Niet überhaupt de aanwezigheid van kwik, maar de hoeveelheid kwik maakt dus het verschil tussen glucose-fructosestroop en suiker!??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:03 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Niet überhaupt de aanwezigheid van kwik, maar de hoeveelheid kwik maakt dus het verschil tussen glucose-fructosestroop en suiker!??Ik zeg toch dat het evengoed rotzooi is, alleen wat minder dan voorheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zal ongetwijfeld in je hoofd heel gevat geklonken hebben, maar als je het niet af kan zonder meteen te sneren ben je best wel een sneu manneke.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2025 21:06:16 ]
Kerel, jij komt met de redelijk boute uitspraak dat er significante hoeveelheden kwik zitten in glucostroop en suiker. Daar zou ik wel eens een geloofwaardig bewijs van willen zien.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het evengoed rotzooi is, alleen wat minder dan voorheen.
Dit zal ongetwijfeld in je hoofd heel gevat geklonken hebben, maar als je het niet af kan zonder meteen te sneren ben je best wel een sneu manneke.
Jij maakt er meteen significant van.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Kerel, jij komt met de redelijk boute uitspraak dat er significante hoeveelheden kwik zitten in glucostroop en suiker. Daar zou ik wel eens een geloofwaardig bewijs van willen zien.
Ah kijk, dit is onderbouwingquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij maakt er meteen significant van.zo word ie mooi.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mercury_in_corn_syrup
De bronnen staan onderaan, onder andere een onderzoek van FDA.
Akkoord, maar je wil het simpelweg niet binnen krijgen. Nu is Cola zoals ik al aangaf sowieso al rommel, maar met een likje kwik erin des te meer. Zeker met de hoeveelheden die sommige/veel Amerikanen achterover slaan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ah kijk, dit is onderbouwing
Ik lees dat men concentraties gemeten heeft van 0.220 -1.92 ug/l. Ongeveer 1 ppb dus. Ruwweg de concentratie kwik die ook in binnenlucht, de grond of bijvoorbeeld in vis zit.
Kwik is per definitie niet gezond, maar de concentratie in een deel van de glucosesiroop springt er dus niet echt bovenuit.
Voor wie is het beter?quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je zal wel zien, het is gewoon beter”, zegt Donald Trump op zijn sociale netwerk Truth Social.
Ah, dat is dus snel duidelijk. Suiker is suiker en in hoeveelheden is dat altijd slecht, ongeacht waar je het vandaan haalt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
aangezien Trumps thuisstaat Florida de grootste Amerikaanse producent van suikerriet is
Dat is niet waar natuurlijk. Je hebt 'langzame' suikers zoals druivensuiker en hele snelle suikers zoals het nu verwijderde glucose-fructosestroop. En dat is nog naast de smaakverschillen die de verschillende suikers hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:06 schreef 215 het volgende:
Suiker is suiker en in hoeveelheden is dat altijd slecht, ongeacht waar je het vandaan haalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |