Dit ja, en waar Flip ineens vandaan getoverd kwam vooraan is me ook een raadselquote:Op maandag 21 juli 2025 19:06 schreef Starflyer het volgende:
Dscht ik zondag halverwege de etappe goed te zitten met De Lie in de kopgroep, eindigt die als 108ste![]()
Ah fuck, ik hou zelf ook mijn lijstje beschikbare teams bij, maar kennelijk in de haast een keer vergeten de benzinepompen weg te halenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach @:Heywoodu en ach @:slobeend
Die dagelijkse overzichten zijn er niets voor niets. Twee keer respectievelijk de knakworsten en Total kiezen is dan ook nog eens een bijzondere keuze.
De altijd vervelende oliemagnaten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dagelijkse overzichten zijn er niets voor niets. Twee keer respectievelijk de knakworsten en Total kiezen is dan ook nog eens een bijzondere keuze.
Meteen de rest ook maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens klopt het overzicht volgens mij niet helemaal. Er staat dat ik Astana nog mag kiezen, maar ik heb Velasco al een keer gekozen (etappe 11 of 12).quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Houd je je dan ook eens aan het format (afkortingen en niet teamnamen posten)quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overigens klopt het overzicht volgens mij niet helemaal. Er staat dat ik Astana nog mag kiezen, maar ik heb Velasco al een keer gekozen (etappe 11 of 12).
Oh dat gaat automatisch Excel in? In dat geval zoek ik ze er wel bij volgende keer, ik houd juist zelf mijn lijstje bij (dit keer dan even foutiefquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Houd je je dan ook eens aan het format (afkortingen en niet teamnamen posten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, ik had nog een joker over. Die mag op Flip.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:01 schreef Starflyer het volgende:
Na 3 opeenvolgende scores van boven de 100 ben ik er wel klaar mee![]()
18. TEN - Jordan Jegat
19. TBV - Santiago Buitrago
20. COF - Alex Aranburu
21. TPC - Julian Alaphilippe
quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef noodgang het volgende:
18. TBV - S. Buitrago19. MOV - Einer Rubio ReyesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20. TEN - J. Jegat
21. TUD - J. Alaphilippe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |