De kogel is door de kerk. Omdat de uitslag van de poll overweldigend aangaf dat NASCAR jasjes cool zijn, ben ik overgegaan tot de aanschaf van de onderstaand jacka:
![22-Joey-Logano-Nascar-Fahrerjacke-Nascarjacken-Onlineshop-US-Car-Fanshop-Europe-front-02.png]()
![22-Joey-Logano-Nascar-Fahrerjacke-Nascarjacken-Onlineshop-US-Car-Fanshop-Europe-back.png]()
Het idee achter deze keuze is dat 'linkse festival meisjes' de gigantische Shell logo's als 'stoer' en 'rebels' zullen ervaren. We zullen zien hoe dit in de praktijk uit gaat pakken. Het risico bestaat wel dat ik neergestoken word door sympathisanten van Extinction Rebellion. Maar goed, als ik er aan het eind van de rit een paar BJ's aan overgehouden heb dan is het het risico en de investering waard geweest.
Mijn outfit zal worden gecompleteerd door een wit T-shirt, grijze cargo shorts, Mizuno City Winds aan de voeten, een Ray-Ban Caravan op de neus, een Omega Speedmaster om de pols en een verpakking xxl condooms in de broekzak. Mocht je deze zomer iemand in een dergelijke outfit op een festivalterrein ontwaren, dan ben ik het dus. Aarzel dan vooral niet om mij aan te spreken. Ben ik op dat moment echter in een geanimeerd gesprek verwikkeld met een GroenLinks hertje, laat me dan eerst ff mijn ding doen.
[ Bericht 8% gewijzigd door Lokale_Notabele op 17-07-2025 17:42:12 ]