Dus jij komt ons even vertellen hoe het echt zit?quote:Op woensdag 17 december 2025 12:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je BNW figuren de vrije hand laat gaan ze alleen maar dieper en meer in al die onzin geloven.
[..]
Whut :´)
Dus een bekende crimineel die letterlijk veroordeeld is, Trump, ga je lopen te verdedigen?
Terwijl een mogelijke hack met Bidens naam je wel gelooft? Terwijl hier niets van zeker is.
O.a. ikquote:Op woensdag 17 december 2025 13:23 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus jij komt ons even vertellen hoe het echt zit?
Dus jij beticht de user hier er van om tegen de gevestigde orde aan te schoppen en daarom kom jij hier tegen BNW aan schoppen om de gevestigde orde te beschermen ofzo?quote:
Nee, want ik (en anderen ook) reageren wel inhoudelijk op argumenten en dergelijke.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:44 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus jij beticht de user hier er van om tegen de gevestigde orde aan te schoppen en daarom kom jij hier tegen BNW aan schoppen om de gevestigde orde te beschermen ofzo?
Dat is toch gewoon trollen?
Want inhoudelijk voeg je niks toe.
Welke anderen bedoel je dan?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, want ik (en anderen ook) reageren wel inhoudelijk op argumenten en dergelijke.
Dat geeft tegenwicht aan de vrijblijvende onzin die hier gepost wordt.
Maar ja onderzoeken, feiten zoeken en sowieso discussies zijn gek genoeg dingen die BNW groepen niet graag zien.
Ik ben niet de enige (non BNW) user die hier post.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Welke anderen bedoel je dan?
Ik heb even terug gelezen en jij hebt niet 1 inhoudelijke post geplaatst in dit topic.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige (non BNW) user die hier post.
Grootste deel van de Epstein eiland bezoekers zijn democraten hoor. Het was niet zo gek dat Epstein Trump wel eens tegenkwam op evenementen, want Trump was destijds ook democratisch stemmer.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:56 schreef xpompompomx het volgende:
Jamaar B-B-B-B-B-B-B-B-Biden!11!!!!
Dit is een internetforum. Iedereen komt langs om wat te vertellen. Bepaal voor jezelf wat je meeneemt.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:23 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus jij komt ons even vertellen hoe het echt zit?
Nou nee, er gelden bepaalde regels zoals niet trollen en ontopic blijven.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dit is een internetforum. Iedereen komt langs om wat te vertellen. Bepaal voor jezelf wat je meeneemt.
Ik zie de edits en waarschuwingen wel tegemoet als dat een punt is.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nou nee, er gelden bepaalde regels zoals niet trollen en ontopic blijven.
A zo, jij bent daar niet bekend mee.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zie de edits en waarschuwingen wel tegemoet als dat een punt is.
MED / Aanvulling op de userpolicy (per 24 augustus 2021)quote:Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda's, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Hier in BNW zouden we het fijn vinden als iedereen een beetje rekening met elkaar houdt.
Ook vinden wij het fijn dat users niet alleen hier komen om random conspiracies te spammen en te bashen.
Ik neem aan dat het nu wel duidelijk is, de mods hebben het tenslotte al druk zat.quote:Trollen, 'pseudomodden', lollig/offtopic/vervelend doen in serieuze topics
Het lollig, offtopic of vervelend doen in serieuze topics en forums is niet toegestaan. Ja, een klein grapje tussendoor moet kunnen, maar dat kan prima in een reactie waarin je tevens een serieus antwoord of serieuze reactie geeft. Roepen dat een topicstarter kut is, een openingspost kut is, je denkt dat het verhaal verzonnen is, je vermoed dat iemand een kloon is van die-of-gene enz enz zijn allemaal zaken die niet nodig, storend en ongewenst zijn en de discussie verstoren voor anderen en die dus aangepakt zullen worden.
Geef je op ter ondersteuning, als dat je ambitie is.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:39 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
A zo, jij bent daar niet bekend mee.
Geen probleem hoor, ik heb het even opgezocht voor je.
BNW / [BNW FB] Op naar een beter BNW !
[..]
MED / Aanvulling op de userpolicy (per 24 augustus 2021)
[..]
Ik neem aan dat het nu wel duidelijk is, de mods hebben het tenslotte al druk zat.
Het is mijn ambitie niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Geef je op ter ondersteuning, als dat je ambitie is.
Als het saai was, had men niet krampachtig gereageerd en lag alles al lang ter inzage.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:01 schreef theunderdog het volgende:
Controversieel, maar: die ophef over Epstein is zo onderhand fophef geworden. En dat komt vooral door wat mensen ervan hebben gemaakt. Uiteindelijk was het gewoon een miljardair, die 16 tot 20 jarige meiden naar zijn eiland heeft laten vliegen, om daar spannende dingen mee te doen. Hierbij waren dan ook andere rijke en/of invloedrijke mensen betrokken. Allemaal heel fout, maar het is niet alsof het een complot van kinderverkrachters was.
Het wordt een beetje saai.
Wat zou jij nou willen? wat is de motivatie dat alles al lang ter inzage zou moeten zijn gekomen?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als het saai was, had men niet krampachtig gereageerd en lag alles al lang ter inzage.
Wie reageert er 'krampachtig' dan?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als het saai was, had men niet krampachtig gereageerd en lag alles al lang ter inzage.
Het is vrij simpel: heel wat mensen met vermogen en/of invloed staat erin. Van allerlei kanten. Links tot rechts. Daarom kan Trump er ook zo'n grote smoel over hebben, omdat hij weet dat er ook mensen instaan die meer op de hand van de democraten zijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat zou jij nou willen? wat is de motivatie dat alles al lang ter inzage zou moeten zijn gekomen?
-Alles wat nu naar buitenkomt is extra defensiemateriaal voor eventuele advocaten/rechtszaken tegen medeplichtigen
-Het releasen van beelden of video's kan ook als laster worden beschouwd door prominenten, wat later in een rechtszaak ten nadele kan komen.
Enige reden dat velen hier zijn is omdat ze hopen dat Trump erin staat, maar als Trump ook maar een vinger had uitgestoken of daadwerkelijk een vlucht naar het Eiland had gehad hadden we het allang geweten.
Maar dat maakt velen toch niet uit, het zijn soort van reacties en framing uit emotionele instabiliteit, ja maar Trump en Epstein!! terwijl er ook daadwerkelijk bewijs is dat ze elkaar niet mochten. Volgende die naar Epstein Island zijn geweest zijn natuurlijk, Orban, Baudet, Meloni, Bolsanaro, Putin, Robert Jensen, Willem Engel.
De centralisten zien heel goed welk spelletje de anti-Trumpers aan het spelen zijn, is ook niet zo gek want dit spel spelen ze al bijna 10 jaar lang. Beetje moddergooien met namen zoals pedo, hitler, facist, racist. Ze worden letterlijk gehersenspoeld door sites zoals reddit, waar elke 2 posts op all of popular over Trump/Maga of Musk gaat.
Ik zet mijn geld er nog steeds op dat onder Biden's FBI veel bewijs "verloren" is gegaan.
Snap verder ook niet wat voor nut het nog heeft om maar continue Trump te betichten van een connectie, het is niet zo dat hij moet aftreden of wat dan ook. Of dat hij minder kans maakt in 2028, laat de dems maar eens eerst hen eigen titanic redden.
Gewoon vrijgeven.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is vrij simpel: heel wat mensen met vermogen en/of invloed staat erin. Van allerlei kanten. Links tot rechts. Daarom kan Trump er ook zo'n grote smoel over hebben, omdat hij weet dat er ook mensen instaan die meer op de hand van de democraten zijn.
Maar uiteindelijk ga je niet veel meer zien dan wat vreemde berichten, of misschien een foto waarbij iemand een massage krijgt van een iets wat jong grietje.
Nounou, bigtime !!!
De mensen die er op staan zullen wel te invloedrijk zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:07 schreef InzolVC het volgende:
De files zijn onder democraten vast al vier jaar lang gedokterd en daarna onder de republikeinen ook. Ik vrees dat we niets te zien gaan krijgen.
Cindy McCain maakte geen grap dat toen zei dat iedereen in Washington wist waar Epstein zich mee bezig hield.quote:Mark Epstein, brother of Jeffrey Epstein, served on the board of directors of the Humpty Dumpty Institute (HDI), a nonprofit organization focused on humanitarian projects in developing countries through partnerships with the United Nations and U.S. Congress members. Tax filings indicate Mark Epstein loaned at least $100,000 to HDI in 2014, and he remained associated with the board as recently as 2021.
Key Connections
HDI was co-founded in 1988 by Constance Milstein, a major Clinton donor, and has ties to congressional figures like Adam Schiff, Debbie Wasserman Schultz, and Maxine Waters, as well as affiliates linked to Ghislaine Maxwell's TerraMar charity. Some reports describe HDI leadership involving Mark Epstein and connections to Israeli nationals and Chinese Communist Party (CCP)-affiliated entities, though these claims appear in less mainstream sources.
No direct involvement of Jeffrey Epstein himself with HDI is documented in available records; the primary link stems from his brother Mark's role. HDI maintains offices in New York and promotes public-private partnerships for global development.
bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |