abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218239547
Echt dat felke witte of blauwe. Hoe kan je daar in hemelsnaam nou voor kiezen? tenzij je per ongeluk de verkeerde gekocht heb in de winkels dicht zijn en je niks anders hebt. Het maakt echt niet uit wat voor interieur of woning dat je hebt, ouderwets of modern, het past echt bij geen enkele sfeer. Behalve als je verwacht iemand te moeten opereren of iets uit je koelkast wil pakken. In de schuur, kelder of zolder zou ik zeggen oké, de badkamer desnoods ook. Maar waar geleefd en geslapen wordt is het echt geen porum.

Klacht: Mensen die dat witte/blauwe licht verkiezen boven warm geel dat echt overal bij komt.
  donderdag 17 juli 2025 @ 14:41:21 #2
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_218239570
quote:
Mensen met van dat ziekenhuislicht in hun zolderkamer.
pi_218239587
In mijn vorige wijk kon je dan precies zien waar de allochtonen wonen, die vonden dat heel mooi licht :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 17 juli 2025 @ 14:57:38 #4
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_218239706
Zijn meestal Arabieren ja, geen idee wat ze ermee hebben. M'n Syrische buren leven ook permanent in een Action filiaal. Alles dichtgetimmerd qua zicht naar binnen/buiten en 5000K ofzo aan het plafond. Het ironische is dat het ding een instelbare kleurtemperatuur heeft en toch gaat ie op standje TL.

Heb ooit eens van een wat oudere Afghaan begrepen dat de reden dat alle muren altijd krijtwit moeten (da's ook zoiets, er zit nooit eens een kleurtje op de muur) is omdat dat 'schoon' is. "Alles schoon, lekker schoon", in zijn woorden. Misschien geldt dat ook wel voor zulk licht, dat je elk vuiltje overal ziet ofzo?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_218241688
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Echt dat felke witte of blauwe. Hoe kan je daar in hemelsnaam nou voor kiezen? tenzij je per ongeluk de verkeerde gekocht heb in de winkels dicht zijn en je niks anders hebt. Het maakt echt niet uit wat voor interieur of woning dat je hebt, ouderwets of modern, het past echt bij geen enkele sfeer. Behalve als je verwacht iemand te moeten opereren of iets uit je koelkast wil pakken. In de schuur, kelder of zolder zou ik zeggen oké, de badkamer desnoods ook. Maar waar geleefd en geslapen wordt is het echt geen porum.

Klacht: Mensen die dat witte/blauwe licht verkiezen boven warm geel dat echt overal bij komt.
Wellicht voelt men zich in 'betere gezondheid' bij dat soort licht... :P
  donderdag 17 juli 2025 @ 19:03:50 #6
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218242339
Mensen kunnen via marktplaats bij mij een afspraak maken om zich te laten dotteren voor een vriendelijk bedrag (minstens 25% goedkoper dan via de traditionele weg), dus dan is het wel handig om goed licht te hebben.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_218242490
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:57 schreef Kriegel het volgende:
Zijn meestal Arabieren ja, geen idee wat ze ermee hebben. M'n Syrische buren leven ook permanent in een Action filiaal. Alles dichtgetimmerd qua zicht naar binnen/buiten en 5000K ofzo aan het plafond. Het ironische is dat het ding een instelbare kleurtemperatuur heeft en toch gaat ie op standje TL.

Heb ooit eens van een wat oudere Afghaan begrepen dat de reden dat alle muren altijd krijtwit moeten (da's ook zoiets, er zit nooit eens een kleurtje op de muur) is omdat dat 'schoon' is. "Alles schoon, lekker schoon", in zijn woorden. Misschien geldt dat ook wel voor zulk licht, dat je elk vuiltje overal ziet ofzo?
Allemaal het land uitzetten
  donderdag 17 juli 2025 @ 19:19:45 #8
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218242502
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 19:18 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Allemaal het land uitzetten
:')

Je gaat zelf het land uit.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_218242509
quote:

zijn ook vaak van die vieze chinezen die dat hebben
pi_218244556
quote:

Wilde ik net zeggen, altijd bij die midden-oosten figuren, hier in de buurt ook _O-

Misschien kun je bij dat licht beter zien of het maagdenvlies van je dochter nog intact is.
pi_218250270
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 22:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Wilde ik net zeggen, altijd bij die midden-oosten figuren, hier in de buurt ook _O-

Misschien kun je bij dat licht beter zien of het maagdenvlies van je dochter nog intact is.
Hihaho cockwhale
pi_218268683
Je ziet het ook veel bij restaurants, kappers en telefoonwinkels. Zodra de kleur van de uitbater Afrikaanse of Midden-oosten achtergrond verraadt, willen ze licht waarin iedereen er uitziet alsof ze crack roken.
-nee-
pi_218268721
Als ik op mijn zolder organen verwijder uit illegalen, dan moet ik wel fatsoenlijk licht hebben :Y

Een klein foutje en een nier is nog naar 100k euro waard ipv 200k 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218269535
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 14:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:

In de badkamer is het ook kut, ik wil niet alle puisten die ik ooit in mijn leven heb gehad weer zien als ik voor de spiegel sta :')
  woensdag 23 juli 2025 @ 13:23:19 #15
420445 Nemmarith
The Fearless!
pi_218297134
Ja vreselijk.

Hier hebben ze de halve sociale huurwoning verbouwd naar een (nep) marmerlook OVERAL. en om de 20cm een TL balk led verlichting _O- ze hebben zelfs in de woonkamer het raam achter dichtgebouwd (lees een muur voorgezet) met de TV in het midden en dan twee inkepingen waar dan een lege pot staat ofzo :+ en maar gek vinden dat hun kinderen maar blijven stuiteren in de nacht :o daar kom je toch niet tot rust :')
Hello!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')