik er nog wel komenquote:Ik woon er ongeveer een uur vanaf
dit dusquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als ik er in de buurt zou wonen en het op fietsafstand was dan zou ik wel een jaar nemen
Ik zie dat ik een jaar geleden begon met de lambrisering in de slaapkamerTrotste mama van Ambar
Maken. Ik was bezig met een verhuizingquote:Trotste mama van Ambar
Als ze bellen is het belangrijk!quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu niet meer bellen via teams mensenHow can I make this topic about me?![]()
2025, DTS ontdekt eufemismes voor tetten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit woord zal binnen DTS nooit meer hetzelfde zijn🐙![]()
In dit geval hautecam in de tourquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit woord zal binnen DTS nooit meer hetzelfde zijn
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Soms heb je een helder moment en besef je je wat belangrijk is in het levenquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
2025, DTS ontdekt eufemismes voor tetten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
duidelijk een manquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Soms heb je een helder moment en besef je je wat belangrijk is in het leven
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
daarom kun je ze ook beter geen jongens noemenquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:55 schreef StevenHyde het volgende:
Jongensman klinkt dekt hier de lading niet 😬
Je bedoelt eigenlijk dat vrouwen nooit heldere momenten hebben?quote:How can I make this topic about me?![]()
ik bedoel dat vrouwen nuttige heldere momenten hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk dat vrouwen nooit heldere momenten hebben?
mannen enkel seksgerelateerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zal het vanavond maar met haar evaluerenquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom kun je ze ook beter geen jongens noemenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
misschien vind ze het wel verschrikkelijk maar heeft ze nooit wat gezegdquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond maar met haar evalueren
Im Dschungel war es dunkel, doch was sah ich da?
Den Strohhut am Kopf und am Bauch die Kamera
Currywurst-Zombies, jessasna
Ist der Massa gut bei Kassa, fliegt First Class er nach Mombasa
Es nahte Otto, der Safari-Gringo
Sein Gesicht war rosa wie ein Flamingo
Es fragt seine Frau ihren Freizeittarzan:
„Sag mal, wer malt denn die Neger so schwarz an?“
[Refrain]
Afrika, Afrika
Afrika, Afrika
Afrika, Afrika
Heute fahr' ma Neger schauen, des wird a Trara![]()
Dikke brand in zutphen
allemaal al weer spannende verhalenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Am Nachmittag wird er zum Großwildjäger
Und ein Pavian zum Bettvorleger
In der Nacht tr'umt er von einer Voodoo-Mutti
Mit Riesentitti aus Djibouti
![]()
Alert gekregen?quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:13 schreef greysbones het volgende:
Dikke brand in zutphen
allemaal al weer spannende verhalenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
BolkI'm surrounded by morons!
heb je die niet gepakt danquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan wel een bak sterke koffie gebruiken.![]()
Jawel maar dat was vlak nadat ik gestopt was met werken, anderhalf uur geleden.quote:
Misschien even op de bank liggen.
trustenquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel maar dat was vlak nadat ik gestopt was met werken, anderhalf uur geleden.
Misschien even op de bank liggen.![]()
En een kop sterke koffie voor jouquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan wel een bak sterke koffie gebruiken.![]()
![]()
![]()
dank uquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:41 schreef devzero het volgende:
[..]
En een kop sterke koffie voor jou
[ afbeelding ]
Drink jij niet altijd een Americano?quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:45 schreef devzero het volgende:
Na 2.5 week in Australia, blijf ik de term "long black" raar vinden voor een gewone kop koffieHow can I make this topic about me?![]()
Zie ik hier ook bij hippe koffiezakenquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:45 schreef devzero het volgende:
Na 2.5 week in Australia, blijf ik de term "long black" raar vinden voor een gewone kop koffieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo noemen ze een bakje koffie in spanjequote:Op donderdag 17 juli 2025 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Drink jij niet altijd een Americano?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
In Italië heet koffie waarbij je met de machine langer water door je espressoshot laat lopen om een grotere kop te krijgen een lungo. Een lange koffie dus. Zal daar wel zijn oorsprong hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:45 schreef devzero het volgende:
Na 2.5 week in Australia, blijf ik de term "long black" raar vinden voor een gewone kop koffie🐙![]()
Americano is eigenlijk een espresso aangelengd met heet water
Lungo lijkt meer op een gewone bakkieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Klopt, dat zegt AI ook.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
Lungo lijkt meer op een gewone bakkie
In Italië ook. Maar dat is de term voor een espressoshot aanlengen met heet water zodat je "normale" sterkte koffie krijgt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zo noemen ze een bakje koffie in spanje🐙![]()
Niet te zuipen.
Maar goed ik ben van de extra sterke dubbele espresso
Deze neem ik het meest (als ik buiten de deur ben):quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Niet te zuipen.
Maar goed ik ben van de extra sterke dubbele espresso
- Latte Macchiato
- Cafe au lait
- Koffie verkeerdHow can I make this topic about me?![]()
Ik detecteer een thema.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze neem ik het meest (als ik buiten de deur ben):
- Latte Macchiato
- Cafe au lait
- Koffie verkeerd
🐙![]()
O maar ik wil dat best omdraaien, dat ik jou eerst om informatie vraag...quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn feitenkennis is obsoleet nu mensen maar gewoon aan AI dingen vragen.
Op de Canarische eilanden neem ik meestal een cortadoquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze neem ik het meest (als ik buiten de deur ben):
- Latte Macchiato
- Cafe au lait
- Koffie verkeerd
* gebrokenglas trommelt met de vingers en kijkt naar de denkbeeldige zandloperHow can I make this topic about me?![]()
AI zegt:quote:quote:Een cortado is een koffiedrank van Spaanse oorsprong, bestaande uit een espresso gemengd met een gelijke hoeveelheid warme melk, zonder schuim. Het woord "cortado" betekent "gesneden" in het Spaans, wat verwijst naar de manier waarop de warme melk de krachtige smaak van de espresso "snijdt" of verzacht.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een cortado is een heerlijke koffiespecialiteit die zijn oorsprong vindt in Spanje 🇪🇸. De naam komt van het Spaanse werkwoord cortar, wat “snijden” betekent — omdat de melk als het ware de sterke smaak van espresso “snijdt”.
☕ Wat is een cortado precies?
- Het is een espresso gemengd met warme melk in een verhouding van 1:1.
- De melk wordt gestoomd, maar niet opgeschuimd zoals bij een cappuccino.
- Je drinkt het meestal uit een laag glas, wat het een stijlvolle uitstraling geeft.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Nee, espresso of soms een cappuccino. Wat in Australie een "flat white" is, want bij een cappuccino doen ze er nog cocoa poeder over.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Drink jij niet altijd een Americano?Dat zal best kunnen, want kennelijk waren het de Italianen die koffie in Australia hadden geïntroduceerd. Je ziet bijna overal een espressomachine en geen filterkoffie.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In Italië heet koffie waarbij je met de machine langer water door je espressoshot laat lopen om een grotere kop te krijgen een lungo. Een lange koffie dus. Zal daar wel zijn oorsprong hebben.![]()
@DeZwabber maakt zichzelf wel een beetje obsoleet door zo lang te wachten met antwoorden
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als je het water langer laat lopen bij een espressoshot, dan heb te toch ook gewoon aangelengde espresso. Aka Americano aka Lungo aka Long Black?quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
Lungo lijkt meer op een gewone bakkie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: