Kong (hahaha, als in Donkey Kong, wat ben ik grappig)quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:16 schreef Isegrim het volgende:
Officiële naam: "Reginella".
Nog aan het nadenken.
Was net op Nieuwsuur dat het flink ellende is in het noordoosten van Spanje.quote:
Ze is erquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:32 schreef Isegrim het volgende:
Mijn ATV is er. 💕
[ link | afbeelding ]
Het neerslagtekortquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
como crear una imagen en png
Zoek de verschillen
Kan door de rook ook het dorp aan de overkant ook niet meer zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het neerslagtekort
Zit er iets in de pijplijn?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kan door de rook ook het dorp aan de overkant ook niet meer zien.
Met een beetje mazzel woensdag en donderdag.
Houden jullie er serieus rekening mee dat je binnenkort moet evacueren of is het redelijk ver weg voor je gevoel?quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:41 schreef Isegrim het volgende:
Het "plan" is huisdieren in de auto, vee loslaten en vertrekken. Nadat we gekeken hebben wie er rondom ons hulp nodig heeft met wat.
En ik vertrouw op de mensen om ons heen.
Ik denk dat het meevalt. Dit gebied heeft een paar voordelen op dit vlak, waaronder een verbod op de teelt van eucalyptus en veel oud loofbos.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Houden jullie er serieus rekening mee dat je binnenkort moet evacueren of is het redelijk ver weg voor je gevoel?
Met nog wat meer opruimen en herindelen kunnen er nog wel 20 bij. Met mooi weer kan 100 ook wel. 😆quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat gaaf om dit te doen! En wat fijn dat iedereen zo enthousiast was. Is dit het maximale dat je kwijt kunt aan mensen?
Maar kunnen jullie ook voor 100 pizza bakken? Best wel een uitdaging denk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met nog wat meer opruimen en herindelen kunnen er nog wel 20 bij. Met mooi weer kan 100 ook wel. 😆
Als we de antieke broodoven gebruiken: eitje.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar kunnen jullie ook voor 100 pizza bakken? Best wel een uitdaging denk ik
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |